Ororosa

Sklep internetowy

OroRosa to marka odzieży wysokiej jakości, wytwarzanej w całości w Polsce – od projektu, poprzez konstrukcję, aż po szycie. Naszym zadaniem było stworzenie od podstaw sklepu internetowego wraz z identyfikacją wizualną marki.

Paleta kolorów

OroRosa

#ce8686

Black

#222222

OroRosa Light

#e6bfbd

Typografia

Amiri

Lato

Inspiracją dla projektu stała się nazwa marki. „Oro rosa” w języku włoskim oznacza różowe złoto – szlachetny stop, zawdzięczający swój unikalny kolor dodatkowi miedzi. Biżuteria wytwarzana z tego materiału dla wielu osób stanowi synonim kobiecości i elegancji.

Kolorystyka identyfikująca markę OroRosa nawiązuje oczywiście do różowego złota – to właśnie jego odcień, wraz z ponadczasową czernią oraz bielą stanowią przeważające kolory w każdym projekcie związanym z marką.

Sklep internetowy miał mieć możliwość utworzenia konta użytkownika, posiadać zintegrowany system płatności, pozwalać na zapoznanie się z aktualną, najnowszą oraz wyprzedawaną ofertą, a także zawierać informacje na temat akcji #OrorosaBeauties, skierowanej do klientek marki.

Podstrona pojedynczego produktu, oprócz przekazania wszelkich niezbędnych informacji na jego temat, umożliwia ponadto podzielenie się ofertą ze znajomymi na Facebooku, szybkie wydrukowanie oferty oraz uzyskanie rabatu poprzez przystąpienie do programu lojalnościowego zbudowanego w oparciu o system poleceń.

Gotowy do współpracy?
Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.