Kampanie SEM

Kampanie SEO i SEM to najprostsza droga do stania się głównym potentatem branży w Internecie. Postaw na innowacyjność i wykorzystaj potencjał internetu, by ZARABIAĆ WIĘCEJ!

Strona internetowa to nie wszystko

Posiadanie nowoczesnej, profesjonalnej strony internetowej jest bardzo ważne, ale to tylko część układanki. Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep pełen innowacyjnych produktów. Niestety, znajduje się w trudno dostępnym miejscu i nie prowadzi do niego żadna publiczna droga. Jak klienci mają się o nim dowiedzieć? Jak ułatwić im dojazd? W internecie do tego celu służą kampanie SEO/SEM.

SEO i SEM – różnice

SEO (ang. Search Engine Optimization) to wszystkie procesy, mające na celu poprawę pozycji danej strony w algorytmicznych wynikach wyszukiwarek internetowych na różne słowa kluczowe i zapytania. Z kolei SEM (ang. Search Engine Marketing), czyli marketing w wyszukiwarkach, umożliwia uzyskanie tymczasowo wysokiej pozycji w wynikach sponsorowanych, w wygodnym i elastycznym modelu PPC (ang. Pay Per Click).

Można powiedzieć, że kampania SEO jest długodystansowa, a SEM raczej krótkodystansowa, chociaż nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystywać SEM cały czas.

Daj się poznać dzięki wyszukiwarkom i zarabiaj więcej!

W Getso.pl wiemy, że nawet najlepsza strona internetowa nie przyniesie zysków, jeśli nie będzie odwiedzana przez właściwych ludzi. Kampanie SEO/SEM, pozwalają dosłownie przenieść Twoją stronę internetową z obrzeża do ścisłego centrum internetu, dzięki czemu zyskasz wartościowych klientów.

Według badań firmy Adestra, kampanie SEO i SEM charakteryzują się największym zwrotem zysków z inwestycji, wyprzedzając w rankingu nawet kampanie telewizyjne i radiowe!

Pytania zadawane najczęściej przed zakupem usług SEO/SEM

Jak szybko moja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania?

W przypadku SEO nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Lista czynników wpływających na pozycję danej frazy w Google przekracza 200. Nie wszystkie są tak samo ważne dla Twojej strony internetowej. Można ostrożnie założyć, że pół roku wystarcza na osiągnięcie satysfakcjonującego ruchu na Twojej witrynie.

Jak firma wybiera słowa kluczowe, po wpisaniu których pojawi się moja witryna?

W Getso.pl mamy wypracowaną metodologię szukania słów kluczowych. Wykorzystujemy do tego celu specjalistyczne narzędzia oraz analizę porównawczą. Finalnie, wszystko zależy od branży i konkurencji, jaka w niej panuje. Zawsze bierzmy pod uwagę sugestię klienta, jednak polecamy zdać się na naszych specjalistów, którzy zazwyczaj są w stanie lepiej ocenić opłacalność danych zapytań.

Jakie działania będzie podejmować agencja w celu zwiększenia pozycji mojej strony na dane zapytania?

Działania, które wykonywane są zawsze to: kompleksowy audyt witryny, poprawa jej struktury oraz zwiększenie ilości tzw. linków przychodzących. W systemie stworzonym przez Google, linki są uznawane za odpowiedniki „poleceń” w tradycyjnym handlu. Im więcej wartościowych poleceń, tym większe zaufanie w oczach Google budzi dana strona. W przypadku SEM wystarczy stworzenie odpowiedniego landing page’a, czyli sprzedażowej strony dedykowanej danej kampanii.

Czy kampanie SEO/SEM przełożą się na zyski?

Tak. Badania statystyczne dowodzą, że użytkownicy klikają w maksymalnie dziesięć pierwszych wyników wyszukiwania. Jeśli Twoja strona znajduje się wśród nich, da to wyraźny i mierzalny przyrost ruchu, a co za tym idzie zysków.

Skoro poznałeś odpowiedzi na najpopularniejsze pytania naszych obecnych klientów, to pozostaje odpowiedzieć na ostatnie pytanie…

Czy jesteś gotów podjąć w pełni świadomą decyzję o zakupie usługi, która na zawsze zmieni Twój wizerunek w internecie?

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Backlinks – pozyskiwanie linków

Czym są Backlinks? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z […]

Frazy kluczowe pod lupą – rodzaje

Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej – nie pod względem […]

Pozycjonowanie – na czym to polega?

Często chcąc stworzyć stronę internetową, bardzo szybko słyszymy o konieczności pozycjonowania i tzw. “SEO”. Jeśli ktoś prowadzi biznes, nie zawsze musi się […]

Inbound marketing

  Czym jest Inbound marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.