Wszystkie wpisy

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Spacer dróżkami hipertekstu

Co charakteryzuje teksty internetowe oraz odróżnia je od tradycyjnych, ukazanych w druku? Z pewnością ich hipertekstualność. Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej ... czytaj więcej

Jak zoptymalizować obrazki pod SEO

Bezsprzecznie żyjemy w świecie obrazów. Otaczają nas one ze wszystkich stron. Jesteśmy wręcz zanurzeni w ikonosferze. Można pokusić się o stwierdzenie, że wypierają inne środki komunikowania się. Słowa, jak należy przypuszczać, stają się zaledwie ich uzupełnieniem. Widać to na przykładzie ... czytaj więcej

Jak zostać SEO copywriterem

Przyjęło się twierdzić, że kto chce odnieść sukces w biznesie, musi najpierw zaistnieć w sieci. Popyt na e-marketing wzrasta. Coraz więcej ofert kieruje się do copywriterów SEO. Odpowiedzmy sobie na pytanie, jak nim zostać. Zalety dobrego copywritera Copywriter pisze teksty ... czytaj więcej

Promuj swoją markę na firmowym blogu

Firmy szukają coraz nowych możliwości promowania się w internecie. Dużą popularnością cieszą się blogi. I wielu przedsiębiorców to wykorzystuje. Jeśli są odpowiednio prowadzone – kreują wizerunek marki i umacniają jej pozycję na rynku. Warto wykorzystać tę okazję. Zobacz, co możesz ... czytaj więcej

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Anchor tekst – czym jest i jak go używać

W tym artykule przekażemy podstawową wiedzę na temat roli anchor tekstu w budowaniu pozycji strony i zarazem własnej marki. Omówimy także różne rodzaje tekstu zakotwiczenia. Podstawowe informacje o tekście zakotwiczenia Zacznijmy od początku. Kiedy mamy z nimi do czynienia? Właściwie ... czytaj więcej

Kiedy wybrać stronę typu one page

Być może spotkałeś się już z pojęciem strony one page. Jednak nie wiesz dokładnie, czym się charakteryzują tego rodzaju witryny. Dobrze poszerzyć tę wiedzą. Całkiem możliwe, że to właśnie taki rodzaj strony idealnie się sprawdzi pod kątem Twojej działalności gospodarczej. ... czytaj więcej

Co Google o mnie wie?

Zdania są podzielone, jedni twierdzą, że Google wie o nas zbyt dużo, i jest to niebezpieczne. Drudzy głoszą, że jeśli nie jesteśmy przestępcami, nie robimy nic zdrożnego, to nie ma się czego obawiać. W każdym razie ludzie coraz częściej zadają ... czytaj więcej

Jak zautomatyzować raporty Google AdWords/Ads

Dobre wyniki to jedno, lecz jeszcze nie wszystko. Następnie trzeba przedstawić korzystne dla firmy rezultaty jej właścicielom; najlepiej – w jak najczytelniejszej formie. Długie kolumny danych, ciągnące się wręcz w nieskończoność, nie wyglądają zbyt interesująco. Ale bez obaw – da ... czytaj więcej

23 Lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Kłopotliwe kampanie AdWords – jak sobie z nimi poradzić?

Zanim przystąpisz do swojej pierwszej kampanii reklamowej Google Ads warto byś zapoznał się z problemami, na które natykają się początkujący reklamodawcy. Dzięki temu szybciej osiągniesz zadowalające efekty i nie popełnisz błędów, które inni wciąż często popełniają. Za mało grup reklamowych ... czytaj więcej

19 Lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Kampania produktowa: problemy z GTIN – jak je rozwiązać?

Gdy prowadzisz kampanię reklamową Google Ads, możesz natrafić na różne przeciwności. Dobrze więc w porę zapoznać się z niektórymi zagadnieniami. Pozwoli Ci to wystrzec się przed błędami, które popełniają inni. Trudności te nieraz wiążą się z GTIN czy ITF. Co ... czytaj więcej

18 Lip 2018 przez Getso.pl
SEM