Marketing internetowy

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie […]

Dawid Piwek,

Co to jest pop-up?

Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka […]

Dawid Piwek,

Landing Page

Czym jest Landing Page? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło […]

Olaf Gałecki,

Email marketing

Czym jest E-mail marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło […]

Olaf Gałecki,

Kolory w marketingu

Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie […]

Olaf Gałecki,

Najważniejszy jest insight!

Insight, czyli ukryta potrzeba konsumencka, leży u podstaw marketingu. Każdy marketingowiec wie, że umiejętne targetowanie przekazów i treści jest kluczem […]

Olaf Gałecki,

Brief – co powinien zawierać?

Czym jest brief? To dokument formułujący oczekiwania naszego klienta wobec pracy, jaką dla niego wykonujemy. Jest on korzystny zarówno dla […]

Olaf Gałecki,
Wszelkie prawa zastrzeżone © Getso.pl 2011 – 2017. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies.