Reklamy Google
Reklamy Google Ads to efektywne i zaawansowane narzędzie dla wydawców agencyjnych i reklamodawców w przestrzeni marketingu PPC (Pay Per Click) w internecie. Reklamy wyświetlają się w ekosystemie Google Ads, czyli w wyszukiwarce Google oraz na tzw. stronach partnerów Google (ponad 2 mln wydawców). Przybierają one różne formaty, zależnie od typu kampanii i przyjętej strategii marketingowej.
Dostępne typy kampanii Google Ads
- w sieci wyszukiwania
- w sieci reklamowej / remarketing
- zakupy google
- reklama gmail
- kampania wideo na YouTubie
Precyzyjność reklam Google Ads
Kampania w Google pozwala na dotarcie do szerokiego spectrum użytkowników w internecie. Możemy ich dowolnie segmentować ze względu na płeć, wiek oraz przychód gospodarstwa domowego – co pozwala na precyzyjniejszy dobór odbiorców reklamy. Dodatkowo reklamy kierować można na konkretną lokalizację oraz wyświetlać je o dowolnej godzinie, uwzględniając konkretne zapytania i zachowania użytkowników – stwarzając znaczną przewagę nad innymi formami reklamowymi w internecie.
Kierowanie na słowa kluczowe w reklamie tekstowej
W reklamach tekstowych Google kierowanych na słowa kluczowe docieramy do najbardziej zaangażowanych użytkowników, gdyż treści reklamowe wyświetlą się użytkownikom, którzy wpiszą w wyszukiwarkę pożądaną frazę. Tacy użytkownicy oczekują idealnie dopasowanych reklam i zawartości witryny pod ich oczekiwania związane z wyszukiwanym hasłem.
Kierowanie kontekstowe w reklamach Google
Reklamy graficzne w sieci reklamowej Google pozwalają na skuteczne ich kierowanie kontekstowe i behawioralne w internecie. Dzięki ogromnemu zasięgowi reklam są idealnym narzędziem marketingowym do zwiększenia świadomości marki lub usługi w internecie. Opierają się one na emisji banerów graficznych na dowolnych stronach i portalach partnerów Google.
Jej główne zalety to relatywnie tanie pozyskanie kliknięcia i brak opłat za wyświetlenie reklamy użytkownikowi i możliwość precyzyjnego targetowania i retargetowania reklam.
Czym jest sieć reklamowa partnerów Google?
Sieć reklamowa Google Ads obejmuje ponad 2 mln partnerów-wydawców na całym świecie, którzy udostępniają na swojej stronie internetowej, aplikacji mobilnej, filmie na YouTubie, blogach itp. przestrzeń reklamową dla banerów graficznych Google.
Cele reklamy Google Ads
Dzięki elastyczności reklam AdWords, można dowolnie modyfikować cele kampanii, zależnie od Twoich obecnych potrzeb i oczekiwań i budżetu reklamowego. Dzięki systemowi reklamowemu Google – w stosunkowo krótkim czasie wygenerujemy „kaloryczny” ruch na Twoją stronę internetową, pozyskując zaangażowanych użytkowników. Dzieje się tak, ponieważ Twoja strona będzie się wyświetlać nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwań, zdobywając w ten sposób przewagę nad częścią konkurencji.