Frazy kluczowe pod lupą – rodzaje
Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej – nie pod względem […]
Mamy ją i chętnie się nią dzielimy
Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej – nie pod względem […]
Czym są Backlinks? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z […]
Influencer Marketing jest narzędziem, który pomaga w kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów. Obecnie ponad 70% kupujących szuka informacji o produktach i […]
Rebranding, jako proces marketingowy, często traktowany jest na wyrost i definiujemy go nieprecyzyjnie. Nie do końca wiadomo, czy zmiana logo […]
“Branding” jest terminem, który już na stałe zagościł w Polsce i jest słowem stosowanym w naszych rodzimych firmach. Jest to […]
Mamy dla Was kolejny, zupełnie DARMOWY przewodnik po Social Media – edycja „kulinaria” dla branży restauracyjnej. Z myślą o restauracjach, które chcą pokazywać […]
Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie […]
Insight, czyli ukryta potrzeba konsumencka, leży u podstaw marketingu. Każdy marketingowiec wie, że umiejętne targetowanie przekazów i treści jest kluczem […]
Czym jest brief? To dokument formułujący oczekiwania naszego klienta wobec pracy, jaką dla niego wykonujemy. Jest on korzystny zarówno dla […]