Wszystkie wpisy

Kampania produktowa: problemy z GTIN – jak je rozwiązać?

Gdy prowadzisz kampanię reklamową Google Ads, możesz natrafić na różne przeciwności. Dobrze więc w porę zapoznać się z niektórymi zagadnieniami. Pozwoli Ci to wystrzec się przed błędami, które popełniają inni. Trudności te nieraz wiążą się z GTIN czy ITF. Co ... czytaj więcej

18 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Marketing szeptany

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie podchodzące do sprawy firmy na bieżąco monitorują wypowiedzi konsumentów. Następnie korygują swoją ofertę bądź przekaz. Doszło nawet do tego, że ... czytaj więcej

Reklamy Google Ads dla Twojego biznesu

Co to jest Google Ads Po prawie 18 latach narzędzie Google AdWords poddany zostaje znacznym przekształceniom i modyfikacjom. Od 24 lipca 2018 roku zaczniemy go nazywać: Google Ads (info: https://adwords.googleblog.com/2018/06/new-brands-and-solutions.html). Zatem nic straconego zarówno dla tych, którzy przekonali się o ... czytaj więcej

29 cze 2018 przez Marta Buda
SEM

Czy popełniasz ten błąd reklamując się na Facebooku?

Facebook to potężne narzędzie, które możesz wykorzystywać do promocji swoich produktów i usług. Setki tysięcy przedsiębiorstw małych i dużych skutecznie wykorzystuje jego potencjał reklamowy. Wielu robi to na własną rękę. Niektórzy skutecznie, ale spora część codziennie traci pieniądze publikując nieskuteczne ... czytaj więcej

Strategie marketingowe: pull i push

Reklamy serwowane nam przez środki masowego przekazu, głównie radio i telewizję, na całe szczęście sukcesywnie odchodzą w niebyt. Czasy, gdy konsument biernie czekał, aż reklamodawcy dostarczą mu ofertę wkrótce należeć będą do przeszłości. W dobie internetu i technologii stron WWW ... czytaj więcej

Jak wydawać komendy robotom Google

Naszą stronę odwiedzają roboty internetowe czy boty indeksujące. Ze względu na ich funkcje czy sposób poruszania zwie się je z ang. crawlerami, po polsku nieraz można się spotkać z pojęciem pełzacza. Ważne jest to, że sami możemy decydować o tym, ... czytaj więcej

Czym są tagi i kategorie w WordPressie?

Zrobiłeś wpis na blog, cóż, naprawdę się do tego przyłożyłeś. Wybrałeś ciekawy temat, do tego w lekki sposób go opisałeś. Za chwilę powinien pojawić się pierwszy komentarz, potem drugi, i wreszcie kolejne... Jednak zaraz, chwila, nic się tak właściwie nie ... czytaj więcej

Algorytmy Google

Co jakiś czas środowisko pozycjonerów wstrząsane jest doniesieniami na temat nowych algorytmów Google lub modyfikacji, nowych wersji już istniejących. Niektóre są oficjalnie ogłaszane przez ich twórcą, jak choćby Pingwin, informacja o innych dociera do nas poprzez przecieki i domysły – ... czytaj więcej

Słownik SEO

Zanim przystąpisz do pierwszej rozmowy ze swoim SEO-wcem, dobrze, byś zapoznał się wstępnie z najpopularniejszymi terminami SEO. Przedstawiciele każdej branży posługują się odrębnym, sobie tylko znanym żargonem – nie inaczej jest i tutaj! Ale nic się nie martw, w przystępny ... czytaj więcej

Automatyzacja marketingu

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej

Wyciek danych z Facebooka. Sprawdź, czy Twoje dane zostały udostępnione Cambridge Analytica.

Informacja o nielegalnym wykorzystywaniu przez Cambridge Analytica danych 87 milionów użytkowników Facebooka z całego świata, wywołała kryzys w mediach społecznościowych. Firma wykorzystywała informacje o użytkownikach Facebooka do analizowania ich osobowości. Świadcząc usługi dla swoich klientów, wykorzystywała pozyskane dane do profilowania ... czytaj więcej

Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony?

Stworzyłeś stronę internetową, wygląda dobrze, jesteś z niej zadowolony. Internauci – jak się spodziewasz – już wkrótce zaczną ją tłumnie odwiedzać. Całkiem możliwe, że tak by było, gdyby nie pewien “szczegół”. Jak się okazuje, Google nie wyszukuje Twojej strony! Otóż ... czytaj więcej

Google Partners a dobór agencji SEM – wybierz najlepiej!

Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać ... czytaj więcej

05 kwi 2018 przez Marta Buda
SEM

Link building

Już pewnie niejeden raz spotkałeś się ze stwierdzeniem, że link building – czyli pozyskiwanie linków –  to podstawa działalności SEO. Oczywiście nie należy pomijać innych aspektów pozycjonowania – także ważnych – ale rzeczywiście przywołane zdanie od wielu lat jest niezmiennie ... czytaj więcej

Jak nazwać swoją firmę

Już masz koncepcję, wiesz, co chcesz robić, jeszcze tylko jedna sprawa nie daje Ci spokoju. Jedna, ale niezwykle ważna – chodzi o nazwę dla Twojej firmy. W zaufanym gronie organizujecie “burzę mózgów”, padają różne pomysły, jedne lepsze, drugie gorsze, o ... czytaj więcej