Social Media

Firmowy profil na Facebooku nie jest już wartością dodaną w biznesie. Jest obowiązkiem, o którym powinieneś myśleć tak poważnie, jak gdyby od kilku zdjęć i komentarzy zależało Twoje życie. W pewnym sensie to prawda. Przykładów na negatywny PR na Facebooku, rujnujący wizerunki wielkich biznesów jest mnóstwo i wszystkie uświadamiają nam rolę, jaką pełni komunikacja w social mediach w XXI wieku.  

Czego potrzebuję?

  • Gruntownej analizy zachowań i predylekcji grupy docelowej, z którą zamierzasz wejść w relacje,
  • Spójnej wizji marki konsekwentnie realizowanej przez ludzi, którzy ZNAJĄ SIĘ NA RZECZY,
  • Moderacji komentarzy w czasie rzeczywistym,
  • Analizy efektów kampanii marketingowych pod kątem optymalizacji konwersji i poprawy komunikacji,
  • Różnorodnych i adekwatnych postów,
  • Profesjonalnych grafik spójnych z wizją marki oraz założeniami komunikacyjnymi.

Angażowanie społeczności

Zdobycie społeczności, która lubi Twoje produkty i usługi to dopiero początek. Wielu „lajkersów” bez większego problemu rozdaje swoje cenne lajki różnym firmom i profilom. Lwia część pracy w mediach społecznościowych polega na pobudzaniu ich zainteresowania, aktywności i budowaniu z nimi relacji. Chcesz stworzyć markę dla wszystkich jak coca-cola? A może szukasz elitarnej i wiernej  grupy wielbicieli? W świecie mediów społecznościowych wszystko jest możliwe.

Chcesz poznać nasze pomysły na komunikację w social media dla Twojej firmy? Po prostu skontaktuj się z nami.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Wyciek danych z Facebooka. Sprawdź, czy Twoje dane zostały udostępnione Cambridge Analytica.

Informacja o nielegalnym wykorzystywaniu przez Cambridge Analytica danych 87 milionów użytkowników Facebooka z całego świata, wywołała kryzys w mediach społecznościowych. […]

EdgeRank, czyli co odpowiada za zasięgi postów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za zasięgiem publikowanych postów na Facebooku i dlaczego post nie dociera do wszystkich fanów […]

Funkcje Messengera, o których nigdy nie słyszałeś

Dzięki aplikacji od Facebooka możemy szybko i bezpłatnie wysyłać wiadomości tekstowe, głosowe i wideo. W Polsce komunikator Messenger jest popularniejszy […]

Jak reagować na negatywne komentarze w internecie?

Prowadzisz konto na portalach społecznościowych? Wszystko idzie w dobrym kierunku, aż tu nagle pojawia się negatywny komentarz? Jeden można przeboleć. […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.