Prowadzisz już sklep internetowy albo chcesz się tym zająć? To dobry pomysł. Obecnie ten rodzaj biznesu zyskuje coraz większą popularność wśród konsumentów. Ale żeby firma miała klientów i przynosiła profit, trzeba pomyśleć o czymś bardzo ważnym. Twój wirtualny sklep musi być dobrze wypozycjonowany!
Zwróć się z tym do nas. Poprawimy ogólną widoczność sklepu. Jej wzrost przyniesie Ci rzeszę nowych klientów. Z tego też będzie rozliczana nasza praca, czyli za konkretne efekty – a nie mydlenie oczu.
Co robimy, aby je wspólnie z Tobą osiągnąć?
- Wdrażamy strategię tzw. długiego ogona, czyli wzbogacamy zawartość witryny o szczegółowe frazy, najczęściej zadawane przez internautów.
- Dbamy, by układ treści na stronie był czytelny – zarówno dla internautów jak i pod wyszukiwarkę Google. Sprawiamy, że ścieżka zakupowa klienta jest prosta, intuicyjna. Pokonuje ją bez przeszkód, jakby był na wiosennym spacerze.
- Zajmujemy się linkowaniem wewnętrznym. Jest to kluczowa praktyka w przypadku e-sklepów. Wzmacniamy tym samym kategorie i podkategorie. Sycimy je, dostarczając im “soku” (link juice).
- Aktualizujemy na bieżąco zawartość strony. I wprowadzamy funkcjonalności z użyciem nowoczesnych narzędzi.
Pozwól, że się zapoznamy z Twoją stroną lub sklepem internetowym. Wykonamy wstępny audyt i zaproponujemy strategię z największym potencjałem generowania zysków.