strony-dedykowane-352x352pix (1)Wyobraźmy sobie potencjalną sytuację – jesteśmy młodym małżeństwem, które poszukuje miejsca na założenie swojego “domowego ogniska”. Zakładając, że ma być to nasz wymarzony dom lub mieszkanie, jesteśmy bardzo skrupulatni i wymagający. Jako, że rynek nieruchomości jest ogromny i pełen przeróżnych pułapek, chcemy podejść do sprawy dokładnie i profesjonalnie, dlatego też decydujemy się na skorzystanie z pomocy agencji nieruchomości. Tylko której, skoro jest ich aż tak wiele na interesującym nas obszarze? Tutaj z pomocą przychodzi nam zawsze niezawodny Internet. Otwieramy wyszukiwarkę, wpisujemy swoją miejscowość oraz hasło “biuro nieruchomości” i w jednej chwili naszym oczom okazuje się niezliczona ilość pozycji odpowiadających naszym wytycznym. Tylko jak w natłoku tylu stron internetowych znaleźć to nasze jedno, profesjonalne biuro nieruchomości?

Potęga indywidualnych stron internetowych w branży nieruchomości

Większość stron internetowych należących do agencji nieruchomości skonstruowana jest na podobnej zasadzie – lepsza lub gorsza wyszukiwarka ofert, zdjęcia i opis proponowanej oferty, cena ofertowa, czy też standardowy podział na wynajem, kupno oraz na dom, mieszkania lub działki. Niby nic w tym nadzwyczajnego, bo w końcu są to podstawowe parametry jakich potrzebujemy my – potencjalni klienci do podjęcia swojej decyzji. Tylko ileż można przeglądąć wciąż te same portale, różniące się właściwie zasobnością ofertową i zdjęciami?
Jeśli chcemy pozyskać klienta i zdobyć jego zaufanie, musimy przede wszystkim postarać się o jego uwagę. W branży nieruchomości nic nie przychodzi samo z siebie, nie ma nic za darmo, zwłaszcza, przy tak ogromnej konkurencji na każdym obszarze. A jeśli to strona internetowa jest pierwszym wyznacznikiem wyboru agencji, to warto w nią zainwestować każde pieniądze! I to nie w stronę bazującą na wykupionym szablonie, tylko w indywidualnie zaprojektowaną witrynę, dostosowaną do naszych wszystkich potrzeb i wymagań. Jakie są zatem zalety indywidualnych stron internetowych dedykowanych biurom nieruchomości?
Przede wszystkim oryginalność, a co za tym idzie, wyróżnienie na tle konkurencji, co jest niezbędne w osiągnięciu sukcesu w każdej branży. Potencjalny klient wbrew pozorom zwraca uwagę na fakt, iż strona internetowa danego biura nieruchomości nie jest szablonowa, że nie jest niemalże wierną kopią poprzednich witryn. Dzięki temu zyskujemy nie tylko jego zainteresowanie, ale przede wszystkim zapadamy w pamięć użytkownika.

Co więcej, na bazie dedykowanych stron internetowych możemy udostępniać wszelkie dane ofertowe, których konkurencja nie posiada w możliwościach swoich szablonów. Po raz kolejny zyskujemy więc przewagę.
Kolejny argument? Proszę bardzo – oryginalna wizualizacja i prezentacja posiadanych ofert nieruchomości. Dzięki stronie internetowej tworzonej na nasze zlecenie, jesteśmy w stanie zaprezentować swoje oferty w określony dla siebie sposób, dzieląc je na podstawie wybranych przez siebie parametrów. Filtracja określonych ofert także dopasowana jest do naszych założonych funkcjonalności. Mówiąc w skrócie, mamy możliwość dowolnej konfiguracji i prezentacji naszych zasobów ofertowych, nie jesteśmy tak naprawdę niczym ograniczani. Dzięki temu, potencjalni użytkownicy mogą w pełni korzystać z wybranych przez nas funkcji, takich jak chociażby kompletowanie ciekawych ofert do schowka z możliwością ich wydruku lub przesłania drogą mailowa, kalkulator kosztów w przypadku ewentualnych kredytów, podgląd ofert o podobnych parametrach, czy też moduł tagowania ofert dla administratora strony. A to tylko kilka możliwości, jakie dają nam indywidualnie tworzone strony internetowe.

Widać zatem, że korzystanie z usług firm zewnętrznych zajmujących się profesjonalnym budowaniem dedykowanych stron internetowych, jest w przypadku biur nieruchomości jak najbardziej uzasadnione. Korzyści, jakie osiągniemy dzięki takim zleceniom z pewnością będą w znaczny sposób przewyższać poniesione wcześniej koszty. A przecież każdy zadowolony klient, to potencjalnie sprzedana nieruchomość!