Social Media

Firmowy profil na Facebooku nie jest już wartością dodaną w biznesie. Jest obowiązkiem, o którym powinieneś myśleć tak poważnie, jak gdyby od kilku zdjęć i komentarzy zależało Twoje życie. W pewnym sensie to prawda. Przykładów na negatywny PR na Facebooku, rujnujący wizerunki wielkich biznesów jest mnóstwo i wszystkie uświadamiają nam rolę, jaką pełni komunikacja w social mediach w XXI wieku.  

Czego potrzebuję?

  • Gruntownej analizy zachowań i predylekcji grupy docelowej, z którą zamierzasz wejść w relacje,
  • Spójnej wizji marki konsekwentnie realizowanej przez ludzi, którzy ZNAJĄ SIĘ NA RZECZY,
  • Moderacji komentarzy w czasie rzeczywistym,
  • Analizy efektów kampanii marketingowych pod kątem optymalizacji konwersji i poprawy komunikacji,
  • Różnorodnych i adekwatnych postów,
  • Profesjonalnych grafik spójnych z wizją marki oraz założeniami komunikacyjnymi.

Angażowanie społeczności

Zdobycie społeczności, która lubi Twoje produkty i usługi to dopiero początek. Wielu „lajkersów” bez większego problemu rozdaje swoje cenne lajki różnym firmom i profilom. Lwia część pracy w mediach społecznościowych polega na pobudzaniu ich zainteresowania, aktywności i budowaniu z nimi relacji. Chcesz stworzyć markę dla wszystkich jak coca-cola? A może szukasz elitarnej i wiernej  grupy wielbicieli? W świecie mediów społecznościowych wszystko jest możliwe.

Chcesz poznać nasze pomysły na komunikację w social media dla Twojej firmy? Po prostu skontaktuj się z nami.

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Funkcje Messengera, o których nigdy nie słyszałeś

Dzięki aplikacji od Facebooka możemy szybko i bezpłatnie wysyłać wiadomości tekstowe, głosowe i wideo. W Polsce komunikator Messenger jest popularniejszy […]

Jak skutecznie się reklamować? Przewodnik dla firm

Dzisiejsi marketingowcy nie mają łatwego życia: jak reklamować firmę, kiedy wydaje się, że “wszystko już było”? Nie jest łatwo zaspokoić […]

Socjogram na Facebooku – nowa wyszukiwarka – jak z niej korzystać?

W połowie stycznia Facebook zaprezentował wyszukiwarkę Graph Search, w Polsce nazywaną Socjogramem. W chwili obecnej udostępniania jest w wersji beta […]

EdgeRank, czyli co odpowiada za zasięgi postów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za zasięgiem publikowanych postów na Facebooku i dlaczego post nie dociera do wszystkich fanów […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.