Wszystkie wpisy

Certyfikat SSL – co to jest?

Obecnie jesteśmy coraz bardziej uzależnieni od Internetu, wielu z nas ma do niego dostęp przez cały dzień. I nie wyobraża sobie, aby mogło być inaczej. W końcu dzięki temu połączeniu zdobywamy cenną wiedzę i załatwiamy wiele spraw. Dobrze jednak, aby ... czytaj więcej

Darmowe bazy zdjęć. 10 bezpłatnych stocków

Zdjęcia i grafiki. Nie obejdzie się bez nich żadna prezentacja, wpis na bloga czy oferta dla klienta. Komunikacja wizualna jest obecnie bardzo ważna. W gąszczu treści udostępnianych na stronach www oraz w social mediach szukamy wyróżnika, który przyciągnie uwagę odbiorców. ... czytaj więcej

Jak usunąć konto na Facebooku?

Istnieje wiele powodów, dla których ludzie decydują się na usunięcie swojego konta z Facebooka. Najważniejszym z nich jest brak prywatności. Jak podają specjaliści z branży, to właśnie poczucie nadmiernej ingerencji innych użytkowników, a także aplikacji w prywatność sprawia, że użytkownicy ... czytaj więcej

Język korzyści – jak czerpać z niego zyski

Co tak właściwie oznacza “język korzyści”? Jest to nie tylko zestaw słów, wyrażeń i zwrotów, które pomagają przedstawić daną usługę czy produkt oraz poznać potrzeby konsumentów. Odpowiadają na nie, przedstawiając dodatkowe plusy. Język korzyści sprowadza się przede wszystkim do zasady ... czytaj więcej

Czym jest automatyzacja w pracy programisty?

W czasach gdy fabryki zaczęły wprowadzać pierwsze maszyny przemysłowe zastępujące pracownika fizycznego, jednocześnie wykonując tą samą pracę o wiele efektywniej, wielu robotników straciło swoje posady, a część z nich nigdy w pełni nie odbiła się od dna. Wynika to bezpośrednio ze specyfiki ... czytaj więcej

Menedżer firmy na Facebooku

Menedżer firmy, czyli Facebook Business Manager to narzędzie przeznaczone dla reklamodawców na Facebooku. Ułatwia prowadzenie działań marketingowych w firmie oraz współpracę z partnerami. Oferuje możliwość wyświetlania i monitorowania reklam, zarządzania zasobami Facebooka (stronami i kontami reklamowymi) oraz dodawania agencji lub ... czytaj więcej

O przechwytywaniu domen

Wspominaliśmy już nieraz, że pozycjonowanie to specjalność, która obejmuje wiele działań. Osobne artykuły poświęciliśmy takim filarom SEO jak link building czy tworzenie treści na stronę internetową. Skupmy się więc teraz na kolejnym aspekcie, który również bywa wykorzystywany w strategii pozycjonerskiej.  ... czytaj więcej

Wymiary i umiejscowienie reklam Facebook Ads

Zapewne nie raz zdarzyło się Wam szukać wymiaru konkretnej grafiki na Facebooka. Albo stworzyliście reklamę i na ostatnim etapie dodawania grafiki okazało się, że obraz jest w niewłaściwym formacie. Facebook obsługuje wiele typów reklam i zawsze trzeba mieć na uwadze ... czytaj więcej

UX – o co w tym wszystkim chodzi?

W branży cyfrowej spotykamy się z różnymi skrótowcami. Jednym z nich jest tajemniczy UX. Co się kryje pod tymi dwiema literami? Rozwijamy je jako user experience, czyli doświadczenie użytkownika. Wiele już się wyjaśniło, prawda? Nie? No rzeczywiście sformułowanie może wydać ... czytaj więcej

Pozycjonowanie bloga

Nieraz spotykamy się z pytaniami typu – “Czy trzeba pozycjonować bloga? A jeśli tak – to jak?”. Nie sposób udzielić na nie szybkiej odpowiedzi – zagadnienie to wymaga nieco szerszego omówienia. Poświęcamy mu więc osobny wpis.  Blog, który sam się ... czytaj więcej

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Za sukcesami wielu firm, zarówno mniejszych jak i większych, często stoją agencje interaktywne. Tworzą je grupy kreatywnych ludzi, którzy wspólnymi siłami promują w internecie swoich klientów. Nie dla każdego pojęcie “agencji interaktywnej” jest jasne, dlatego wyjaśnijmy czym się zajmują zatrudnieni ... czytaj więcej

Aktualizacja języka PHP

Język programowania PHP ma już swoje lata, ale nie stoi w miejscu. Jego twórcy wciąż go rozwijają i aktualizują – średnio co trzy lata. Dlatego też czasem, np. użytkownicy Wordpressa, spotykają się z komunikatem, że: “Wymagana jest aktualizacja języka PHP”. ... czytaj więcej

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Spacer dróżkami hipertekstu

Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej odważni wieszczyli śmierć książki. Stwierdzono, że to znak czasów, pewna forma komunikowania się, konstruowania i przekazywania ... czytaj więcej