Skoro czytasz ten artykuł to zapewne sprzedajesz przez internet, jesteś przedsiębiorcą lub marketingowcem i interesuje Cię temat zwiększenia zysków, który w ostatnim czasie jest dość popularny.

Warto zadać sobie pytanie dlaczego tak właśnie jest? Odpowiedź tylko z pozoru wydaje się prosta: każdy chce zwiększyć sprzedaż w internecie. Jednak jeśli zaczniemy sprawdzać nieco głębiej, okazuje się, że internet oferuje wszystkim takie same możliwości, zatem ekspertem marketingu może stać się każdy, a każdy będzie chciał przekonać Cię do własnej idei i strategii.

Wszystkie „autorskie programy” i „konkretna wiedza”, które praktycznie za darmo zwiększa Twoją sprzedaż – dają iluzję szybkiego i łatwego zysku, co z punktu widzenia biznesu może wydawać się bardzo kuszące.

Teoretycznie opisane powyżej podejście nie różni się niczym od strategii stosowanych przez firmy specjalizujące się w podobnym zakresie działań, z jedną różnicą, której nieświadomy klient może nie zauważyć.

Prowadząc firmę, myśląc o pracownikach, kontrahentach i zmieniającej się rzeczywistości biznesowej – przygotowanie odpowiedniej strategii sprzedażowej w internecie, który zmienia się jeszcze dynamiczniej niż wszystkie poprzednio wymienione elementy – staje się praktycznie niewykonalne.

Jeśli prowadzisz dla przykładu mały salonik fryzjerski lub salon kosmetyczny, może okazać się, że samo dodawanie „swoich dzieł” na Facebooka wystarczy, choć też nie zawsze, ale umówmy się, że to działa.

Podążając za ideami promowanymi w internecie, jak w ten sposób poradzić sobie ze sprzedażą za pomocą sklepu czy strony internetowej?

Jak samodzielnie wdrożyć pełną analitykę sklepu, konwersje sprzedażowe, stworzyć idealny landing page, przeprowadzić działania pozycjonujące sklep lub stronę internetową oraz zoptymalizować kampanię AdWords, tak by nie „zjadała” naszego zapewne i tak napiętego budżetu reklamowego?

Odpowiedź jest tylko jedna: nie zrobisz tego sam, bo drogi Czytelniku, nie jesteś w stanie. Możesz w pierwszym momencie nie zgadzać się z tą teoria i to jest w porządku, ale chyba każdy z nas zna powiedzenie „jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego…”, zatem warto zadać sobie pytanie, czy stać Cię na wydawanie pieniędzy w ciemno? Tak? To znaczy, że Twój biznes działa dobrze i możesz spokojnie cieszyć się sukcesem. Jeśli jednak jest inaczej to ten artykuł dedykowany jest specjalnie dla Ciebie tylko po to, byś był klientem świadomym, który wie, że czarowanie na temat tego, że „możesz sprzedaż w internecie zwiększyć sam” jest tylko zwykłym zaklinaniem rzeczywistości, służącym sprzedaży konkretnego produktu.

Czasem po prostu warto zastanowić się nad tym co proponują nam reklamy – skoro dotarłeś do tego momentu to zastanów się jaki element tytułu skusił Cię do kliknięcia i zestaw to z tym, co przeczytałeś.

Pewnie zdajesz sobie sprawę, że gdyby zależało nam tylko na pozyskiwaniu klientów to zamiast uświadomienia Ciebie jako partnera dostałbyś stek obietnic i nierealnych rozdmuchanych haseł sprzedażowych, które miałyby na celu obietnicę realnego szybkiego zysku, który nie jest tak naprawdę możliwy, póki nie opowiesz nam o Twoich problemach i potrzebach.

Jeśli jednak uznasz, że to co przeczytałeś jest uczciwe i zechcesz porozmawiać lub spotkać się z nami, by zobaczyć jak pracujemy, serdecznie Cię zapraszamy! (Uwaga to była sprzedaż :-))