Dlatego pomogliśmy

Najlepsza współpraca to taka, która przynosi maksymalne zyski. Najbardziej opłacalna współpraca to taka, na której można najwięcej zarobić i właśnie taką współpracą było dla nas działanie razem z Fundacją Dom.

]Najlepsza współpraca to taka, która przynosi maksymalne zyski. Najbardziej opłacalna współpraca to taka, na której można najwięcej zarobić i właśnie taką współpracą było dla nas działanie razem z Fundacją Dom.

  • Ile zarobiliśmy? 0 zł.
  • Ile wydaliśmy? Nieistotne.
  • Dlaczego zatem mowa o zyskach?

To nie my tutaj zarabiamy, to nie Fundacja zarabia – zarabiają potrzebujący, zyskuje społeczeństwo, a cieszą się wszyscy.

Fundacja Dom ma własny mural w Opolu (jako jedyna w Opolu – na chwilę obecną), zyskała rozgłos w mieście – pisały o nich gazety, mówiła telewizja.

Wiemy, że nie zmieniliśmy biegu rzeki, wiemy, że jest to tylko kropla w morzu potrzeb. Jednak dorzuciliśmy swój kamyk. Bardzo przyjemnym uczuciem była sytuacja, gdy podczas odsłonięcia muralu podopieczni przychodzili do nas i pytali, kim jesteśmy i co tutaj robimy lub po prostu dziękowali za pracę. Niezwykłym było, gdy dzieło nazywali “ich własnym”, a impreza towarzysząca dawała im bardzo wiele radości.

Dlaczego pomogliśmy? Bo tak trzeba. Bo wierzymy, że w ciągłym pędzie za terminami, kontraktami, celami i wszystkim, czym obecny świat jest przesiąknięty – czasem trzeba się zatrzymać, rozejrzeć i zauważyć tych, którzy walczą codziennie. Walczą – z własnymi słabościami, które są dla nas niejednokrotnie ciężkie do zauważenia, a dla wielu są codziennością i to właśnie dla nich podjęliśmy się tego wyzwania.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Powiązane artykuły

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Spacer dróżkami hipertekstu

Co charakteryzuje teksty internetowe oraz odróżnia je od tradycyjnych, ukazanych w druku? Z pewnością ich hipertekstualność. Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej ... czytaj więcej