SEO & Pozycjonowanie

Czemu warto?

Świetnie, masz już stronę internetową. Ale jest pewien problem… i  nikt na nią nie zagląda? Domyślamy się, dlaczego. Jest niewidoczna w wyszukiwarce Google. Sądzisz, że najwyższy czas coś z tym zrobić? Jesteśmy tego samego zdania. W Twojej branży – jak w każdej innej – są kluczowe frazy. To dzięki nim klient odnajduje najciekawsze oferty. Trzeba te słowa znaleźć, by trafnie ich użyć. Wymaga to doświadczenia i nakładu pracy. Warto więc zaufać profesjonalistom. Dlatego proponujemy uczciwe i przejrzyste warunki współpracy.

Być może już wdrożyłeś strategię SEO lub zleciłeś to którejś ze specjalistycznej agencji. No cóż, nie przyniosło to dobrych rezultatów… Ale spokojnie, nic straconego, uratujemy sytuację! Wykonamy obszerny, kompleksowy audyt. Następnie przedstawimy Ci prawidłowy plan działania.

Pamiętaj, by Twoja firma czy marka zaistniały, muszą mieć mocną pozycję w internecie. Tym bardziej, że prawie 97,5% wszystkich użytkowników pozostaje na pierwszej stronie wyszukiwań Google. Pozostałe mało ich obchodzą. Łagodnie mówiąc. Z pewnością nie znalazłeś się tu przypadkowo. Szukasz informacji i chcesz, by Twój biznes się harmonijnie rozwijał. Sprawdź więc nasze autorskie pakiety SEO.

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie lokalne nastawione jest na zwiększenie widoczności na frazy występujące w kontekście regionalnym, jak np. "Drukarnia Opole" czy "Ocieplenie poddasza Śląsk". Strategia polecana przedsiębiorcom o lokalnym zakresie działalności.

Google Moja Firma

Dzięki wizytówce Google Moja Firma użytkownik szybko uzyska kluczowe informacje na temat działalności danego przedsiębiorstwa. Zalicza się do nich: adres firmy, godziny jej otwarcia, koszt świadczonych usług, itp. Dobrze nią zarządzając – dotrzesz do większej liczby klientów.

Copywriting SEO

Strony internetowe przepełnione są tekstami. To one angażują internautów i pomagają w pozycjonowaniu witryn. Wykorzystaj swoją szansę i postaw na copywriting SEO. Specjalista stworzy dla Ciebie treści na każdy temat. Dobierze słowa tak, by trafić z nimi i  “przemówić” do szerokiego grona Twoich odbiorców.

Audyt SEO

Audyt SEO strony internetowej to diagnoza występujących na niej błędów.  Należy je skorygować, aby zoptymalizować witrynę pod wyszukiwarkę Google. W doręczonym raporcie przedstawimy wszystkie najważniejsze czynniki SEO, zalecenia do wdrożenia, uwagi oraz wartościowe porady.

Pozycjonowanie Stron

Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu w Google – Twoja witryna zwiększy widoczność oraz mocno zaakcentuje się na górze wyników wyszukiwań. Mądre i analityczne pozycjonowanie to bieżące pozyskiwanie ruchu i pewna inwestycja marketingowa na przyszłość!

Pozycjonowanie Sklepów

W przypadku e-commerce  działania z zakresu SEO kierujemy na ogólny wzrost widoczności sklepu internetowego w sieci. A w efekcie – zwiększenie liczby sesji i maksymalizację transakcji organicznych. Zależnie od potrzeb i oczekiwań klienta wyróżniamy kilka modeli rozliczeń, które też możemy ustalić indywidualnie.

