SEO i Pozycjonowanie

Jak zoptymalizować obrazki pod SEO

Można pokusić się o stwierdzenie, że wypierają inne środki komunikowania się. Słowa, jak należy przypuszczać, stają się zaledwie ich uzupełnieniem. Widać to na przykładzie rozpowszechnionych w internecie memów. Trochę to niepokojące  – coraz trudniej nam sformułować złożone wypowiedzi. Czy tego ... czytaj więcej

Jak zostać SEO copywriterem

Zalety dobrego copywritera Copywriter pisze teksty na zamówienie. Z reguły nie ogranicza się do wąskiego zakresu tematów. Chyba że wyrobił sobie renomę i zajął interesującą go niszę. Powinien jednak być dość oczytany i wszechstronny. Z równą, bądź porównywalną, łatwością napisze tekst o ... czytaj więcej

Promuj swoją markę na firmowym blogu

Warto wykorzystać tę okazję. Zobacz, co możesz zrobić. Bądź z czytelnikiem na “ty” W tworzeniu blogów ważne jest, aby nawiązać ze swoim czytelnikiem kontakt. Musisz więc się do niego zbliżyć. Jak to osiągnąć? Jak wiadomo wspólne doświadczenia i zainteresowanie zbliżają ... czytaj więcej

Anchor tekst – czym jest i jak go używać

W tym artykule przekażemy podstawową wiedzę na temat roli anchor tekstu w budowaniu pozycji strony i zarazem własnej marki. Omówimy także różne rodzaje tekstu zakotwiczenia. Podstawowe informacje o tekście zakotwiczenia Zacznijmy od początku. Kiedy mamy z nimi do czynienia? Właściwie ... czytaj więcej

Co Google o mnie wie?

Zdania są podzielone, jedni twierdzą, że Google wie o nas zbyt dużo, i jest to niebezpieczne. Drudzy głoszą, że jeśli nie jesteśmy przestępcami, nie robimy nic zdrożnego, to nie ma się czego obawiać. W każdym razie ludzie coraz częściej zadają ... czytaj więcej

Jak wydawać komendy robotom Google

Naszą stronę odwiedzają roboty internetowe czy boty indeksujące. Ze względu na ich funkcje czy sposób poruszania zwie się je z ang. crawlerami, po polsku nieraz można się spotkać z pojęciem pełzacza. Ważne jest to, że sami możemy decydować o tym, ... czytaj więcej

Czym są tagi i kategorie w WordPressie?

Zrobiłeś wpis na blog, cóż, naprawdę się do tego przyłożyłeś. Wybrałeś ciekawy temat, do tego w lekki sposób go opisałeś. Za chwilę powinien pojawić się pierwszy komentarz, potem drugi, i wreszcie kolejne... Jednak zaraz, chwila, nic się tak właściwie nie ... czytaj więcej

Podstawowe pojęcia SEO

Zanim przystąpisz do pierwszej rozmowy ze swoim SEO-wcem, dobrze, byś zapoznał się wstępnie z najpopularniejszymi terminami SEO. Przedstawiciele każdej branży posługują się odrębnym, sobie tylko znanym żargonem – nie inaczej jest i tutaj! Ale nic się nie martw, w przystępny ... czytaj więcej

Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony?

Stworzyłeś stronę internetową, wygląda dobrze, jesteś z niej zadowolony. Internauci – jak się spodziewasz – już wkrótce zaczną ją tłumnie odwiedzać. Całkiem możliwe, że tak by było, gdyby nie pewien “szczegół”. Jak się okazuje, Google nie wyszukuje Twojej strony! Otóż ... czytaj więcej

Jak pozyskiwać miejsca pod wartościowe linki?

Już pewnie niejeden raz spotkałeś się ze stwierdzeniem, że link building – czyli pozyskiwanie linków –  to podstawa działalności SEO. Oczywiście nie należy pomijać innych aspektów pozycjonowania – także ważnych – ale rzeczywiście przywołane zdanie od wielu lat jest niezmiennie ... czytaj więcej

Czym są i jakie mają znaczenie stop words

Stop words to słowa, które same w sobie nic nie znaczą. W każdym języku występuje znaczny ich odsetek. Zalicza się do nich m.in. zaimki, przyimki czy spójniki. Dopiero w sąsiedztwie z innymi, bardziej samodzielnymi słowami, zyskują na znaczeniu, biorąc udział ... czytaj więcej

Co-citation, co-occurence – przyszłość SEO?

W regularnych odstępach czasu mniejsze czy większe autorytety SEO wieszczą zmierzch techniki off-page znanej jako link building. W głównej mierze jest to myślenie życzeniowe. Zdobywanie linków wciąż należy do podstawowych praktyk pozycjonerów. Niemniej twórcy Google wypuszczają algorytmy, których działania wymierzone ... czytaj więcej

Inbound marketing

Czym jest Inbound marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Inbound marketing opiera się na założeniach marketingu za przyzwoleniem (“permission marketing”), metodzie opisanej przez Setha Godina. Podobnie ... czytaj więcej