BLOG

Wymiary i umiejscowienie reklam Facebook Ads

Zapewne nie raz zdarzyło się Wam szukać wymiaru konkretnej grafiki na Facebooka. Albo stworzyliście reklamę i na ostatnim etapie dodawania grafiki okazało się, że obraz jest w niewłaściwym formacie. Facebook obsługuje wiele typów reklam i zawsze trzeba mieć na uwadze ... czytaj więcej

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Marketing

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Buzz marketing – czyli o potędze szeptania

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie podchodzące do sprawy firmy na bieżąco monitorują wypowiedzi konsumentów. Następnie korygują swoją ofertę bądź przekaz. Doszło nawet do tego, że ... czytaj więcej

SEO i Pozycjonowanie

Jak zoptymalizować obrazki pod SEO

Można pokusić się o stwierdzenie, że wypierają inne środki komunikowania się. Słowa, jak należy przypuszczać, stają się zaledwie ich uzupełnieniem. Widać to na przykładzie rozpowszechnionych w internecie memów. Trochę to niepokojące  – coraz trudniej nam sformułować złożone wypowiedzi. Czy tego ... czytaj więcej

Jak zostać SEO copywriterem

Zalety dobrego copywritera Copywriter pisze teksty na zamówienie. Z reguły nie ogranicza się do wąskiego zakresu tematów. Chyba że wyrobił sobie renomę i zajął interesującą go niszę. Powinien jednak być dość oczytany i wszechstronny. Z równą, bądź porównywalną, łatwością napisze tekst o ... czytaj więcej

Promuj swoją markę na firmowym blogu

Warto wykorzystać tę okazję. Zobacz, co możesz zrobić. Bądź z czytelnikiem na “ty” W tworzeniu blogów ważne jest, aby nawiązać ze swoim czytelnikiem kontakt. Musisz więc się do niego zbliżyć. Jak to osiągnąć? Jak wiadomo wspólne doświadczenia i zainteresowanie zbliżają ... czytaj więcej

Strony Internetowe

Spacer dróżkami hipertekstu

Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej odważni wieszczyli śmierć książki. Stwierdzono, że to znak czasów, pewna forma komunikowania się, konstruowania i przekazywania ... czytaj więcej

Kiedy wybrać stronę typu one page

Być może spotkałeś się już z pojęciem strony one page. Jednak nie wiesz dokładnie, czym się charakteryzują tego rodzaju witryny. Dobrze poszerzyć tę wiedzą. Całkiem możliwe, że to właśnie taki rodzaj strony idealnie się sprawdzi pod kątem Twojej działalności gospodarczej. ... czytaj więcej