01

Pozycjonowanie Lokalne

  • Audyt strony internetowej wraz z analizą konkurencji
  • Działania on-site (m.in. zarządzanie treścią, linkowanie wewnętrzne)
  • Działania off-site (m.in. pozyskiwanie linków, buzz marketing)
  • Pozycjonowanie strony na frazy z największym realnym potencjałem ruchu
  • Optymalizacja witryny w celu zwiększenia ogólnej widoczności witryny w Google
  • Kwartalny raport SEO z merytorycznymi wnioskami
  • Dedykowanego specjalistę SEO + IT

Cena od
600 zł
netto miesięcznie

Więcej Zamów
02

Google Moja Firma

  • Założenie konta w Google
  • Wykreowanie wizytówki z kluczowymi informacjami nt. firmy
  • Uzupełnienie danych adresowych
  • Dodatkowe warianty, jak obszar obsługiwania klientów (opcjonalnie)
  • Określenie kategorii działalności
  • Dopełnienie formalności w kwestii weryfikacji firmy
  • W pełni funkcjonalna wizytówka oddana do użytku

Cena
300 zł
netto

Więcej Zamów
03

Copywriting SEO

  • Audyt obecnych na stronie treści
  • Korekta i redakcja tekstów
  • Weryfikacja oraz dobór słów i fraz kluczowych
  • Unikalne teksty blogowe, treści na stronę, w tym m.in. opisy kategorii, podkategorii czy produktów
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO (m. in. nasycenie słowami kluczowymi, odpowiednia hierarchia nagłówków)
  • Metaopisy z użyciem języka korzyści oraz CTA (wezwaniem do działania)

Cena od
200 zł
tekst 4000 zzs

Więcej Zamów
04

Audyt SEO

  • Audyt wszelkich technicznych aspektów witryny wpływających na jej pozycjonowanie
  • Ocenę treści na stronie (audyt SEO on-page), uwzględniając nasycenie słów kluczowych, strukturę nagłówków, itd.
  • Odnalezienie nowych, kalorycznych słów kluczowych
  • Analizę ruchu na stronie, jej widoczności oraz ścisłej konkurencji
  • Oszacowanie dotychczasowej strategii linkowania zewnętrznego
  • Bogaty we wnioski i zalecenia raport

Cena
1500 zł
netto

Więcej Zamów
05

Pozycjonowanie Stron

  • Audyt strony internetowej wraz z analizą konkurencji
  • Działania on-site (m.in. zarządzanie treścią, linkowanie wewnętrzne)
  • Działania off-site (m.in. pozyskiwanie linków, buzz marketing)
  • Pozycjonowanie strony na frazy z największym realnym potencjałem ruchu
  • Optymalizacja witryny w celu zwiększenia ogólnej widoczności witryny w Google
  • Kwartalny raport SEO z merytorycznymi wnioskami
  • Dedykowanego specjalistę SEO + IT

Cena od
900 zł
netto miesięcznie

Więcej Zamów
06

Pozycjonowanie Sklepów

  • Audyt strony internetowej wraz z analizą konkurencji
  • Działania on-site ( m.in. zarządzanie treścią, linkowanie wewnętrzne)
  • Działania off-site (m.in. pozyskiwanie linków, buzz marketing)
  • Pozycjonowanie strony na frazy z największym realnym potencjałem ruchu
  • Optymalizacja witryny w celu zwiększenia ogólnej widoczności witryny w Google
  • Kwartalny raport SEO z merytorycznymi wnioskami
  • Dedykowanego specjalistę SEO + IT

Cena od
1500 zł
netto miesięcznie

Więcej Zamów

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

SEO (z ang. Search Engine Optimization) należy zdywersyfikować na dwa oddzielne robocze obszary działań. SEO to przyjęta strategia, która nastawiona jest na stałe i progresywne działania zmierzające do poprawy widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. W Polsce aż 97% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google lub jej partnerów (np. wyszukiwarki Onetu).

