BLOG

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Marketing

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Buzz marketing – czyli o potędze szeptania

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie podchodzące do sprawy firmy na bieżąco monitorują wypowiedzi konsumentów. Następnie korygują swoją ofertę bądź przekaz. Doszło nawet do tego, że ... czytaj więcej

SEO i Pozycjonowanie

Jak zoptymalizować obrazki pod SEO

Bezsprzecznie żyjemy w świecie obrazów. Otaczają nas one ze wszystkich stron. Jesteśmy wręcz zanurzeni w ikonosferze. Można pokusić się o stwierdzenie, że wypierają inne środki komunikowania się. Słowa, jak należy przypuszczać, stają się zaledwie ich uzupełnieniem. Widać to na przykładzie ... czytaj więcej

Jak zostać SEO copywriterem

Przyjęło się twierdzić, że kto chce odnieść sukces w biznesie, musi najpierw zaistnieć w sieci. Popyt na e-marketing wzrasta. Coraz więcej ofert kieruje się do copywriterów SEO. Odpowiedzmy sobie na pytanie, jak nim zostać. Zalety dobrego copywritera Copywriter pisze teksty ... czytaj więcej

Promuj swoją markę na firmowym blogu

Firmy szukają coraz nowych możliwości promowania się w internecie. Dużą popularnością cieszą się blogi. I wielu przedsiębiorców to wykorzystuje. Jeśli są odpowiednio prowadzone – kreują wizerunek marki i umacniają jej pozycję na rynku. Warto wykorzystać tę okazję. Zobacz, co możesz ... czytaj więcej

Strony Internetowe

Spacer dróżkami hipertekstu

Co charakteryzuje teksty internetowe oraz odróżnia je od tradycyjnych, ukazanych w druku? Z pewnością ich hipertekstualność. Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej ... czytaj więcej

Kiedy wybrać stronę typu one page

Być może spotkałeś się już z pojęciem strony one page. Jednak nie wiesz dokładnie, czym się charakteryzują tego rodzaju witryny. Dobrze poszerzyć tę wiedzą. Całkiem możliwe, że to właśnie taki rodzaj strony idealnie się sprawdzi pod kątem Twojej działalności gospodarczej. ... czytaj więcej