SEM

Jak zautomatyzować raporty Google AdWords/Ads

Dobre wyniki to jedno, lecz jeszcze nie wszystko. Następnie trzeba przedstawić korzystne dla firmy rezultaty jej właścicielom; najlepiej – w jak najczytelniejszej formie. Długie kolumny danych, ciągnące się wręcz w nieskończoność, nie wyglądają zbyt interesująco. Ale bez obaw – da ... czytaj więcej

23 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Kłopotliwe kampanie AdWords – jak sobie z nimi poradzić?

Zanim przystąpisz do swojej pierwszej kampanii reklamowej Google Ads warto byś zapoznał się z problemami, na które natykają się początkujący reklamodawcy. Dzięki temu szybciej osiągniesz zadowalające efekty i nie popełnisz błędów, które inni wciąż często popełniają. Za mało grup reklamowych ... czytaj więcej

19 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Kampania produktowa: problemy z GTIN – jak je rozwiązać?

Gdy prowadzisz kampanię reklamową Google Ads, możesz natrafić na różne przeciwności. Dobrze więc w porę zapoznać się z niektórymi zagadnieniami. Pozwoli Ci to wystrzec się przed błędami, które popełniają inni. Trudności te nieraz wiążą się z GTIN czy ITF. Co ... czytaj więcej

18 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Reklamy Google Ads dla Twojego biznesu

Co to jest Google Ads Po prawie 18 latach narzędzie Google AdWords poddany zostaje znacznym przekształceniom i modyfikacjom. Od 24 lipca 2018 roku zaczniemy go nazywać: Google Ads (info: https://adwords.googleblog.com/2018/06/new-brands-and-solutions.html). Zatem nic straconego zarówno dla tych, którzy przekonali się o ... czytaj więcej

29 cze 2018 przez Marta Buda
SEM

Google Partners a dobór agencji SEM – wybierz najlepiej!

Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać ... czytaj więcej

05 kwi 2018 przez Marta Buda
SEM

Linki sponsorowane w Google

Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej

28 sty 2018 przez Getso.pl
SEM

Landing Page

Czym jest Landing Page? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. W telegraficznym skrócie: „Landing Page” to strona docelowa, na którą trafia użytkownik. Tak zwane landingi tworzone są ... czytaj więcej

Inbound marketing

Czym jest Inbound marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Inbound marketing opiera się na założeniach marketingu za przyzwoleniem (“permission marketing”), metodzie opisanej przez Setha Godina. Podobnie ... czytaj więcej

Feed produktowy

Czym jest feed produktowy? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Feed produktowy, czy też z polskiego - plik produktowy, to systematycznie aktualizowany zbiór produktów danego e-commerce’u. Każdy ... czytaj więcej

12 gru 2016 przez Marta Buda
SEM

Display marketing

Czym jest Display? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Display to reklamy graficzne, które znajdziemy na niemal każdej stronie internetowej, ale także w e-mailu i w mobile ... czytaj więcej

28 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

Czym jest CTA?

Czym jest CTA? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. CTA - Call To Action, czyli „wezwanie do działania”, ma za zadanie nakłonić użytkownika do natychmiastowej reakcji. Reakcja ... czytaj więcej

21 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

Słowa kluczowe

Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej - nie pod względem doboru, a pod kątem ich rodzajów. Słowa kluczowe Google Frazy kluczowe, inaczej słowa kluczowe to wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkę, które ... czytaj więcej

AdWords

Czym jest AdWords? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj pierwsze hasło z zakresu e-marketingu. AdWords to narzędzie dystrybuowane przez Google Inc. Służy do reklamowania stron internetowych w ramach wyników w wyszukiwarce Google, ... czytaj więcej

07 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

Skuteczna reklama na Facebooku, część II

W poprzednim wpisie wprowadziliśmy Was w świat skutecznej reklamy na Facebooku. Opowiedzieliśmy nieco o tym, jak konstruować przekaz i jak dobierać grupę odbiorców. Przejdźmy dalej! Tym razem zajmiemy się zasięgiem, kompozycją, a także rodzajami reklam na Facebooku. Zapraszamy do lektury! ... czytaj więcej

Skuteczna reklama na Facebooku, część I

Planujesz kampanię reklamową na Facebooku? Zastanawiasz się, jak przygotować reklamę, która będzie skutkowała zwiększeniem sprzedaży? W poniższym artykule przybliżymy Ci tajniki reklam na niebieskim portalu i podpowiemy Ci, jak zyskać więcej dzięki skutecznym kampaniom. Komunikacja dobrana do celów kampanii reklamowej ... czytaj więcej

SEM – Search Engine Marketing

SEM, czyli Search Engine Marketing, to bardzo szerokie pojęcie dotyczące wszystkiego, co wiąże się z marketingiem w samych wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj o SEM tworzy się równanie ukazujące: SEM = SEO + PPC SEO (Search Engine Optimization) - Optymalizacja strony pod ... czytaj więcej

19 kwi 2016 przez Marta Buda
SEM