Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej
Internet rządzi się własnymi prawami handlowymi. Części przedsiębiorców, którzy prowadzili swoją firmę sprzed ery WWW, trudno się przestawić na e-handel. Twierdzą, że skoro do tej pory ich działalność przynosiła krocie, czemu nagle mieliby to zmieniać? Inni – zdecydowana większość – ... czytaj więcej
Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej
Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać ... czytaj więcej
Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej
Skoro czytasz ten artykuł to zapewne sprzedajesz przez internet, jesteś przedsiębiorcą lub marketingowcem i interesuje Cię temat zwiększenia zysków, który w ostatnim czasie jest dość popularny. Warto zadać sobie pytanie dlaczego tak właśnie jest? Odpowiedź tylko z pozoru wydaje się prosta: ... czytaj więcej
Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej
Czy ktoś z Was zauważył zmianę w podejściu klientów do zakupów przez internet? Jeszcze parę lat temu uchodziło to za niebezpieczne i stresujące. Dzisiaj branża e-commerce w Polsce rośnie o kilkanaście procent rocznie, a za pośrednictwem sieci robimy nawet zakupy w ... czytaj więcej
Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej
Macierz BCG, a właściwie Boston Consulting Group, znacznie pomaga w planowaniu marketingu zarówno produktów, jak i usług. Jest to najstarsza a zarazem najprostsza forma analizy portfelowej. Prowadząc własną firmę, powinieneś wiedzieć w co inwestować, aby powiększyć swój zysk, a jakim ... czytaj więcej
CRM - Customer Relationship Management, czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami, to przydatne narzędzie, które powinno zagościć w każdej firmie. Główny nacisk kładziony jest tu na budowanie długotrwałej i owocnej więzi na linii firma - klient, a także zdobywaniu jego zaufania ... czytaj więcej
Wyobraźmy sobie potencjalną sytuację - jesteśmy młodym małżeństwem, które poszukuje miejsca na założenie swojego “domowego ogniska”. Zakładając, że ma być to nasz wymarzony dom lub mieszkanie, jesteśmy bardzo skrupulatni i wymagający. Jako, że rynek nieruchomości jest ogromny i pełen przeróżnych ... czytaj więcej
Zakupy w Internecie to dzisiaj codzienność. Jak pokazują liczne badania, ludzie na całym świecie, w tym też w Polsce, coraz więcej kupują za pośrednictwem sieci. Nie boimy się już takiej formy zakupów, a dodatkowo niskie ceny powodują, że wolimy taki ... czytaj więcej
Kilka miesięcy temu ukazał się ciekawy artykuł traktujący o tym, iż coraz więcej Polaków obawia się zakupów za pośrednictwem internetu. Artykuł nie jest długi, w związku z czym pozwolimy go sobie zacytować w całości: Jedynie co trzeci Polak kupuje online. ... czytaj więcej