Strony Internetowe

Spacer dróżkami hipertekstu

Co charakteryzuje teksty internetowe oraz odróżnia je od tradycyjnych, ukazanych w druku? Z pewnością ich hipertekstualność. Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej ... czytaj więcej

Kiedy wybrać stronę typu one page

Być może spotkałeś się już z pojęciem strony one page. Jednak nie wiesz dokładnie, czym się charakteryzują tego rodzaju witryny. Dobrze poszerzyć tę wiedzą. Całkiem możliwe, że to właśnie taki rodzaj strony idealnie się sprawdzi pod kątem Twojej działalności gospodarczej. ... czytaj więcej

Języki programowania: PHP

PHP to wieloparadygmatowy, skryptowy język programowania stworzony w celu generowania dynamicznych stron internetowych i budowania aplikacji webowych. Brzmi zawile? Zaraz wszystko wyjaśnimy! Słowem wstępu PHP, według Stack Overflow, należy to „świętej trójcy” języków programowania, obok Javascriptu i SQL. Bardzo wielu ... czytaj więcej

O WordPressie słów kilka

Dla wielu to niemal synonim strony internetowej. I nic dziwnego. W końcu obsługuje około 27% witryn internetowych w całej sieci. O popularności WordPressa zadecydowała intuicyjna obsługa, darmowy silnik oraz ogromna baza wtyczek i funkcjonalności. Na WordPressie można stworzyć dowolną stronę, a ... czytaj więcej

Co to jest sidebar?

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest i jak nazywa się to małe okienko wysuwające się z lewej strony okna strony www lub z dołu ekranu smartfona, spieszymy z wyjaśnieniem! Ta funkcja, która zachęca (a przynajmniej taka jest jej rola) użytkownika ... czytaj więcej

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

CRM – przydatne narzędzie w Twojej firmie!

CRM - Customer Relationship Management, czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami, to przydatne narzędzie, które powinno zagościć w każdej firmie. Główny nacisk kładziony jest tu na budowanie długotrwałej i owocnej więzi na linii firma - klient, a także zdobywaniu jego zaufania ... czytaj więcej