Wszystkie wpisy

Display marketing

Czym jest Display? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Display to reklamy graficzne, które znajdziemy na niemal każdej stronie internetowej, ale także w e-mailu i w mobile ... czytaj więcej

28 listopad 2016 przez Olaf Gałecki
SEM

Co to jest CRM?

CRM - Customer Relationship Management, czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami, to przydatne narzędzie, które powinno zagościć w każdej firmie. Główny nacisk kładziony jest tu na budowanie długotrwałej i owocnej więzi na linii firma - klient, a także zdobywaniu jego zaufania ... czytaj więcej

Czym jest CTA?

Czym jest CTA? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. CTA - Call To Action, czyli „wezwanie do działania”, ma za zadanie nakłonić użytkownika do natychmiastowej reakcji. Reakcja ... czytaj więcej

21 listopad 2016 przez Olaf Gałecki
SEM

Słowa kluczowe

Frazy kluczowe, o ile dobrze dobrane, pomagają odnieść sukces w internecie. Dziś przyjrzyjmy się im bliżej - nie pod względem doboru, a pod kątem ich rodzajów. Słowa kluczowe Google Frazy kluczowe, inaczej słowa kluczowe to wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkę, które ... czytaj więcej

Backlinks – pozyskiwanie linków

Czym są Backlinks? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Backlinks, czyli linki zwrotne, są niczym innym, jak adresami dowolnej innej witryny bądź podstrony, która zawiera się w ... czytaj więcej

Influencer marketing

Influencer Marketing jest narzędziem, który pomaga w kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów. Obecnie ponad 70% kupujących szuka informacji o produktach i usługach w mediach społecznościowych, które znajdują się na drugim miejscu rankingu zaufania odbiorców. Influencer Marketing wykorzystuje preferencje konsumentów, aby trafić ... czytaj więcej

AdWords

Czym jest AdWords? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj pierwsze hasło z zakresu e-marketingu. AdWords to narzędzie dystrybuowane przez Google Inc. Służy do reklamowania stron internetowych w ramach wyników w wyszukiwarce Google, ... czytaj więcej

07 listopad 2016 przez Olaf Gałecki
SEM

Rebranding a lifting komunikacji wizerunkowej

Rebranding, jako proces marketingowy, często traktowany jest na wyrost i definiujemy go nieprecyzyjnie. Nie do końca wiadomo, czy zmiana logo to już rebranding, czy jeszcze lifting komunikacji wizerunkowej. Różne definicje pokazują też różne podejście do tematu. Czym w takim razie ... czytaj więcej

Świadomość marki, czyli branding

“Branding” jest terminem, który już na stałe zagościł w Polsce i jest słowem stosowanym w naszych rodzimych firmach. Jest to nic innego, jak długofalowe i wielokanałowe budowanie świadomości marki. Nie jest to prosty proces, a jego wdrażanie jest długotrwałe. Na ... czytaj więcej

Poradnik „Skuteczne Social Media dla branży KULINARIA”!

Mamy dla Was kolejny, zupełnie DARMOWY przewodnik po Social Media - edycja "kulinaria" dla branży restauracyjnej! Z myślą o restauracjach, które chcą pokazywać się na portalach społecznościowych, przygotowaliśmy krótki przewodnik objaśniający zasady ich funkcjonowania. Co można w nim znaleźć? Najważniejsze informacje na temat ... czytaj więcej

Kolory w marketingu

Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie rzadko podejście do życia. O tym, że kolory w są niezwykle ważne, wiedzą też eksperci ds. marketingu i reklamy, ponieważ ... czytaj więcej

Najważniejszy jest insight!

Insight, czyli ukryta potrzeba konsumencka, leży u podstaw marketingu. Każdy marketingowiec wie, że umiejętne targetowanie przekazów i treści jest kluczem do sukcesu kampanii i działań prowadzonych na rzecz budowania wizerunku marki czy podnoszenia sprzedaży. Czym są insighty i jak się ... czytaj więcej

Brief – co powinien zawierać?

Czym jest brief? To dokument formułujący oczekiwania naszego klienta wobec pracy, jaką dla niego wykonujemy. Jest on korzystny zarówno dla agencji, ponieważ w znaczący sposób ułatwia pracę marketingowcom i reklamiarzom, a także daje klientowi jasne poczucie partnerstwa i zaufania do ... czytaj więcej

Jak być popularnym na Instagramie

Instagram nie traci na popularności. Obecnie pojawia się na nim coraz więcej nowych użytkowników, w tym firm. Portal może być przepustką do sukcesu, o ile będzie dobrze prowadzony. Trzema złotymi zasadami prowadzenia dobrego konta na Instagramie są: jakość, kreatywność i ... czytaj więcej

Reklama internetowa

Dzisiejsi marketingowcy nie mają łatwego życia: jak reklamować firmę, kiedy wydaje się, że “wszystko już było”? Nie jest łatwo zaspokoić współczesnego konsumenta usług firm, których reklamą się zajmujemy. Szansą na zyskanie przychylności i zainteresowania na tle rosnącej konkurencji jest sięgnięcie ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketingowa historia marki

Marketing narracyjny swoje podwaliny ma w preferencjach ludzkich. Każdy z nas lubi słuchać porywających opowieści, bądź wzruszających historii, najlepiej z życia wziętych. Narracja jest nieodłącznym elementem kultury, dlaczego więc nie wykorzystać jej jako narzędzia marketingowego? Opowiadanie angażujących historii o markach ... czytaj więcej