Wszystkie wpisy

Czym są i jakie mają znaczenie stop words

Stop words to słowa, które same w sobie nic nie znaczą. W każdym języku występuje znaczny ich odsetek. Zalicza się do nich m.in. zaimki, przyimki czy spójniki. Dopiero w sąsiedztwie z innymi, bardziej samodzielnymi słowami, zyskują na znaczeniu, biorąc udział ... czytaj więcej

Linki sponsorowane w Google

Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej

28 styczeń 2018 przez Getso.pl
SEM

Co-citation, co-occurence – przyszłość SEO?

W regularnych odstępach czasu mniejsze czy większe autorytety SEO wieszczą zmierzch techniki off-page znanej jako link building. W głównej mierze jest to myślenie życzeniowe. Zdobywanie linków wciąż należy do podstawowych praktyk pozycjonerów. Niemniej twórcy Google wypuszczają algorytmy, których działania wymierzone ... czytaj więcej

Dlatego pomogliśmy

]Najlepsza współpraca to taka, która przynosi maksymalne zyski. Najbardziej opłacalna współpraca to taka, na której można najwięcej zarobić i właśnie taką współpracą było dla nas działanie razem z Fundacją Dom. Ile zarobiliśmy? 0 zł. Ile wydaliśmy? Nieistotne. Dlaczego zatem mowa ... czytaj więcej

14 wrz. 2017 przez Olaf Gałecki
Archiwum

EdgeRank, czyli co odpowiada za zasięgi postów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za zasięgiem publikowanych postów na Facebooku i dlaczego post nie dociera do wszystkich fanów Twojego fanpage? Publikujesz nowe posty, wymyślasz coraz lepszy content, angażujesz użytkowników… a zasięg się nie zwiększa. No chyba, że włączysz ... czytaj więcej

Języki programowania: PHP

PHP to wieloparadygmatowy, skryptowy język programowania stworzony w celu generowania dynamicznych stron internetowych i budowania aplikacji webowych. Brzmi zawile? Zaraz wszystko wyjaśnimy! Słowem wstępu PHP, według Stack Overflow, należy to „świętej trójcy” języków programowania, obok Javascriptu i SQL. Bardzo wielu ... czytaj więcej

Co to jest WordPress

Dla wielu to niemal synonim strony internetowej. I nic dziwnego. W końcu obsługuje około 27% witryn internetowych w całej sieci. O popularności WordPressa zadecydowała intuicyjna obsługa, darmowy silnik oraz ogromna baza wtyczek i funkcjonalności. Na WordPressie można stworzyć dowolną stronę, a ... czytaj więcej

Co to jest sidebar?

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest i jak nazywa się to małe okienko wysuwające się z lewej strony okna strony www lub z dołu ekranu smartfona, spieszymy z wyjaśnieniem! Ta funkcja, która zachęca (a przynajmniej taka jest jej rola) użytkownika ... czytaj więcej

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej

Co to jest pop-up?

Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka przynęta, wyskakujący baner. To właśnie dzięki niemu możesz zatrzymać klienta, który właśnie miał zamiar opuścić Twoja stronę. Ale pozostał na ... czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Czy wiesz, że już ponad połowa polskich użytkowników internetu robi zakupy w sieci? I to wbrew pozorom nie tylko przy pomocy dużych portali takich jak Allegro.pl czy Amazon. Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie z roku na rok. Kwestią priorytetową jest ... czytaj więcej

Personal branding – najczęstsze błędy

Personal branding, czyli marka osobista to świadomy i nierzadko celowo zaplanowany proces zarządzania wizerunkiem osobistym, który ma na celu stworzenie wizerunku profesjonalisty w danej branży, i można go w łatwy sposób można powiązać z marką biznesową. Innymi słowami - personal ... czytaj więcej