Wszystkie wpisy

Strategie marketingowe: pull i push

Reklamy serwowane nam przez środki masowego przekazu, głównie radio i telewizję, na całe szczęście sukcesywnie odchodzą w niebyt. Czasy, gdy konsument biernie czekał, aż reklamodawcy dostarczą mu ofertę wkrótce należeć będą do przeszłości. W dobie internetu i technologii stron WWW ... czytaj więcej

Jak wydawać komendy robotom Google

Naszą stronę odwiedzają roboty internetowe czy boty indeksujące. Ze względu na ich funkcje czy sposób poruszania zwie się je z ang. crawlerami, po polsku nieraz można się spotkać z pojęciem pełzacza. Ważne jest to, że sami możemy decydować o tym, ... czytaj więcej

Czym są tagi i kategorie w WordPressie?

Zrobiłeś wpis na blog, cóż, naprawdę się do tego przyłożyłeś. Wybrałeś ciekawy temat, do tego w lekki sposób go opisałeś. Za chwilę powinien pojawić się pierwszy komentarz, potem drugi, i wreszcie kolejne... Jednak zaraz, chwila, nic się tak właściwie nie ... czytaj więcej

Podstawowe pojęcia SEO

Zanim przystąpisz do pierwszej rozmowy ze swoim SEO-wcem, dobrze, byś zapoznał się wstępnie z najpopularniejszymi terminami SEO. Przedstawiciele każdej branży posługują się odrębnym, sobie tylko znanym żargonem – nie inaczej jest i tutaj! Ale nic się nie martw, w przystępny ... czytaj więcej

5 zalet Marketing Automation, które musisz znać, jeśli prowadzisz firmę!

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej

Wyciek danych z Facebooka. Sprawdź, czy Twoje dane zostały udostępnione Cambridge Analytica.

Informacja o nielegalnym wykorzystywaniu przez Cambridge Analytica danych 87 milionów użytkowników Facebooka z całego świata, wywołała kryzys w mediach społecznościowych. Firma wykorzystywała informacje o użytkownikach Facebooka do analizowania ich osobowości. Świadcząc usługi dla swoich klientów, wykorzystywała pozyskane dane do profilowania ... czytaj więcej

Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony?

Stworzyłeś stronę internetową, wygląda dobrze, jesteś z niej zadowolony. Internauci – jak się spodziewasz – już wkrótce zaczną ją tłumnie odwiedzać. Całkiem możliwe, że tak by było, gdyby nie pewien “szczegół”. Jak się okazuje, Google nie wyszukuje Twojej strony! Otóż ... czytaj więcej

Google Partners a dobór agencji SEM – wybierz najlepiej!

Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać ... czytaj więcej

05 Kwi 2018 przez Katarzyna Kiszka
SEM

Jak pozyskiwać miejsca pod wartościowe linki?

Już pewnie niejeden raz spotkałeś się ze stwierdzeniem, że link building – czyli pozyskiwanie linków –  to podstawa działalności SEO. Oczywiście nie należy pomijać innych aspektów pozycjonowania – także ważnych – ale rzeczywiście przywołane zdanie od wielu lat jest niezmiennie ... czytaj więcej

Jak nazwać swoją firmę

Już masz koncepcję, wiesz, co chcesz robić, jeszcze tylko jedna sprawa nie daje Ci spokoju. Jedna, ale niezwykle ważna – chodzi o nazwę dla Twojej firmy. W zaufanym gronie organizujecie “burzę mózgów”, padają różne pomysły, jedne lepsze, drugie gorsze, o ... czytaj więcej

Czym są i jakie mają znaczenie stop words

Stop words to słowa, które same w sobie nic nie znaczą. W każdym języku występuje znaczny ich odsetek. Zalicza się do nich m.in. zaimki, przyimki czy spójniki. Dopiero w sąsiedztwie z innymi, bardziej samodzielnymi słowami, zyskują na znaczeniu, biorąc udział ... czytaj więcej

Czym są linki sponsorowane

Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej

28 Sty 2018 przez Getso.pl
SEM

Co-citation, co-occurence – przyszłość SEO?

W regularnych odstępach czasu mniejsze czy większe autorytety SEO wieszczą zmierzch techniki off-page znanej jako link building. W głównej mierze jest to myślenie życzeniowe. Zdobywanie linków wciąż należy do podstawowych praktyk pozycjonerów. Niemniej twórcy Google wypuszczają algorytmy, których działania wymierzone ... czytaj więcej