Wszystkie wpisy

Czym są i jakie mają znaczenie stop words

Stop words to słowa, które same w sobie nic nie znaczą. W każdym języku występuje znaczny ich odsetek. Zalicza się do nich m.in. zaimki, przyimki czy spójniki. Dopiero w sąsiedztwie z innymi, bardziej samodzielnymi słowami, zyskują na znaczeniu, biorąc udział ... czytaj więcej

Linki sponsorowane w Google

Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej

28 sty 2018 przez Getso.pl
SEM

Co-citation, co-occurence – przyszłość SEO?

W regularnych odstępach czasu mniejsze czy większe autorytety SEO wieszczą zmierzch techniki off-page znanej jako link building. W głównej mierze jest to myślenie życzeniowe. Zdobywanie linków wciąż należy do podstawowych praktyk pozycjonerów. Niemniej twórcy Google wypuszczają algorytmy, których działania wymierzone ... czytaj więcej

Dlatego pomogliśmy

]Najlepsza współpraca to taka, która przynosi maksymalne zyski. Najbardziej opłacalna współpraca to taka, na której można najwięcej zarobić i właśnie taką współpracą było dla nas działanie razem z Fundacją Dom. Ile zarobiliśmy? 0 zł. Ile wydaliśmy? Nieistotne. Dlaczego zatem mowa ... czytaj więcej

EdgeRank, czyli co odpowiada za zasięgi postów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za zasięgiem publikowanych postów na Facebooku i dlaczego post nie dociera do wszystkich fanów Twojego fanpage? Publikujesz nowe posty, wymyślasz coraz lepszy content, angażujesz użytkowników… a zasięg się nie zwiększa. No chyba, że włączysz ... czytaj więcej

Języki programowania: PHP

PHP to wieloparadygmatowy, skryptowy język programowania stworzony w celu generowania dynamicznych stron internetowych i budowania aplikacji webowych. Brzmi zawile? Zaraz wszystko wyjaśnimy! Słowem wstępu PHP, według Stack Overflow, należy to „świętej trójcy” języków programowania, obok Javascriptu i SQL. Bardzo wielu ... czytaj więcej

Co to jest WordPress

Dla wielu to niemal synonim strony internetowej. I nic dziwnego. W końcu obsługuje około 27% witryn internetowych w całej sieci. O popularności WordPressa zadecydowała intuicyjna obsługa, darmowy silnik oraz ogromna baza wtyczek i funkcjonalności. Na WordPressie można stworzyć dowolną stronę, a ... czytaj więcej

Co to jest sidebar?

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest i jak nazywa się to małe okienko wysuwające się z lewej strony okna strony www lub z dołu ekranu smartfona, spieszymy z wyjaśnieniem! Ta funkcja, która zachęca (a przynajmniej taka jest jej rola) użytkownika ... czytaj więcej

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej

Co to jest pop-up?

Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka przynęta, wyskakujący baner. To właśnie dzięki niemu możesz zatrzymać klienta, który właśnie miał zamiar opuścić Twoja stronę. Ale pozostał na ... czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Czy wiesz, że już ponad połowa polskich użytkowników internetu robi zakupy w sieci? I to wbrew pozorom nie tylko przy pomocy dużych portali takich jak Allegro.pl czy Amazon. Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie z roku na rok. Kwestią priorytetową jest ... czytaj więcej

Personal branding – najczęstsze błędy

Personal branding, czyli marka osobista to świadomy i nierzadko celowo zaplanowany proces zarządzania wizerunkiem osobistym, który ma na celu stworzenie wizerunku profesjonalisty w danej branży, i można go w łatwy sposób można powiązać z marką biznesową. Innymi słowami - personal ... czytaj więcej