Marketing internetowy

Ścieżka zakupowa klienta

Nikt nie lubi zbędnych komplikacji i problemów. Dodatkowo – ludzie w dzisiejszych czasach bywają niecierpliwi. Dotyczy to również w bardzo dużym stopniu sklepów internetowych. Tym bardziej, że zniecierpliwiony czy sfrustrowany klient bardzo szybko wyjdzie z Twojego sklepu i zacznie przeglądać ... czytaj więcej

Reklamy dynamiczne

Jedną z nowości, jakie oferuje reklamodawcom Facebook są reklamy dynamiczne. Jest to w miarę nowy format, który pozwala bardzo precyzyjnie wyświetlać potencjalnym odbiorcom reklamy takich produktów, którymi są zainteresowani. W tym artykule dowiesz się jak wykorzystać w praktyce reklamy dynamiczne ... czytaj więcej

Marketing prawniczy

Według polskiego prawa adwokaci, podobnie jak lekarze, należą do grupy zawodowej o ograniczonej możliwości reklamowania swojej działalności. Liczne zakazy i reguły sprawiają, że kancelarie adwokackie rezygnują z promowania swoich usług. Branża ta, tak samo jak każda inna, opiera się na ... czytaj więcej

Darmowe bazy zdjęć. 10 bezpłatnych stocków

Zdjęcia i grafiki. Nie obejdzie się bez nich żadna prezentacja, wpis na bloga czy oferta dla klienta. Komunikacja wizualna jest obecnie bardzo ważna. W gąszczu treści udostępnianych na stronach www oraz w social mediach szukamy wyróżnika, który przyciągnie uwagę odbiorców. ... czytaj więcej

Jak usunąć konto na Facebooku?

Istnieje wiele powodów, dla których ludzie decydują się na usunięcie swojego konta z Facebooka. Najważniejszym z nich jest brak prywatności. Jak podają specjaliści z branży, to właśnie poczucie nadmiernej ingerencji innych użytkowników, a także aplikacji w prywatność sprawia, że użytkownicy ... czytaj więcej

Język korzyści – jak czerpać z niego zyski

Co tak właściwie oznacza “język korzyści”? Jest to nie tylko zestaw słów, wyrażeń i zwrotów, które pomagają przedstawić daną usługę czy produkt oraz poznać potrzeby konsumentów. Odpowiadają na nie, przedstawiając dodatkowe plusy. Język korzyści sprowadza się przede wszystkim do zasady ... czytaj więcej

Menedżer firmy na Facebooku

Menedżer firmy, czyli Facebook Business Manager to narzędzie przeznaczone dla reklamodawców na Facebooku. Ułatwia prowadzenie działań marketingowych w firmie oraz współpracę z partnerami. Oferuje możliwość wyświetlania i monitorowania reklam, zarządzania zasobami Facebooka (stronami i kontami reklamowymi) oraz dodawania agencji lub ... czytaj więcej

Wymiary i umiejscowienie reklam Facebook Ads

Zapewne nie raz zdarzyło się Wam szukać wymiaru konkretnej grafiki na Facebooka. Albo stworzyliście reklamę i na ostatnim etapie dodawania grafiki okazało się, że obraz jest w niewłaściwym formacie. Facebook obsługuje wiele typów reklam i zawsze trzeba mieć na uwadze ... czytaj więcej

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Za sukcesami wielu firm, zarówno mniejszych jak i większych, często stoją agencje interaktywne. Tworzą je grupy kreatywnych ludzi, którzy wspólnymi siłami promują w internecie swoich klientów. Nie dla każdego pojęcie “agencji interaktywnej” jest jasne, dlatego wyjaśnijmy czym się zajmują zatrudnieni ... czytaj więcej

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Marketing szeptany

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie podchodzące do sprawy firmy na bieżąco monitorują wypowiedzi konsumentów. Następnie korygują swoją ofertę bądź przekaz. Doszło nawet do tego, że ... czytaj więcej

Czy popełniasz ten błąd reklamując się na Facebooku?

Facebook to potężne narzędzie, które możesz wykorzystywać do promocji swoich produktów i usług. Setki tysięcy przedsiębiorstw małych i dużych skutecznie wykorzystuje jego potencjał reklamowy. Wielu robi to na własną rękę. Niektórzy skutecznie, ale spora część codziennie traci pieniądze publikując nieskuteczne ... czytaj więcej

Strategie marketingowe: pull i push

Reklamy serwowane nam przez środki masowego przekazu, głównie radio i telewizję, na całe szczęście sukcesywnie odchodzą w niebyt. Czasy, gdy konsument biernie czekał, aż reklamodawcy dostarczą mu ofertę wkrótce należeć będą do przeszłości. W dobie internetu i technologii stron WWW ... czytaj więcej

Automatyzacja marketingu

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej