Wszystkie wpisy

Coraz więcej emocji na Facebooku!

Wyobrażaliście sobie kiedyś, jak będzie wyglądał Facebook za kilka lat? Mark Zuckeberg uchylił ostatnio nieco rąbka tejże tajemnicy. Już niedługo wszyscy użytkownicy będą mogli w sposób niezwykle bezpośredni wyrazić swoje emocje - smutek, złość, zachwyt, czy zdziwienie będą zobrazowane za ... czytaj więcej

Agenda setting jako wyznacznik rangi informacji w mediach.

Zastanawialiście się kiedyś, na jakiej podstawie dokonuje się selekcji informacji przy przygotowywaniu wiadomości? Dlaczego informacje o wszelkich wypadkach, wizytach dyplomatów lub tragediach ludzkich przeważają nad wiadomościami o topniejących lodowcach, wymierających gatunkach zwierząt, czy złym stanie życia mieszkańców krajów Trzeciego Świata? ... czytaj więcej

Z jakich aplikacji najczęściej korzystamy?

Zastanawialiście się kiedyś, z jakich aplikacji najczęściej korzystamy? Co ma większy zasięg pod względem użytkowania? Jaki czas średnio spędzamy w naszej ulubionej aplikacji? Jak wynika z badań Mobience, w ubiegłym miesiącu największe powodzenie wśród mobilnej społeczności internetowej zanotowały aplikacje Facebook ... czytaj więcej

Storytelling w marketingu

„Dziś – w czasach przesytu informacyjnego – w procesie budowania wizerunku najlepiej sprawdzają się mistrzowskie narracje, ogniskujące uwagę mediów i opinii publicznej oraz wspomagające osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza własne środowisko czy branżę”. Eryk Mistewicz - Konsultant polityczny, autor strategii ... czytaj więcej

Czas na Snapchat!

Snapchat cieszy się coraz większą popularnością wśród młodych osób. Jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji na telefony komórkowe. Co to właściwie jest Snapchat i do czego służy? Jest komunikatorem dostępnym na Android’a i iPhone'a, który służy do wysyłania błyskawicznych wiadomości. ... czytaj więcej

E-marketing dla biur nieruchomości cz.2

W poprzednim tekście udowodniliśmy Wam za pośrednictwem danych statystycznych, że prowadzenie działań w Internecie jest dzisiaj koniecznością. Dotyczy to zwłaszcza środowiska biur nieruchomości, którego rynek jest znacznie rozdrobniony, a konkurencja bardzo duża. Ponadto, dzięki pierwszej części niniejszego mikrocyklu poznaliście już ... czytaj więcej

E-marketing dla biur nieruchomości cz.1

Współczesny rynek obrotu nieruchomościami jest tak ogromny, że konkurencyjne biura nieruchomości muszą wykazać się wysokim poziomem kreatywności w walce o klienta. Nie zawsze wystarczy bogata baza ofertowa, czy doskonale wyszkoleni pośrednicy. Zwłaszcza, że jak pokazują statystyki, w poprzednim roku tylko ... czytaj więcej

Jak nie prowadzić fanpage’a, czyli najpopularniejsze błędy w mediach społecznościowych

“Prowadzenie strony profilowej na Facebooku? Przecież to bułka z masłem, nawet kilkuletnie dziecko sobie z tym poradzi!” - powiedział świeżo upieczony administrator strony profilowej swojej firmy na Facebooku. Niespełna kilka miesięcy później, przedsiębiorca ten całkowicie rezygnuje z korzystania z najpopularniejszego ... czytaj więcej