Nieruchomości w społeczności!

Reklama w Social Mediach

Serwisy społecznościowe choć już dawno zagościły w życiu większości z nas, to ich rola jednak sprowadzała się do nośnika treści czysto rozrywkowych. Kwestią czasu był fakt, wykorzystania potencjału serwisów gromadzących już obecnie miliony użytkowników w biznesie. Facebook jako obecnie najpopularniejszy serwis społecznościowy wśród Polaków stanowi idealny przykład.

Wśród wielkoformatowych promocji, rabatów i obniżek zaczynamy się gubić, nie odróżniając już co jest realną okazją, a co fikcyjnym zabiegiem marketingowym. Nowa forma komunikacji przedsiębiorstw z klientami jaką dają media społecznościowe otwarła kanały o niewyobrażalnym potencjale. Relacje między klientem, a przedsiębiorcą zacieśniają się nieustannie, są to stosunki niewątpliwie delikatne, gdyż od sukcesu do skandalu, dzieli dosłownie “jeden wpis”.

Taki stan rzeczy prowadzi do tworzenia się wirtualnych “mini społeczeństw” w postaci grup fanów, wymieniających się informacjami, opiniami czy spostrzeżeniami co do marki. Ostatni czas w biznesie odcisnął wyraźne piętno w  nieruchomościach, a kryzys oraz wahania giełdowe przyniosły chude lata dla branży. Wśród chaosu obniżek, dopłat i zwyczajnego braku środków, to nie cyfry powinny odgrywać rolę przyciągającą klienta, lecz słowo.

Co dadzą nam, kolejne programy pomocowe, banków czy państwa, w sytuacji gdy tak naprawdę już nie wiemy komu wierzyć?

Czas wziąć sprawy w swoje ręce, czym i jak przekonać klienta do wizyty właśnie w naszym biurze nieruchomości? Otóż, słowem i dialogiem, bo gdzie szukać klienta jak nie w jego drugim “naturalnym środowisku”? Nie czarujmy się, że to serwisy tylko dla “młodych”, a nawet jeśli to czy oni nie marzą o własnych czterech ścianach? Tutaj właśnie pojawia się szansa, by odpowiadając na te pytania, zbudować świadomość i prestiż marki. Reakcje na wypowiedzi użytkowników, akcje promocyjne czy w końcu obecność samej oferty nieruchomości w postaci aplikacji na Facebook’u, świadczy o stosunku firmy do już ponad 10-ciu milionów użytkoników w naszym kraju.

W świecie gdzie wyznacznikiem jest ilość LIKE’ów, a popularność mierzymy w postaci komentarzy, jak myślicie, na co zwróci uwagę klient szukający wymarzonego mieszkania?

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.