Strategia marketingowa

Strategia marketingowa to proces, który wykorzystując wszelkie dostępne środki dąży do zwiększenia sprzedaży i wyprzedzenia konkurencji. Tyle teorii. A jak to wygląda w praktyce?

Marketing internetowy w dobie cyfryzacji i informatyzacji, dostarcza nam narzędzi zdolnych mierzyć skuteczność niemal każdego działania. W istocie ogrom danych jest przytłaczający, a ich syntezowanie to wyzwanie dla współczesnego marketingu.

W Getso.pl analizujemy, planujemy, realizujemy, monitorujemy i optymalizujemy strategię obecności Twojej firmy w sieci z chirurgiczną precyzją. Zespół naszych specjalistów dba, by informacje i wnioski z analiz były przejrzyste i klarowne dla Ciebie i Twoich pracowników. Jesteśmy znani z dokładnych raportów, zawierających samo sedno, gotowe do zastosowania wnioski. Nie wierzysz? Przekonaj się sam!

Czego potrzebuję, by stworzyć skuteczną strategię marketingową w internecie?

By stworzyć strategię marketingową potrzebujesz:

  • Dokładnie określić misję firmy i rolę jaką ma pełnić na rynku,
  • Sprecyzować cele firmy (w oparciu o metodologię SMART) i powiązać je z metrykami, dzięki którym będziesz mógł mierzyć skuteczność podejmowanych działań.
  • Przeanalizować sytuację na rynku

Plan marketingowy powinien naturalnie wpisywać się w szerszy plan strategiczny firmy. Na każdym etapie jego tworzenia trzeba mieć na uwadze, że pewne założenia mogą rozminąć się z rzeczywistością. Dlatego bardzo ważną rolę w procesie ma kontrola i optymalizacja wszystkich działań „na bieżąco”.

O każdym z powyższych punktów można napisać pokaźnych rozmiarów książkę. Musisz wiedzieć jedno: uzbrojony w strategię marketingową na starcie zyskujesz przewagę nad konkurencją, która działa chaotycznie i bez planu. A przecież o to właśnie chodzi, prawda? Żeby sprzedawać więcej i lepiej niż konkurencja.

Przekonaj się, jak ciekawie jest z nami pracować i...

Napisz do nas

Już w pierwszych tygodniach pracy zauważysz  naszą obecność w Twojej firmie.

Wiedza czeka, zapraszamy do lektury.
Czym jest kanibalizacja słów kluczowych

Niektórzy ludzie z branży SEO wciąż nie potrafią poskromić swojej chęci wetknięcia ulubionego słowa kluczowego wszędzie, gdzie tylko znajdzie się […]

O sztuce e-uśmiechu – jak i kiedy używać emotikon

Emotikony oraz pokrewne im znaki na dobre zadomowiły się w internecie. Obecnie są niemal wszędzie, często je sobie przesyłamy w […]

Jak ulepszyć nagłówki pod SEO?

Wiemy doskonale, jak doniosłą rolę w artykułach prasy stacjonarnej czy internetowej pełnią nagłówki. Odnosi się wrażenie, że z roku na […]

Buzz marketing – czyli o potędze szeptania

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie […]

Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2018. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.