Pozycjonowanie / SEO

Pozycjonowanie stron to wszystkie działania zmierzające do poprawy widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. W Polsce przygniatająca część użytkowników (aż 97%) korzysta z wyszukiwarki Google lub jej partnerów (np. wyszukiwarki Onetu). Jeśli nie ma Cię w Google, nie istniejesz!

Pozycjonowanie a SEO

Chociaż w Polsce przyjęło się, że pozycjonowanie i SEO to samo, tak naprawdę istnieje między nimi znacząca różnica.

SEO (z ang. Search Engine Optimization)  polega na optymalizacji strony pod kątem widoczności w sieci (a zatem jest związane ze zmianami na stronie – on-site).  Z kolei pozycjonowanie stron internetowych wiąże się z wszystkimi rzeczami, które możesz zrobić poza witryną, a które mają wpływ na jej widoczność w sieci (off-site).

Chcąc skutecznie wdrożyć kampanie SEO/SEM, potrzebujesz wiedzy na temat tego, jakie frazy przyniosą Ci nawiększy zysk? Możemy to dla Ciebie sprawdzić!

Wyszukiwania

Podobnie jak większość Polaków, często wpisujesz w wyszukiwarkę różne słowa. Twoje zapytania wpisują się w jedną z trzech głównych kategorii:

1. Zapytania nawigacyjne

To pytania, które mają skierować użytkownika w dane miejsce. Używamy ich często, gdy nie pamiętamy dokładnego adresu strony, której szukamy.

2. Zapytania informacyjne

Wyszukiwarka jest dla nas podstawowym źródłem informacji. Czasy mozolnego przeglądania encyklopedii minęły bezpowrotnie. Zapytania informacyjne pomagają nam znaleźć odpowiedź na jakieś pytanie bądź rozwiać jakieś wątpliwości. Niestety często są pomijane w kampaniach SEO/SEM, chociaż mają duży wpływ na sprzedaż.

3. Zapytania transakcyjne

Z punktu widzenia przedsiębiorcy, najistotniejsza kategoria zapytań. Dotyczy takich kwestii jak cena i dostępność określonych produktów i usług.

Dlaczego muszę wypozycjonować swoją stronę i sklep internetowy?

Najważniejszym argumentem na rzecz pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych  jest fakt, że nawet najlepsza, najbardziej intuicyjna strona czy sklep internetowy, nie przyniesie żadnemu przedsiębiorcy zysków, jeśli nie będzie odwiedzana przez użytkowników. Stąd poza pozycją, dla pozycjonowania ważny jest ruch, jaki strona może wygenerować, a co za tym idzie, konwersja, którą jest w stanie przynieść.

DOBRZE WYPOZYCJONOWANA STRONA INTERNETOWA PRZYNOSI ZYSK

Proces optymalizacji czy pozycjonowania jest iteracyjny. Oznacza to, że regularnie trzeba powtarzać pewne czynności oraz stale pracować nad pozycjami fraz. Raz osiągnięta wysoka pozycja nie jest nam dana na zawsze. Potrzebujemy regularnej, systematycznej pracy, którą dodatkowo utrudniają częste aktualizacje algorytmu. Niewielu przedsiębiorców ma czas na takie mozolne, systematyczne działanie. Na szczęście masz do dyspozycji Getso.pl. Pomożemy Ci zdominować Twoją branżę w internecie.

Jak widzisz gra jest warta świeczki, ale nie należy do najłatwiejszych. Pamiętaj, że pozycjonowanie to najskuteczniejsza forma promocji jaką możesz sobie wyobrazić.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

W pozycjonowaniu sklepu internetowego chodzi o coś więcej niż widoczność na kilka określonych słów kluczowych.

Im więcej oferujesz produktów, tym trudniejsze jest to przedsięwzięcie. Na szczęście istnieją sprawdzone sposoby pozycjonowania, które mogą przynieść Ci wymierne korzyści w stosunkowo krótkim czasie. Znamy się na tym. Zaufali nam najwięksi gracze na rynku nieruchomości i nie tylko.

Przekonaliśmy Cię? Skoro tak, pozwól nam rzucić okiem na Twoją stronę lub sklep internetowy. Wykonamy wstępny audyt oraz zaproponujemy Ci słowa, które mają największy potencjał generowania zysków.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Inbound marketing

  Czym jest Inbound marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne […]

SEO – co to jest i na czym to polega?

Zaczynacie właśnie swoją przygodę z własnym biznesem oraz załatwiliście już wszelkie formalności. Jesteście zatem gotowi, aby oficjalnie prowadzić własną działalność. […]

Backlinks – pozyskiwanie linków

Czym są Backlinks? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z […]

Frazy kluczowe pod lupą – rodzaje

Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej – nie pod względem […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.