Copywriting SEO

Oferta i Cennik

Chcesz zaskoczyć wszystkich unikatowym i angażującym artykułem na swoim blogu? Zamierzasz komunikować się z klientem językiem, który do niego przemówi ? Potrzebujesz więc specjalisty drugiego (jeśli nie dalszego) planu – czyli pana copywritera. To on przeprowadzi research słów kluczowych. Rozpozna też emocje oraz oczekiwania odbiorców docelowych. I jako rzemieślnik słowa – idealnie się w nie wpisze.

Dbając o wytyczne SEO damy treściom odpowiednią strukturą nagłówków, nasycimy je słowami kluczowymi i… no, w każdym razie znamy jeszcze inne sztuczki. Podrasuj zawartość swojej strony WWW. Zainwestuj w content marketing i zostań prawdziwym ekspertem w swojej dziedzinie! Poprzez wartościowe treści zdobywa się zaufanie u odbiorców.

Copywriter SEO odnajduje się w każdym temacie. Dla niego nie ma różnicy, jaki porusza wątek. Może być nawet o kosmosie, pyle gwiezdnym i czarnej dziurze. Szybko zdobywa informacje. Umiejętnie je wykorzystuje, tworząc teksty, które przykują wzrok internautów i zachęcą ich do pozostania na Twojej stronie. Stąd już tylko krok do pozyskania wiernych klientów!

Zapoznaj się z naszą ofertą. Wymyślimy dla Ciebie kreatywne treści, pamiętając zarazem, by spełniały wymogi branży, w której chcesz osiągnąć sukces!

Co otrzymasz?

  • Audyt obecnych na stronie treści
  • Korekta i redakcja tekstów
  • Weryfikacja oraz dobór słów i fraz kluczowych
  • Unikalne teksty blogowe, treści na stronę, w tym m.in. opisy kategorii, podkategorii czy produktów
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO (m. in. nasycenie słowami kluczowymi, odpowiednia hierarchia nagłówków)
  • Metaopisy z użyciem języka korzyści oraz CTA (wezwaniem do działania)

Cena od
200 zł
tekst 4000 zzs

Zamów

Co Zyskujesz?

  • 1

    Wysoka pozycja w Google

    Treści wykonane z wszelkimi prawidłami sztuki SEO wywindują Twoją stronę wysoko na liście wyników wyszukiwarki Google. Słowem – będziesz widoczny dla użytkowników sieci.

  • 2

    Wartościowe treści

    Teksty na stronach to obok grafik główny czynnik skłaniający internautę do odwiedzin, zapoznania się z ofertą oraz dokonania transakcji.

  • 3

    Pozycja eksperta w branży

    Angażujące i merytoryczne teksty sprawią, że staniesz się autorytetem w swojej dziedzinie. Klient Ci zaufa i namówi do tego samego swoich znajomych.

Zamów