Remarketing

Remarketing to jeden z rodzajów kampanii udostępnionej przez Google’a w narzędziu reklamowym AdWords. Sposób działania jest bardzo prosty i sprowadza się do trzech kroków:

  1. Użytkownik wchodzi na stronę i ogląda jakiś produkt/usługę
  2. Następnie opuszcza witrynę i przegląda inne strony związane z siecią reklamową AdSense
  3. Plik cookies, w którym zapisana jest informacja o tym, że użytkownik widział jakiś produkt/usługę uruchamia się, wyświetlając dopasowane reklamy.

Remarketing to genialny sposób na zwiększenie konwersji sklepu internetowego. Reklamy trafiają tylko do użytkowników, którzy już spędzili jakiś czas na stronie i są zainteresowani produktem. W tym kontekście remarketing można potraktować jako przypomnienie o tym, że produkt nadal jest dostępny i może być kupiony.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
5 zalet Marketing Automation, które musisz znać, jeśli prowadzisz firmę!

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content […]

Pozyskiwanie klientów w internecie – czy wiesz jak robić to tanio, dobrze i skutecznie?

Skoro czytasz ten artykuł to zapewne sprzedajesz przez internet, jesteś przedsiębiorcą lub marketingowcem i interesuje Cię temat zwiększenia zysków, który […]

Real Time Marketing – Twoje narzędzie marketingowe w social mediach

Real Time Marketing, czyli RTM to jedno z najtrudniejszych narzędzi social marketingu, dające markom ogromne pole do wykazania się humorem, […]

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.