Reklama tekstowa & GDN

Oferta i Cennik

Kampanie tekstowe Google Ads w sieci wyszukiwania są idealnym rozwiązaniem dla każdej branży, produktu czy usługi – bez względu na rozmiary firmy! Jest to elastyczne rozwiązanie. Poprzez sukcesywną optymalizację kampanii możemy dowolnie modelować jej strategię i cele marketingowe. I to na każdym etapie operacji – aby przynosiła Twojej firmie wymierne zyski. Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu liczby konwersji to za cel kampanii przyjmiemy generowanie realnych i miękkich leadów sprzedażowych. A może chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie? Nasi specjaliści zadbają o to, abyś pozyskiwał jak najwięcej kliknięć przy założonym budżecie reklamowym.

Misją Getso.pl jest uczciwe i w pełni transparentne rozliczanie się za leady i realne szanse sprzedażowe. Opcjonalnie reklamę tekstową w wyszukiwarce wspomagamy kampanią w sieci reklamowej (reklama banerowa). Jej zadaniem jest zwiększenie świadomości marki / produktu oraz ponowne dotarcie z reklamą do użytkownika (remarketing).

Sprawimy, że potencjalny klient nie zapomni o Tobie czy koszyku porzuconym w sklepie internetowym. Opierając się na synergii działań, zwiększamy świadomość marki i napędzamy sprzedaż!

Co otrzymasz?

  • Research i regularny audyt słów kluczowych
  • Angażujące treści reklamowe
  • Reagowanie na trendy branżowe
  • Kampanie GDN + remarketing
  • Zdefiniowanie konwersji i celów reklamowych

+ jednorazowo kreacja graficzna reklam – 400 zł (opcjonalnie)

Minimalny budżet emisyjny: 500 zł
+ 12% od kwoty budżetu powyżej 1500 zł.

Cena od
500 zł
netto miesięcznie

Zamów

Co Zyskujesz?

  • 1

    Wartościowy ruch

    Odpowiednio określona kampania i dobrane słowa kluczowe bardzo szybko przyniosą Twojej stronie wartościowy ruch.

  • 2

    Wysokie wyniki wyszukiwań

    Twoje reklamy będą się wyświetlać w pierwszych wynikach wyszukiwań. Reklamy Google Ads natychmiast poprawią widoczność Twojej witryny w wyszukiwarce Google.

     

  • 3

    Konwersje

    Zamienimy ruch na stronie w liczne konwersje, leady sprzedażowe i wyznaczone cele marketingowe.

  • 4

    Lojalność i remarketing

    Zbudujesz mocną relację z użytkownikiem. Dotrzesz do nich ponownie dzięki kampanii remarketingowej w obydwu sieciach – reklamowej oraz wyszukiwania.

Zamów