Remarketing

Remarketing to jeden z rodzajów kampanii udostępnionej przez Google’a w narzędziu reklamowym AdWords. Sposób działania jest bardzo prosty i sprowadza się do trzech kroków:

  1. Użytkownik wchodzi na stronę i ogląda jakiś produkt/usługę
  2. Następnie opuszcza witrynę i przegląda inne strony związane z siecią reklamową AdSense
  3. Plik cookies, w którym zapisana jest informacja o tym, że użytkownik widział jakiś produkt/usługę uruchamia się, wyświetlając dopasowane reklamy.

Remarketing to genialny sposób na zwiększenie konwersji sklepu internetowego. Reklamy trafiają tylko do użytkowników, którzy już spędzili jakiś czas na stronie i są zainteresowani produktem. W tym kontekście remarketing można potraktować jako przypomnienie o tym, że produkt nadal jest dostępny i może być kupiony.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Czym jest kanibalizacja słów kluczowych

Niektórzy ludzie z branży SEO wciąż nie potrafią poskromić swojej chęci wetknięcia ulubionego słowa kluczowego wszędzie, gdzie tylko znajdzie się […]

O sztuce e-uśmiechu – jak i kiedy używać emotikon

Emotikony oraz pokrewne im znaki na dobre zadomowiły się w internecie. Obecnie są niemal wszędzie, często je sobie przesyłamy w […]

Jak ulepszyć nagłówki pod SEO?

Wiemy doskonale, jak doniosłą rolę w artykułach prasy stacjonarnej czy internetowej pełnią nagłówki. Odnosi się wrażenie, że z roku na […]

Buzz marketing – czyli o potędze szeptania

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.