Content marketing Kraków
Content marketing Kraków
“Marketing” nie jest już słowem obcym, bo już przed laty zadomowił się w naszych ojczystych słownikach. Podobny los pewnie czeka inne anglosaskie pojęcie, czyli “content”, który już pojawia się w spolszczonej formie “kontent” (tak samo brzmiący wyraz ma staropolski rodowód, ale znaczy coś zupełnie innego!). Obydwa tworzą termin “content marketing”, co należałoby przetłumaczyć na “marketing treści”. I taką formą reklamy między innymi się trudnimy. Przeważnie przebywamy w Opolu, bo mamy w nim siedzibę. Niemniej działamy w całym kraju, w końcu w dobie rozpowszechnionej cyfryzacji rozmaite bariery geograficzne nie grają już wielkiej roli. Otwieramy się też na współpracę z firmami wywodzącymi się z Krakowa.
Wróćmy jeszcze do określenia zawartego w nagłówku – cóż się pod nim kryje? Otóż ma ono szeroki zakres pojęciowy. Odnosi się bowiem do wszystkich działań reklamowych, które bazują na treści, przeważnie chodzi tutaj o teksty, ale w mniejszej nieco mierze też o obrazy (zdjęcia, kreacje graficzne) czy filmiki. Internetowy content marketing opiera się zatem na artykułach sponsorowanych, wpisach blogowych (zob. prowadzenie bloga firmowego), opisach kategorii czy innych podstron na witrynach WWW oraz reklamach (tekstowych i graficznych) dystrybuowanych poprzez takie platformy jak Google Ads czy Facebook Ads. Nadmieńmy też, że na tej formie marketingu w znacznej mierze opiera się pozycjonowanie w wyszukiwarce (zob. teksty SEO).
Poczytaj więcej o poszczególnych koncepcjach, a najlepiej – zgłoś się bezpośrednio do nas przez zakładkę “kontakt”.