BLOG

Wymiary i umiejscowienie reklam Facebook Ads

Zapewne nie raz zdarzyło się Wam szukać wymiaru konkretnej grafiki na Facebooka. Albo stworzyliście reklamę i na ostatnim etapie dodawania grafiki okazało się, że obraz jest w niewłaściwym formacie. Facebook obsługuje wiele typów reklam i zawsze trzeba mieć na uwadze ... czytaj więcej

UX – o co w tym wszystkim chodzi?

W branży cyfrowej spotykamy się z różnymi skrótowcami. Jednym z nich jest tajemniczy UX. Co się kryje pod tymi dwiema literami? Rozwijamy je jako user experience, czyli doświadczenie użytkownika. Wiele już się wyjaśniło, prawda? Nie? No rzeczywiście sformułowanie może wydać ... czytaj więcej

Marketing

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Za sukcesami wielu firm, zarówno mniejszych jak i większych, często stoją agencje interaktywne. Tworzą je grupy kreatywnych ludzi, którzy wspólnymi siłami promują w internecie swoich klientów. Nie dla każdego pojęcie “agencji interaktywnej” jest jasne, dlatego wyjaśnijmy czym się zajmują zatrudnieni ... czytaj więcej

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

SEO i Pozycjonowanie

Pozycjonowanie bloga

Nieraz spotykamy się z pytaniami typu – “Czy trzeba pozycjonować bloga? A jeśli tak – to jak?”. Nie sposób udzielić na nie szybkiej odpowiedzi – zagadnienie to wymaga nieco szerszego omówienia. Poświęcamy mu więc osobny wpis.  Blog, który sam się ... czytaj więcej

Jak zoptymalizować obrazki pod SEO

Można pokusić się o stwierdzenie, że wypierają inne środki komunikowania się. Słowa, jak należy przypuszczać, stają się zaledwie ich uzupełnieniem. Widać to na przykładzie rozpowszechnionych w internecie memów. Trochę to niepokojące  – coraz trudniej nam sformułować złożone wypowiedzi. Czy tego ... czytaj więcej

Jak zostać SEO copywriterem

Zalety dobrego copywritera Copywriter pisze teksty na zamówienie. Z reguły nie ogranicza się do wąskiego zakresu tematów. Chyba że wyrobił sobie renomę i zajął interesującą go niszę. Powinien jednak być dość oczytany i wszechstronny. Z równą, bądź porównywalną, łatwością napisze tekst o ... czytaj więcej

Strony Internetowe

Aktualizacja języka PHP

Język programowania PHP ma już swoje lata, ale nie stoi w miejscu. Jego twórcy wciąż go rozwijają i aktualizują – średnio co trzy lata. Dlatego też czasem, np. użytkownicy Wordpressa, spotykają się z komunikatem, że: “Wymagana jest aktualizacja języka PHP”. ... czytaj więcej

Spacer dróżkami hipertekstu

Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej odważni wieszczyli śmierć książki. Stwierdzono, że to znak czasów, pewna forma komunikowania się, konstruowania i przekazywania ... czytaj więcej