instagram-dla-firmCzęsto wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic do pokazania”. To są najczęściej pojawiające się wymówki. My udowodnimy, że jest inaczej i pokażemy, jak zaistnieć na Instagramie!

Mała publiczność.

Fakt, Instagram nie jest najpopularniejszym z mediów społecznościowych w Polsce. Jednak nie zwalnia nas to z walki o przyciągnięcie klientów w to miejsce. Nie ma nic lepszego i wartościowszego niż prawdziwa widownia, która specjalnie dla nas założy konto i będzie nas śledzić na Instagramie. Może to wywołać “efekt domina”, gdy obecni fani zaczną zapraszać swoich znajomych, ze względu na nas. Nie bójmy się wyzwań, ale zwyczajnie je podejmijmy. Poza tym, jeśli my odpuścimy ten target, to zawsze istnieje szansa, że nasza konkurencja tak nie postąpi. Wtedy jedynie będziemy mogli gonić ich, zamiast dyktować trendy.

Warto!

To, że “nikogo tam nie ma”, jest naszym atutem. Skoro nie ma tam naszej konkurencji, ani połowy firm z miasta, to znaczy, że mamy mnóstwo szans do zaistnienia. Facebook jest bardzo duży, ale jednocześnie ciasny. Można się wypromować, ale cały czas czujemy oddech konkurencji na plecach. Na Instagramie ten problem nie istnieje. Jeśli zawojujemy świat w dziedzinie, w której działamy, to fani przyjdą sami. Wystarczą dobre materiały i oznaczenia hashtag’ami.

To pokażcie!

Jeśli nie macie nic do pokazania, to jedynie świadczy o tym, że nie próbujecie tego znaleźć. Kreatywne i piękne zdjęcia można zrobić większości rzeczy.

  • Przyjdą do nas nowe produkty? Robimy zdjęcie
  • Dostaniemy upominek od klienta? Robimy zdjęcie
  • Mamy dużo ciekawych produktów na półkach? Robimy zdjęcie
  • Idziemy na imprezę służbową lub wyjazd? Robimy zdjęcie!

To są tylko przykłady. Zmuśmy swoją kreatywność do tego, żeby wymyślić coś ciekawego i interesującego.

Połączmy z Facebookiem

Jeśli nadal uważacie, że to za ciężkie dla Was… proponujemy: sprzężcie Instagram z Facebookiem. Czyli wszystko, co pojawi się na Instagramie, automatycznie ukaże się też na “niebieskim portalu” i odwrotnie. Będzie nas to bardziej motywowało, gdyż o Facebooka przecież trzeba dbać 😉