Wszystkie wpisy

E-marketing

Pierwsze próby połączenia różnych zakątków świata siecią internetową zainicjowali w latach 60 Amerykanie. Koncepcja jest zdecydowanie starsza, bo wiele lat wcześniej różne wizje Sieci przedstawiali na kartach swych powieści pisarze z kręgu sci-fi. To, o czym pisali niektórzy twórcy, stało ... czytaj więcej

Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane związane są z branżą reklamową od lat. Są one po prostu jedną z form płatnej promocji. W odróżnieniu od treści pojawiających się w radio czy telewizji w ich przypadku nośnikiem komunikatów stanowi prasa. Pierwotnie dotyczyło to wydań papierowych, ... czytaj więcej

Ścieżka zakupowa klienta

Nikt nie lubi zbędnych komplikacji i problemów. Dodatkowo – ludzie w dzisiejszych czasach bywają niecierpliwi. Dotyczy to również w bardzo dużym stopniu sklepów internetowych. Tym bardziej, że zniecierpliwiony czy sfrustrowany klient bardzo szybko wyjdzie z Twojego sklepu i zacznie przeglądać ... czytaj więcej

Reklamy dynamiczne

Jedną z nowości, jakie oferuje reklamodawcom Facebook są reklamy dynamiczne. Jest to w miarę nowy format, który pozwala bardzo precyzyjnie wyświetlać potencjalnym odbiorcom reklamy takich produktów, którymi są zainteresowani. W tym artykule dowiesz się jak wykorzystać w praktyce reklamy dynamiczne ... czytaj więcej

Marketing prawniczy

Według polskiego prawa adwokaci, podobnie jak lekarze, należą do grupy zawodowej o ograniczonej możliwości reklamowania swojej działalności. Liczne zakazy i reguły sprawiają, że kancelarie adwokackie rezygnują z promowania swoich usług. Branża ta, tak samo jak każda inna, opiera się na ... czytaj więcej

Analiza SEO

O tym, że analiza strony pod kątem SEO jest niezbędna, wie niemal każdy. Dlaczego jest to takie ważne? Ponieważ tylko w ten sposób jesteśmy w stanie określić problem i działania, które mogą znacząco wpłynąć na ilość wejść i jakość ruchu ... czytaj więcej

Certyfikat SSL – co to jest?

Obecnie jesteśmy coraz bardziej uzależnieni od Internetu, wielu z nas ma do niego dostęp przez cały dzień. I nie wyobraża sobie, aby mogło być inaczej. W końcu dzięki temu połączeniu zdobywamy cenną wiedzę i załatwiamy wiele spraw. Dobrze jednak, aby ... czytaj więcej

Darmowe bazy zdjęć. 10 bezpłatnych stocków

Zdjęcia i grafiki. Nie obejdzie się bez nich żadna prezentacja, wpis na bloga czy oferta dla klienta. Komunikacja wizualna jest obecnie bardzo ważna. W gąszczu treści udostępnianych na stronach www oraz w social mediach szukamy wyróżnika, który przyciągnie uwagę odbiorców. ... czytaj więcej

Jak usunąć konto na Facebooku?

Istnieje wiele powodów, dla których ludzie decydują się na usunięcie swojego konta z Facebooka. Najważniejszym z nich jest brak prywatności. Jak podają specjaliści z branży, to właśnie poczucie nadmiernej ingerencji innych użytkowników, a także aplikacji w prywatność sprawia, że użytkownicy ... czytaj więcej

Język korzyści – jak czerpać z niego zyski

Co tak właściwie oznacza “język korzyści”? Jest to nie tylko zestaw słów, wyrażeń i zwrotów, które pomagają przedstawić daną usługę czy produkt oraz poznać potrzeby konsumentów. Odpowiadają na nie, przedstawiając dodatkowe plusy. Język korzyści sprowadza się przede wszystkim do zasady ... czytaj więcej

Czym jest automatyzacja w pracy programisty?

W czasach gdy fabryki zaczęły wprowadzać pierwsze maszyny przemysłowe zastępujące pracownika fizycznego, jednocześnie wykonując tą samą pracę o wiele efektywniej, wielu robotników straciło swoje posady, a część z nich nigdy w pełni nie odbiła się od dna. Wynika to bezpośrednio ze specyfiki ... czytaj więcej

Menedżer firmy na Facebooku

Menedżer firmy, czyli Facebook Business Manager to narzędzie przeznaczone dla reklamodawców na Facebooku. Ułatwia prowadzenie działań marketingowych w firmie oraz współpracę z partnerami. Oferuje możliwość wyświetlania i monitorowania reklam, zarządzania zasobami Facebooka (stronami i kontami reklamowymi) oraz dodawania agencji lub ... czytaj więcej

O przechwytywaniu domen

Wspominaliśmy już nieraz, że pozycjonowanie to specjalność, która obejmuje wiele działań. Osobne artykuły poświęciliśmy takim filarom SEO jak link building czy tworzenie treści na stronę internetową. Skupmy się więc teraz na kolejnym aspekcie, który również bywa wykorzystywany w strategii pozycjonerskiej.  ... czytaj więcej

Wymiary i umiejscowienie reklam Facebook Ads

Zapewne nie raz zdarzyło się Wam szukać wymiaru konkretnej grafiki na Facebooka. Albo stworzyliście reklamę i na ostatnim etapie dodawania grafiki okazało się, że obraz jest w niewłaściwym formacie. Facebook obsługuje wiele typów reklam i zawsze trzeba mieć na uwadze ... czytaj więcej

UX – o co w tym wszystkim chodzi?

W branży cyfrowej spotykamy się z różnymi skrótowcami. Jednym z nich jest tajemniczy UX. Co się kryje pod tymi dwiema literami? Rozwijamy je jako user experience, czyli doświadczenie użytkownika. Wiele już się wyjaśniło, prawda? Nie? No rzeczywiście sformułowanie może wydać ... czytaj więcej

Pozycjonowanie bloga

Nieraz spotykamy się z pytaniami typu – “Czy trzeba pozycjonować bloga? A jeśli tak – to jak?”. Nie sposób udzielić na nie szybkiej odpowiedzi – zagadnienie to wymaga nieco szerszego omówienia. Poświęcamy mu więc osobny wpis.  Blog, który sam się ... czytaj więcej

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Za sukcesami wielu firm, zarówno mniejszych jak i większych, często stoją agencje interaktywne. Tworzą je grupy kreatywnych ludzi, którzy wspólnymi siłami promują w internecie swoich klientów. Nie dla każdego pojęcie “agencji interaktywnej” jest jasne, dlatego wyjaśnijmy czym się zajmują zatrudnieni ... czytaj więcej