Inbound marketing

Zwany też „marketingiem przychodzącym”, polega na takim działaniu, które zaowocuje wypracowaniem długotrwałych relacji z klientami. Co więcej, odbiorca treści reklamowych w założeniu powinien sam odnaleźć drogę do reklamodawcy.

Żeby osiągnąć te cele, inbound marketing  dociera do odbiorców „za ich zgodą”, czyli np. poprzez wyszukiwarkę (kiedy sami szukają informacji bądź produktów) lub subskrypcję mailową (na którą sami wyrazili zgodę).

Jedną z najważniejszych cech inbound marketingu jest tworzenie tak angażujących treści, że użytkownicy sami postanowią się nimi dzielić. Wymaga to oczywiście trzymania ręki na pulsie oraz umiejętności tworzenia contentu wysokiej jakości.

Dlaczego inbound marketing?

Użytkownicy internetu, Twoi potencjalni klienci, są wprost zalewani reklamami. Powoduje to efekt uodpornienia, który trudno przełamać za pomocą nachalnych komunikatów reklamowych takich jak pop-upy. Internauci oczekują od największych marek czegoś więcej niż wielkiego przycisku „KUP TERAZ”, oczekują darmowej, eksperckiej wiedzy, poradników i konkursów. Oczekują, że marka będzie się z nimi komunikować i reagować na ich uwagi. Wymaga to przeniesienia uwagi z „chcę Ci coś sprzedać” na „chcę Cię poznać i podzielić się z Tobą czymś wartościowym”. Wielu marketerów uważa, że inbound marketing będzie najważniejszą metodą osiągania celów biznesowych w najbliższej przyszłości.

Zbuduj markę dzięki inbound marketingowi

W Getso.pl wiemy jak sprawić, by ludzie polubili Twoją markę. Przygotujemy angażujące i przekonywające treści i zostawimy je tam, gdzie jest największa szansa na to, że Twoi potencjalni klienci je znajdą. Wiemy jak robić nowoczesny, niebanalny marketing. Chcesz się przekonać? Napisz do nas.

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Landing Page

Czym jest Landing Page? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło […]

Real Time Marketing – Twoje narzędzie marketingowe w social mediach

Real Time Marketing, czyli RTM to jedno z najtrudniejszych narzędzi social marketingu, dające markom ogromne pole do wykazania się humorem, […]

Jak skutecznie się reklamować? Przewodnik dla firm

Dzisiejsi marketingowcy nie mają łatwego życia: jak reklamować firmę, kiedy wydaje się, że “wszystko już było”? Nie jest łatwo zaspokoić […]

Brief – co powinien zawierać?

Czym jest brief? To dokument formułujący oczekiwania naszego klienta wobec pracy, jaką dla niego wykonujemy. Jest on korzystny zarówno dla […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.