Tag: Zwiększenie sprzedaży

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Automatyzacja marketingu

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej

Google Partners a dobór agencji SEM – wybierz najlepiej!

Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać ... czytaj więcej

05 kwi 2018 przez Marta Buda
SEM

Linki sponsorowane w Google

Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej

28 sty 2018 przez Getso.pl
SEM

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

Dojne krowy i gwiazdy, czyli macierz BCG

Macierz BCG, a właściwie Boston Consulting Group, znacznie pomaga w planowaniu marketingu zarówno produktów, jak i usług. Jest to najstarsza a zarazem najprostsza forma analizy portfelowej.  Prowadząc własną firmę, powinieneś wiedzieć w co inwestować, aby powiększyć swój zysk, a jakim ... czytaj więcej

Co to jest CRM?

CRM - Customer Relationship Management, czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami, to przydatne narzędzie, które powinno zagościć w każdej firmie. Główny nacisk kładziony jest tu na budowanie długotrwałej i owocnej więzi na linii firma - klient, a także zdobywaniu jego zaufania ... czytaj więcej

Rosną obawy przed zakupami w internecie

Kilka miesięcy temu ukazał się ciekawy artykuł traktujący o tym, iż coraz więcej Polaków obawia się zakupów za pośrednictwem internetu. Artykuł nie jest długi, w związku z czym pozwolimy go sobie zacytować w całości: Jedynie co trzeci Polak kupuje online. ... czytaj więcej