Tag: Leady sprzedażowe

Automatyzacja marketingu

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Czy wiesz, że już ponad połowa polskich użytkowników internetu robi zakupy w sieci? I to wbrew pozorom nie tylko przy pomocy dużych portali takich jak Allegro.pl czy Amazon. Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie z roku na rok. Kwestią priorytetową jest ... czytaj więcej

Pięć sposobów na pozyskanie leadów

Mówią na nich „wyznawcy apple’a”. Wszędzie, gdzie się nie pojawią, ostentacyjnie błyszczą ich legendarne urządzenia. Słowa „telefon komórkowy” kojarzą im się jednoznacznie firmą z Cupertino. Chciałbyś zbudować zaangażowanie godne marki Steve’a Jobsa? Chciałbyś mieć więcej klientów niż włosów na głowie? Dobrze trafiłeś.    Pozyskiwanie leadów ... czytaj więcej

Jak zbudować dobry newsletter?

E-mail marketing wciąż jest bardzo popularną formą marketingu internetowego. Newsletter jest dobrym pomysłem na przekazanie oferty zarówno nowym, jak i potencjalnym klientom. O jego skuteczności decyduje odpowiednia konstrukcja. Co powinien zawierać dobrze zbudowany newsletter? Odpowiedź w poniższym artykule! Newsletter - ... czytaj więcej

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

Marketing mix – model 7P

[vc_row css=".vc_custom_1508831534954{margin-bottom: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text]W jednym z poprzednich artykułów wyjaśniliśmy, na czym polega wersja 4P marketing mix. Przypomnijmy główne założenie koncepcji: marketing mix to kompozycja, która pozwala nam na oddziaływanie na rynek, czyli klientów. Dziś rozszerzymy wersję 4P - jeżeli dodamy ... czytaj więcej

Marketing mix – czym jest model 4P?

W podstawowej wersji marketing mix mówimy o modelu 4P, ale praktyka marketingowa wykazała, że model można rozszerzyć do 5P, a nawet 7P. W dzisiejszym artykule zajmiemy się podstawą marketingowych rozważań, czyli wersją 4P. Marketing mix 4P Jak sama nazwa wskazuje, ... czytaj więcej

Geotargetowanie

Czym jest geotargetowanie? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Ukierunkowywanie przekazu na konkretną lokalizację, inaczej - geotargetowanie, to podstawowy element docierania do grupy docelowej. Siłą rzeczy w ... czytaj więcej

Feed produktowy

Czym jest feed produktowy? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Feed produktowy, czy też z polskiego - plik produktowy, to systematycznie aktualizowany zbiór produktów danego e-commerce’u. Każdy ... czytaj więcej

12 gru 2016 przez Marta Buda
SEM

Email marketing

Czym jest E-mail marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Skuteczny marketing można prowadzić każdym kanałem komunikacji z klientem. Jednym z nich jest poczta elektroniczna - stąd ... czytaj więcej

Display marketing

Czym jest Display? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Display to reklamy graficzne, które znajdziemy na niemal każdej stronie internetowej, ale także w e-mailu i w mobile ... czytaj więcej

28 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

Czym jest CTA?

Czym jest CTA? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. CTA - Call To Action, czyli „wezwanie do działania”, ma za zadanie nakłonić użytkownika do natychmiastowej reakcji. Reakcja ... czytaj więcej

21 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

Remarketing Google Ads

Jak dotrzeć do osób, które w jakimś stopniu są zainteresowane moją ofertą, ale są niezdecydowane i opuszczają moją stronę? W takich przypadkach z pomocą przychodzi remarketing, czyli rodzaj kampanii prowadzonej w ramach programu Google Ads. Remarketing działa podobnie do sprzężenia ... czytaj więcej

14 mar 2016 przez Marta Buda
SEM

Agenda setting jako wyznacznik rangi informacji w mediach.

Zastanawialiście się kiedyś, na jakiej podstawie dokonuje się selekcji informacji przy przygotowywaniu wiadomości? Dlaczego informacje o wszelkich wypadkach, wizytach dyplomatów lub tragediach ludzkich przeważają nad wiadomościami o topniejących lodowcach, wymierających gatunkach zwierząt, czy złym stanie życia mieszkańców krajów Trzeciego Świata? ... czytaj więcej