Zakupy Google Merchant

Oferta i Cennik

“Znajdź klientów – zwiększ sprzedaż!” – słyszysz i myślisz sobie, właściwie czemu by nie? Zaraz, tylko jak to zrobić? Warto w branży e-commerce prowadzić kampanie Zakupy Google. A Twoje produkty będą na wyciągnięcie ręki. Konkretne oferty wyświetlą się tuż nad wynikami organicznymi Google lub obok nich. Mają wszystko, co niezbędne: nazwę, cenę, podgląd zdjęcia i najważniejsze – link do karty produktu na Twoim sklepie! Stąd już tylko krok, aby odbiorca docelowy kliknął w odnośnik i przeniósł się na podstronę z oferowanym towarem. Ścieżka konwersji zostaje znacząco skrócona. Internauta nie błąka się między kategoriami na stronie witryny –  otrzymuje bowiem to, czego akurat potrzebuje!

Wiemy dobrze, co zrobić, byś z Zakupów Google czerpał rzeczywiście duże korzyści. I co ważne, rozliczając się w modelu CPC (cost per click) zapłacisz wyłącznie za wartościowe kliknięcia – nie za samo wyświetlenie się reklamy! Zminimalizuj koszty i zwiększ swoje obroty! Zintegrujemy witrynę Twojego e-sklepu z usługą Google Merchant Center i programem Google Ads. Stworzymy prawidłowe feedy produktowe. Zadbamy o to, by wszelkie informacje na temat sprzedawanych przez Ciebie artykułów były aktualne. Spotkaj się z nami. Sukces czai się za rogiem. Wyjdźmy mu naprzeciw!

Co otrzymasz?

  • Stałą optymalizację reklam
  • Utrzymanie odpowiedniego ROI/ROAS produktu
  • Reagowanie na trendy branżowe
  • Integracje z kontem Google Analytics / Merchant
  • Zdefiniowanie celi reklamowych
  • Wygenerowane feed’u produktowego + instalacja pluginu
  • Stałą opiekę certyfikowanego specjalisty
  • Miesięczny raport Google Data Studio

Minimalny budżet emisyjny: 500 zł
+ 12% od kwoty budżetu powyżej 1500 zł.

Cena od
350 zł
netto miesięcznie

Zamów

Co Zyskujesz?

  • 1

    Dotarcie do potencjalnego klienta

    Użytkownicy przeszukujący zakładki Zakupy Google chcą kupować! Dzięki reklamom PLA dotrzesz do osób, które są o krok od zawarcia transakcji.

  • 2

    Zainteresowanie ofertą

    Zainteresujesz użytkowników produktem. Wyróżnisz go na tle konkurencji oraz zaciekawisz innymi ofertami Twojego e-sklepu.

  • 3

    Zwiększenie sprzedaży

    Dzięki temu kanałowi z pewnością zwiększysz sprzedaż produktów! Dotrzesz do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani wyłącznie zakupem towarów.

  • 4

    Rentowność per produkt

    Dzięki systematycznej optymalizacji i analizie reklamy zwiększymy jej opłacalność, zachowując odpowiedni ROAS/ROI z reklamy produktu lub grupy produktowej.

Zamów