Google Partners a dobór agencji SEM – wybierz najlepiej!

Kampanie AdWords

Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać bowiem dostęp do zamkniętych szkoleń, aktualnych informacji branżowych i nowoczesnych rozwiązań.

Jakie warunki należy spełnić na początek?

Oczywiście, aby zostać partnerem Google należy najpierw spełnić wiele wymagań. Agencja, która posiada certyfikat Google Partners jest na pewno godna zaufania i można być pewnym wysokiej jakości jej pracy. W ten sposób zyskują w zasadzie wszyscy. Klienci mogą bowiem liczyć na profesjonalną obsługę, a agencja zyskuje bezpośrednie wsparcie ze strony Google. Sama firma zaś uzyskuje dobry wizerunek, oczywiście o ile usługa działa zgodnie z założeniami.

Jakie wymagania należy spełnić, aby uzyskać status Google Partners?

Przede wszystkim Google trzeba przedstawić wiarygodne dane firmy. W ten sposób można mieć pewność, że do programu nie dołączy podmiot, który jedynie podszywa się pod prawdziwą e-agencję. Dodatkowo trzeba uzyskać certyfikat Google AdWords, najpierw z podstaw systemu AdWords, a potem zdać jeden z dwóch bardziej zaawansowanych egzaminów – z sieci reklamowej bądź z sieci wyszukiwania. Warto przy tym pamiętać, że certyfikaty Google AdWords wymagają umiejętności wykorzystania ogromnej wiedzy teoretycznej także w praktyce. Oprócz tego należy osiągnąć wydatki na kontach AdWords w wysokości 10 tysięcy dolarów na 90 dni. W ten sposób Google weryfikuje aktywność danej agencji marketingowej. Ponadto należy stosować sprawdzone metody prowadzenia kampanii reklamowych. Google przegląda dotychczasowe kampanie prowadzone przez agencję i ocenia ich jakość uwzględniając najważniejsze parametry w prowadzonych kampaniach. To świetny sposób na zweryfikowanie tego czy agencja swoje działania prowadzi przemyślanie i rzetelnie. Dopiero wszystkie te cztery wymagania razem są w stanie sprawdzić czy dana agencja marketingowa zasłużyła na to, aby otrzymać status oficjalnego Partnera Google.

Co agencja zyskuje dzięki współpracy z Google?

Uczestnictwo w Google Partners to potwierdzenie wysokiej jakości wykonywanych usług. Partnerzy Google mogą przy okazji liczyć na wiadomości branżowe i to znacznie wcześniej niż reszta rynku. Dodatkowo otrzymują oni dostęp do różnorodnych usług jako pierwsi. Tak było m.in. w przypadku Google Shop. Poza tym warto pamiętać, że w tzw. sytuacjach awaryjnych partnerzy Google mają ułatwiony bezpośredni kontakt z firmą. Dlatego ewentualne problemy są rozwiązywane znacznie szybciej i skuteczniej.

Atuty Google Partners

Google Partners powstał z myślą o oczekiwaniach specjalistów od e-marketingu i firm, które do swojego rozwoju wykorzystują właśnie internet. Agencje uczestniczące w programie mogą liczyć na szerokie wsparcie ze strony firmy Google i nie tylko. Docenić to powinni również ich potencjalni klienci.

Getso.pl od ponad pół roku posiada aktywny certyfikat Google Partners w specjalizacji sieć wyszukiwania. Przy każdej prowadzonej przez nas kampanii dokładamy wszelkich starań i wykorzystujemy maksymalnie zdobytą wiedzę i umiejętności, aby uzyskać jak najlepsze wyniki dla Twojego biznesu.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.