Tag: Sprzedaż w internecie

Linki sponsorowane w Google

Wpisujesz zapytanie w okienku Google search i w ułamku sekundy otrzymujesz szereg odpowiedzi. Wyświetlają Ci się wyniki wyszukiwań, czyli SERPy. W liście rezultatów znajdują się linki prowadzące do witryn. Odnośniki te dzielimy na dwa typy. Zatem – organiczne oraz sponsorowane. ... czytaj więcej

28 sty 2018 przez Getso.pl
SEM

Jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Czy wiesz, że już ponad połowa polskich użytkowników internetu robi zakupy w sieci? I to wbrew pozorom nie tylko przy pomocy dużych portali takich jak Allegro.pl czy Amazon. Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie z roku na rok. Kwestią priorytetową jest ... czytaj więcej

Pięć sposobów na pozyskanie leadów

Mówią na nich „wyznawcy apple’a”. Wszędzie, gdzie się nie pojawią, ostentacyjnie błyszczą ich legendarne urządzenia. Słowa „telefon komórkowy” kojarzą im się jednoznacznie firmą z Cupertino. Chciałbyś zbudować zaangażowanie godne marki Steve’a Jobsa? Chciałbyś mieć więcej klientów niż włosów na głowie? Dobrze trafiłeś.    Pozyskiwanie leadów ... czytaj więcej

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

Marketing mix – model 7P

[vc_row css=".vc_custom_1508831534954{margin-bottom: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text]W jednym z poprzednich artykułów wyjaśniliśmy, na czym polega wersja 4P marketing mix. Przypomnijmy główne założenie koncepcji: marketing mix to kompozycja, która pozwala nam na oddziaływanie na rynek, czyli klientów. Dziś rozszerzymy wersję 4P - jeżeli dodamy ... czytaj więcej

Marketing mix – czym jest model 4P?

W podstawowej wersji marketing mix mówimy o modelu 4P, ale praktyka marketingowa wykazała, że model można rozszerzyć do 5P, a nawet 7P. W dzisiejszym artykule zajmiemy się podstawą marketingowych rozważań, czyli wersją 4P. Marketing mix 4P Jak sama nazwa wskazuje, ... czytaj więcej

Feed produktowy

Czym jest feed produktowy? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Feed produktowy, czy też z polskiego - plik produktowy, to systematycznie aktualizowany zbiór produktów danego e-commerce’u. Każdy ... czytaj więcej

12 gru 2016 przez Marta Buda
SEM

Email marketing

Czym jest E-mail marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Skuteczny marketing można prowadzić każdym kanałem komunikacji z klientem. Jednym z nich jest poczta elektroniczna - stąd ... czytaj więcej

Dojne krowy i gwiazdy, czyli macierz BCG

Macierz BCG, a właściwie Boston Consulting Group, znacznie pomaga w planowaniu marketingu zarówno produktów, jak i usług. Jest to najstarsza a zarazem najprostsza forma analizy portfelowej.  Prowadząc własną firmę, powinieneś wiedzieć w co inwestować, aby powiększyć swój zysk, a jakim ... czytaj więcej

Facebook Marketing w biurach nieruchomości

W chwili obecnej coraz więcej biur nieruchomości zaczyna zauważać jak duży wpływ odgrywają media społecznościowe w promocji biznesu. Poprzez Facebook marketing zdecydowanie łatwiej jest zaistnieć ze swoją marką w Internecie. Dzięki takim zabiegom wiele przedsiębiorstw zwiększa swoją sprzedaż. Dzieję się ... czytaj więcej

Agenda setting jako wyznacznik rangi informacji w mediach.

Zastanawialiście się kiedyś, na jakiej podstawie dokonuje się selekcji informacji przy przygotowywaniu wiadomości? Dlaczego informacje o wszelkich wypadkach, wizytach dyplomatów lub tragediach ludzkich przeważają nad wiadomościami o topniejących lodowcach, wymierających gatunkach zwierząt, czy złym stanie życia mieszkańców krajów Trzeciego Świata? ... czytaj więcej

Płatne promowanie wpisów na Facebooku

Facebook właśnie wprowadził nową usługę płatnej promocji wpisów dla swoich użytkowników! Najnowszy format reklamowy, użyty dziś po raz pierwszy w Polsce! Połączony z Reach Blockiem daje zasięg prawie 5mln Polskich użytkowników i 20 mln odsłon w 24 godziny! System promuje ... czytaj więcej

Rosną obawy przed zakupami w internecie

Kilka miesięcy temu ukazał się ciekawy artykuł traktujący o tym, iż coraz więcej Polaków obawia się zakupów za pośrednictwem internetu. Artykuł nie jest długi, w związku z czym pozwolimy go sobie zacytować w całości: Jedynie co trzeci Polak kupuje online. ... czytaj więcej