Wszystkie wpisy

Jak zbudować dobry newsletter?

E-mail marketing wciąż jest bardzo popularną formą marketingu internetowego. Newsletter jest dobrym pomysłem na przekazanie oferty zarówno nowym, jak i potencjalnym klientom. O jego skuteczności decyduje odpowiednia konstrukcja. Co powinien zawierać dobrze zbudowany newsletter? Odpowiedź w poniższym artykule! Newsletter - ... czytaj więcej

Open Rate

Czym jest Open Rate? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Open Rate to jeden ze wskaźników w kampaniach marketingowych, który dostarcza marketerom podstawowej wiedzy na temat skuteczności ... czytaj więcej

Konkursy na facebooku

Konkursy na Facebooku to wciąż popularna forma promocji dla fanpage’a. Na portalu Zuckerberga mamy możliwość przeprowadzenia wielu form konkursów. Wciąż popularne są konkursy na “kreatywną odpowiedź”, ale spotykamy też coraz więcej form fotograficznych czy nawet plastycznych. Co trzeba wiedzieć przed ... czytaj więcej

Landing Page

Czym jest Landing Page? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. W telegraficznym skrócie: „Landing Page” to strona docelowa, na którą trafia użytkownik. Tak zwane landingi tworzone są ... czytaj więcej

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

Marketing mix – model 7P

[vc_row css=".vc_custom_1508831534954{margin-bottom: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text]W jednym z poprzednich artykułów wyjaśniliśmy, na czym polega wersja 4P marketing mix. Przypomnijmy główne założenie koncepcji: marketing mix to kompozycja, która pozwala nam na oddziaływanie na rynek, czyli klientów. Dziś rozszerzymy wersję 4P - jeżeli dodamy ... czytaj więcej

Inbound marketing

Czym jest Inbound marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Inbound marketing opiera się na założeniach marketingu za przyzwoleniem (“permission marketing”), metodzie opisanej przez Setha Godina. Podobnie ... czytaj więcej

Marketing mix – czym jest model 4P?

W podstawowej wersji marketing mix mówimy o modelu 4P, ale praktyka marketingowa wykazała, że model można rozszerzyć do 5P, a nawet 7P. W dzisiejszym artykule zajmiemy się podstawą marketingowych rozważań, czyli wersją 4P. Marketing mix 4P Jak sama nazwa wskazuje, ... czytaj więcej

Geotargetowanie

Czym jest geotargetowanie? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Ukierunkowywanie przekazu na konkretną lokalizację, inaczej - geotargetowanie, to podstawowy element docierania do grupy docelowej. Siłą rzeczy w ... czytaj więcej

Feed produktowy

Czym jest feed produktowy? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Feed produktowy, czy też z polskiego - plik produktowy, to systematycznie aktualizowany zbiór produktów danego e-commerce’u. Każdy ... czytaj więcej

12 Gru 2016 przez Olaf Gałecki
SEM

Typy liderów opinii

Na naszym blogu poruszyliśmy już temat influencer marketingu. Jak pamiętacie, w tym rodzaju marketingu nie jest ważny sposób komunikacji, a autor, czyli influencer. Liderów opinii można sklasyfikować, biorąc pod uwagę różne kryteria. Poznajmy je! Influencer marketing - podział liderów opinii ... czytaj więcej

Email marketing

Czym jest E-mail marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Skuteczny marketing można prowadzić każdym kanałem komunikacji z klientem. Jednym z nich jest poczta elektroniczna - stąd ... czytaj więcej

Dojne krowy i gwiazdy, czyli macierz BCG

Macierz BCG, a właściwie Boston Consulting Group, znacznie pomaga w planowaniu marketingu zarówno produktów, jak i usług. Jest to najstarsza a zarazem najprostsza forma analizy portfelowej.  Prowadząc własną firmę, powinieneś wiedzieć w co inwestować, aby powiększyć swój zysk, a jakim ... czytaj więcej

Kompendium marketingu – Display

Czym jest Display? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Display to reklamy graficzne, które znajdziemy na niemal każdej stronie internetowej, ale także w e-mailu i w mobile ... czytaj więcej

28 Lis 2016 przez Olaf Gałecki
SEM

CRM – przydatne narzędzie w Twojej firmie!

CRM - Customer Relationship Management, czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami, to przydatne narzędzie, które powinno zagościć w każdej firmie. Główny nacisk kładziony jest tu na budowanie długotrwałej i owocnej więzi na linii firma - klient, a także zdobywaniu jego zaufania ... czytaj więcej

Czym jest CTA?

Czym jest CTA? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. CTA - Call To Action, czyli „wezwanie do działania”, ma za zadanie nakłonić użytkownika do natychmiastowej reakcji. Reakcja ... czytaj więcej

21 Lis 2016 przez Olaf Gałecki
SEM

Frazy kluczowe pod lupą – rodzaje

Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej - nie pod względem doboru, a pod kątem ich rodzajów. Frazy kluczowe - czym są? Frazy kluczowe, inaczej słowa kluczowe to wyrażenia wpisywane w ... czytaj więcej