Strategia marketingowa

Strategia marketingowa to proces, który wykorzystując wszelkie dostępne środki dąży do zwiększenia sprzedaży i wyprzedzenia konkurencji. Tyle teorii. A jak to wygląda w praktyce?

Marketing internetowy w dobie cyfryzacji i informatyzacji, dostarcza nam narzędzi zdolnych mierzyć skuteczność niemal każdego działania. W istocie ogrom danych jest przytłaczający, a ich syntezowanie to wyzwanie dla współczesnego marketingu.

W Getso.pl analizujemy, planujemy, realizujemy, monitorujemy i optymalizujemy strategię obecności Twojej firmy w sieci z chirurgiczną precyzją. Zespół naszych specjalistów dba, by informacje i wnioski z analiz były przejrzyste i klarowne dla Ciebie i Twoich pracowników. Jesteśmy znani z dokładnych raportów, zawierających samo sedno, gotowe do zastosowania wnioski. Nie wierzysz? Przekonaj się sam!

Czego potrzebuję, by stworzyć skuteczną strategię marketingową w internecie?

By stworzyć strategię marketingową potrzebujesz:

  • Dokładnie określić misję firmy i rolę jaką ma pełnić na rynku,
  • Sprecyzować cele firmy (w oparciu o metodologię SMART) i powiązać je z metrykami, dzięki którym będziesz mógł mierzyć skuteczność podejmowanych działań.
  • Przeanalizować sytuację na rynku

Plan marketingowy powinien naturalnie wpisywać się w szerszy plan strategiczny firmy. Na każdym etapie jego tworzenia trzeba mieć na uwadze, że pewne założenia mogą rozminąć się z rzeczywistością. Dlatego bardzo ważną rolę w procesie ma kontrola i optymalizacja wszystkich działań „na bieżąco”.

O każdym z powyższych punktów można napisać pokaźnych rozmiarów książkę. Musisz wiedzieć jedno: uzbrojony w strategię marketingową na starcie zyskujesz przewagę nad konkurencją, która działa chaotycznie i bez planu. A przecież o to właśnie chodzi, prawda? Żeby sprzedawać więcej i lepiej niż konkurencja.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Agenda setting jako wyznacznik rangi informacji w mediach.

Zastanawialiście się kiedyś, na jakiej podstawie dokonuje się selekcji informacji przy przygotowywaniu wiadomości? Dlaczego informacje o wszelkich wypadkach, wizytach dyplomatów […]

Złote zasady pisania tekstów reklamowych

Sztuka pisania tekstów reklamowych jest w obecnych czasach bardzo pożądaną cechą. W zalewie reklam dobry copywriter musi trafić ze swoim […]

Co skłania klienta do zakupów przez internet?

Czy ktoś z Was zauważył zmianę w podejściu klientów do zakupów przez internet? Jeszcze parę lat temu uchodziło to za niebezpieczne […]

Kolory w marketingu

Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.