SEO on-site i off-site

Optymalizacja on-site dotyczy jedynie środowiska domeny (np. kod źródłowy domeny /  hosting) oraz jej zasobów contentowych, czyli odpowiedniej architektury treści i jej optymalizacji pod kątem SEO. Uzupełnieniem działań on-sitowych są działania podejmowanych poza obszarem strony internetowej tzw. off-site, jak np. strategia linkbuilding oraz skuteczne zarządzanie “portfelem” linków przychodzących do domeny.

Optymalizacja SEO strony internetowej

SEO należy więc definiować jako spektrum działań optymalizujących daną witrynę w celu dostosowania jej do wytyczonego reżimu przez wyszukiwarki Google i jej algorytmów.

Optymalizacja strony on-site

  • rozbudowa i optymalizacja treści
  • struktura witryny
  • UX strony witryny i jej warstwa graficzna
  • poprawienie szybkości wczytywania strony i jej responsywność
  • skrócenie odpowiedzi czasu serwera
  • optymalizacja kodu źródłowego
  • architektura linków wewnętrznych
  • zarządzanie profilem linków przychodzących (ang. backlink)
  • przyjazne adresy url
  • wiele innych czynników rankujących (ponoć jest ich ponad 200)

To czym jest SEO a czym jest pozycjonowanie?

SEO jest newralgicznym elementem pozycjonowania, a ich synonimiczna interpretacja jest błędna, gdyż termin pozycjonowanie strony odnosi się do znacznie szerszego aspektu działań marketingowych w internecie, jak np:

  • content marketing (pozyskiwanie artykułów sponsorowanych / buzz marketing / webinaria / podcasty)
  • pozyskiwanie linków (fora internetowe / system dedykowanych zaplecz / portale internetowe jak np. Wikipedia)
  • analityka internetowa (z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics / Google Search Console / Sento / Ahrefs)

To głównie dzięki dobrze dobranej i następnie wdrożonej strategii SEO odnosi się założony cel pozycjonowania danej domeny internetowej, maksymalizując systematycznie zdefiniowane cele konwersji.

Swoją pracę opieramy na dokładnej analizie SEO i panujących trendach

Aby przyjąć optymalną strategię SEO bazujemy na autorskim, długofalowym trybie pracy oraz przydatnych narzędziach do audytu SEO (Screeming Froog), analizy widoczności witryny (Senuto / Semstorm) oraz linków przychodzących (Ahrefs). Dodatkowo przy wyborze słów kluczowych dla Twojej witryny korzystamy z profesjonalnych narzędzi jak, Ubersuggest, Keywoord Tools, Answer The Public. Dopiero odpowiednia synteza analizy z wyżej wymienionych narzędzi i zorientowania się na Twój biznes i branżę w której działasz – pozwala wybrać nam optymalną strategię SEO dla Twojej strony internetowej.

Gdzie zdobyliśmy cenne doświadczenie w branży SEO?

Nasza agencja Getso.pl nie przetrwanie funkcjonuje na rynku IT / SEM od ponad 9 lat. W tym okresie zrealizowaliśmy dziesiątki projektów SEO o zasięgu lokalnym, krajowym oraz europejskim. Jesteśmy stałymi bywalcami najważniejszych eventów z branży – tylko w 2018 roku byliśmy na:

  • SEO Festiwal w Katowicach
  • semKRK w Krakowie
  • SEMcamp
  • InCommerce
  • #digitalfest
  • Search Conference
  • Traffic Trends
  • Tour de e-commerce

Przez cały okres naszej ciężkiej pracy nad pozycjami w wyszukiwarce Google naszych klientów, nie zapomnieliśmy o rozwoju własnym i dalszym samodoskonaleniu się. Szkoliliśmy się u najlepszych specjalistów w branży m.in. u Pawła Gontarka, Tomasza Wieliczko, Szymona Słowika, Katarzyny Baranowskiej i innych.

Dzięki dziesiątkom godzin spędzonych na prelekcjach i szkoleniach + niezliczonym rozmowom branżowych w kuluarach, miej pewność, że powierzysz swój biznes w ręce najlepszych specjalistów.