Remarketing

Remarketing to jeden z rodzajów kampanii udostępnionej przez Google’a w narzędziu reklamowym AdWords. Sposób działania jest bardzo prosty i sprowadza się do trzech kroków:

  1. Użytkownik wchodzi na stronę i ogląda jakiś produkt/usługę
  2. Następnie opuszcza witrynę i przegląda inne strony związane z siecią reklamową AdSense
  3. Plik cookies, w którym zapisana jest informacja o tym, że użytkownik widział jakiś produkt/usługę uruchamia się, wyświetlając dopasowane reklamy.

Remarketing to genialny sposób na zwiększenie konwersji sklepu internetowego. Reklamy trafiają tylko do użytkowników, którzy już spędzili jakiś czas na stronie i są zainteresowani produktem. W tym kontekście remarketing można potraktować jako przypomnienie o tym, że produkt nadal jest dostępny i może być kupiony.

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Influencer marketing

Influencer Marketing jest narzędziem, który pomaga w kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów. Obecnie ponad 70% kupujących szuka informacji o produktach i […]

Złote zasady pisania tekstów reklamowych

Sztuka pisania tekstów reklamowych jest w obecnych czasach bardzo pożądaną cechą. W zalewie reklam dobry copywriter musi trafić ze swoim […]

Feed produktowy

  Czym jest feed produktowy? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne […]

Open Rate

Czym jest Open Rate? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.