Era Facebooka trwa w najlepsze. Na portalu pojawia się coraz więcej zarejestrowanych użytkowników i nowych firm. Serwis SMmeasure podaje, że pod koniec listopada 2016 w Polsce było już ponad 20 milionów użytkowników, a ich liczba stale rośnie! W dodatku sam Facebook dla większości internautów stał się jednym z podstawowych źródeł informacji. Jeżeli połączymy marketing dla biur nieruchomości z chęcią posiadania wszystkich cennych informacji w jednym miejscu, wyjdzie nam gotowe rozwiązanie w promocji branży.

Wedle praw marketingu, do każdej grupy klientów docieramy w inny sposób. Idąc tym tropem, okazuje się, że do pewnego targetu możemy najlepiej i najszybciej dotrzeć przez Internet, a właściwie przez media społecznościowe. Obecnie mamy niezliczoną ilość możliwości promocji firmy na portalu Zuckerberga. Serwis stale poszerza swoją ofertę dla firm, starając się jak najlepiej dopasować do oczekiwań swoich – nomen omen – klientów. W tych wszystkich metodach jest jednak mały, choć w ogólnym rozrachunku znaczący haczyk – wszystkie funkcje obsługiwane są ręcznie. Z uwagi na to, że rynek nieruchomości jest jednym z największych rynków gospodarki, warto zautomatyzować pewne działania. Tu z pomocą przychodzą aplikacje internetowe, dzięki którym zarówno pracownicy biur nieruchomości, jak i ich klienci, będą mieli znacznie łatwiej. Pracownicy dlatego, że narzędzie będzie działało samo, a klienci z uwagi na brak konieczności opuszczania Facebooka w celu przeglądnięcia ofert.

Prostota tkwi w szczegółach!

Aplikacja GetsoDom służy wygodzie zarówno Twojej, jak i klienta. Jak to możliwe? GetsoDom to zakładka na Twoim fanpage’u, w którym wyświetlane są wszystkie Twoje aktualne oferty. Proces jest automatyczny – aplikacja jest spójna z oprogramowaniem, z którego korzysta biuro nieruchomości. Aktualnie aplikacja spójna jest z: Asari, Agencją3000, BiuroWin, DOMYpro, eKOMAKO, Galatica Virgo, IMO, Nsoft, a także z wieloma innymi. Z poziomu GetsoDom możliwe jest również wyróżnianie poszczególnych ofert na zasadzie autopromocji – widocznych na fanpage’u jako post. Aplikacja umożliwia ponadto filtrowanie ofert przez klienta, przez co korzystanie z narzędzia jest prostsze, przyjemniejsze i wysoce intuicyjne. Gdy tylko oferta spełniająca kryteria wyszukiwania pojawi się w bazie – klient dostanie powiadomienie na Facebooku.

Dlaczego narzędzie jest przydatne?

Patrząc na coraz większy rozkwit handlu internetowego naturalnym jest fakt, że decyzje zakupowe wielu Polaków zmieniły się. Szukając informacji i rekomendacji, dotyczących produktu, opieramy się na opiniach innych użytkowników, a także chętniej dokonujemy zakupu drogą internetową. Dlaczego tak się dzieje? Pokolenie X coraz bardziej zapomina, jak wyglądało życie bez komputera i dostępu do internetu – są „w sieci”. Stąd też sprzedaż częściowo przeniosła się do internetu. Aby to specyficzne pokolenie nas znalazło, trzeba im się pokazać! A najlepiej szybciej od konkurencji. Badacze wskazują, że trend będzie się pogłębiał i rynek e-commerce będzie stale wzrastał – w końcu jesteśmy świadkami prawdziwych technologicznych rewolucji!

Dołącz do grupy nowoczesnych agentów nieruchomości już teraz!

Skontaktuj się z nami pod numerem 669 666 181 lub napisz na adres [email protected]. Wystarczy, że powołasz się na ten wpis – czeka na Ciebie aplikacja GetsoDom wraz z dodatkową aplikacją – Wizytówką w prezencie! Zaprezentuj się swoim klientom z jak najlepszej strony.