Remarketing

Remarketing to jeden z rodzajów kampanii udostępnionej przez Google’a w narzędziu reklamowym AdWords. Sposób działania jest bardzo prosty i sprowadza się do trzech kroków:

  1. Użytkownik wchodzi na stronę i ogląda jakiś produkt/usługę
  2. Następnie opuszcza witrynę i przegląda inne strony związane z siecią reklamową AdSense
  3. Plik cookies, w którym zapisana jest informacja o tym, że użytkownik widział jakiś produkt/usługę uruchamia się, wyświetlając dopasowane reklamy.

Remarketing to genialny sposób na zwiększenie konwersji sklepu internetowego. Reklamy trafiają tylko do użytkowników, którzy już spędzili jakiś czas na stronie i są zainteresowani produktem. W tym kontekście remarketing można potraktować jako przypomnienie o tym, że produkt nadal jest dostępny i może być kupiony.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Geotargetowanie

  Czym jest geotargetowanie? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło […]

DARMOWY poradnik „Skuteczne Social Media dla branży BEAUTY”!

Prezentujemy kolejny, całkowicie DARMOWY przewodnik po Social Media, tym razem dla branży BEAUTY! Z myślą o salonach kosmetycznych i fryzjerskich, których […]

DARMOWY „Poradnik dla biur nieruchomości”!

Już jest! Pierwszy całkowicie DARMOWY „Poradnik dla biur nieruchomości”! Z myślą o naszych klientach, którzy chcą na własną rękę spróbować […]

Skuteczny copywriting w kampaniach marketingowych

Wystarczy parę chwil spędzonych w sieci i kilka przejrzanych stron internetowych by zobaczyć, że współczesny rynek e-marketingu zalewa nas mnóstwem […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.