Social Media

Firmowy profil na Facebooku nie jest już wartością dodaną w biznesie. Jest obowiązkiem, o którym powinieneś myśleć tak poważnie, jak gdyby od kilku zdjęć i komentarzy zależało Twoje życie. W pewnym sensie to prawda. Przykładów na negatywny PR na Facebooku, rujnujący wizerunki wielkich biznesów jest mnóstwo i wszystkie uświadamiają nam rolę, jaką pełni komunikacja w social mediach w XXI wieku.  

Czego potrzebuję?

  • Gruntownej analizy zachowań i predylekcji grupy docelowej, z którą zamierzasz wejść w relacje,
  • Spójnej wizji marki konsekwentnie realizowanej przez ludzi, którzy ZNAJĄ SIĘ NA RZECZY,
  • Moderacji komentarzy w czasie rzeczywistym,
  • Analizy efektów kampanii marketingowych pod kątem optymalizacji konwersji i poprawy komunikacji,
  • Różnorodnych i adekwatnych postów,
  • Profesjonalnych grafik spójnych z wizją marki oraz założeniami komunikacyjnymi.

Angażowanie społeczności

Zdobycie społeczności, która lubi Twoje produkty i usługi to dopiero początek. Wielu „lajkersów” bez większego problemu rozdaje swoje cenne lajki różnym firmom i profilom. Lwia część pracy w mediach społecznościowych polega na pobudzaniu ich zainteresowania, aktywności i budowaniu z nimi relacji. Chcesz stworzyć markę dla wszystkich jak coca-cola? A może szukasz elitarnej i wiernej  grupy wielbicieli? W świecie mediów społecznościowych wszystko jest możliwe.

Chcesz poznać nasze pomysły na komunikację w social media dla Twojej firmy? Po prostu skontaktuj się z nami.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Facebookowy nałóg

Facebook zdominował nasze życie! Jak długo możecie wytrzymać nie sprawdzając tego co się dzieje na Facebooku? Z sondażu jaki przeprowadzono […]

Koniec demokratycznego głosowania nad zmianami. Mark Zuckerberg wygrał.

Wprowadzone zmiany na Facebooku wywołały niemałe zamieszanie wśród Internautów. Głosowanie użytkowników odnośnie zasad funkcjonowania portalu dobiegło końca. Pomimo widocznego głosu […]

Kilka słów o hashtagach

Historia hashtagów (#) jest dłuższa, niż może nam się to wydawać. Choć obecnie królują głównie w serwisach społecznościowych, to pierwszy […]

Dlaczego, nie tylko warto, ale trzeba być z firmą na faceooku?

Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad wprowadzeniem własnej firmy na ramy Facebooka, to w tej chwili powinien zdać sobie sprawę, […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.