Inbound marketing

Zwany też „marketingiem przychodzącym”, polega na takim działaniu, które zaowocuje wypracowaniem długotrwałych relacji z klientami. Co więcej, odbiorca treści reklamowych w założeniu powinien sam odnaleźć drogę do reklamodawcy.

Żeby osiągnąć te cele, inbound marketing  dociera do odbiorców „za ich zgodą”, czyli np. poprzez wyszukiwarkę (kiedy sami szukają informacji bądź produktów) lub subskrypcję mailową (na którą sami wyrazili zgodę).

Jedną z najważniejszych cech inbound marketingu jest tworzenie tak angażujących treści, że użytkownicy sami postanowią się nimi dzielić. Wymaga to oczywiście trzymania ręki na pulsie oraz umiejętności tworzenia contentu wysokiej jakości.

Dlaczego inbound marketing?

Użytkownicy internetu, Twoi potencjalni klienci, są wprost zalewani reklamami. Powoduje to efekt uodpornienia, który trudno przełamać za pomocą nachalnych komunikatów reklamowych takich jak pop-upy. Internauci oczekują od największych marek czegoś więcej niż wielkiego przycisku „KUP TERAZ”, oczekują darmowej, eksperckiej wiedzy, poradników i konkursów. Oczekują, że marka będzie się z nimi komunikować i reagować na ich uwagi. Wymaga to przeniesienia uwagi z „chcę Ci coś sprzedać” na „chcę Cię poznać i podzielić się z Tobą czymś wartościowym”. Wielu marketerów uważa, że inbound marketing będzie najważniejszą metodą osiągania celów biznesowych w najbliższej przyszłości.

Zbuduj markę dzięki inbound marketingowi

W Getso.pl wiemy jak sprawić, by ludzie polubili Twoją markę. Przygotujemy angażujące i przekonywające treści i zostawimy je tam, gdzie jest największa szansa na to, że Twoi potencjalni klienci je znajdą. Wiemy jak robić nowoczesny, niebanalny marketing. Chcesz się przekonać? Napisz do nas.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
O sztuce e-uśmiechu – jak i kiedy używać emotikon

Emotikony oraz pokrewne im znaki na dobre zadomowiły się w internecie. Obecnie są niemal wszędzie, często je sobie przesyłamy w […]

Buzz marketing – czyli o potędze szeptania

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie […]

Strategie marketingowe: pull i push

Reklamy serwowane nam przez środki masowego przekazu, głównie radio i telewizję, na całe szczęście sukcesywnie odchodzą w niebyt. Czasy, gdy […]

Nie tylko mysz ma długi ogon – czyli o marketingowej koncepcji “długiego ogona”

Internet rządzi się własnymi prawami handlowymi. Części przedsiębiorców, którzy prowadzili swoją firmę sprzed ery WWW, trudno się przestawić na e-handel. […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.