Marketing internetowy

Wyciek danych z Facebooka. Sprawdź, czy Twoje dane zostały udostępnione Cambridge Analytica.

Informacja o nielegalnym wykorzystywaniu przez Cambridge Analytica danych 87 milionów użytkowników Facebooka z całego świata, wywołała kryzys w mediach społecznościowych. Firma wykorzystywała informacje o użytkownikach Facebooka do analizowania ich osobowości. Świadcząc usługi dla swoich klientów, wykorzystywała pozyskane dane do profilowania ... czytaj więcej

Jak nazwać swoją firmę

Już masz koncepcję, wiesz, co chcesz robić, jeszcze tylko jedna sprawa nie daje Ci spokoju. Jedna, ale niezwykle ważna – chodzi o nazwę dla Twojej firmy. W zaufanym gronie organizujecie “burzę mózgów”, padają różne pomysły, jedne lepsze, drugie gorsze, o ... czytaj więcej

EdgeRank, czyli co odpowiada za zasięgi postów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za zasięgiem publikowanych postów na Facebooku i dlaczego post nie dociera do wszystkich fanów Twojego fanpage? Publikujesz nowe posty, wymyślasz coraz lepszy content, angażujesz użytkowników… a zasięg się nie zwiększa. No chyba, że włączysz ... czytaj więcej

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej

Co to jest pop-up?

Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka przynęta, wyskakujący baner. To właśnie dzięki niemu możesz zatrzymać klienta, który właśnie miał zamiar opuścić Twoja stronę. Ale pozostał na ... czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Czy wiesz, że już ponad połowa polskich użytkowników internetu robi zakupy w sieci? I to wbrew pozorom nie tylko przy pomocy dużych portali takich jak Allegro.pl czy Amazon. Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie z roku na rok. Kwestią priorytetową jest ... czytaj więcej

Personal branding – najczęstsze błędy

Personal branding, czyli marka osobista to świadomy i nierzadko celowo zaplanowany proces zarządzania wizerunkiem osobistym, który ma na celu stworzenie wizerunku profesjonalisty w danej branży, i można go w łatwy sposób można powiązać z marką biznesową. Innymi słowami - personal ... czytaj więcej

Pięć sposobów na pozyskanie leadów

Mówią na nich „wyznawcy apple’a”. Wszędzie, gdzie się nie pojawią, ostentacyjnie błyszczą ich legendarne urządzenia. Słowa „telefon komórkowy” kojarzą im się jednoznacznie firmą z Cupertino. Chciałbyś zbudować zaangażowanie godne marki Steve’a Jobsa? Chciałbyś mieć więcej klientów niż włosów na głowie? Dobrze trafiłeś.    Pozyskiwanie leadów ... czytaj więcej

Nowości na Instagramie

Coraz silniejsze powiązania z Facebookiem sprawiają, że Instagram jest aktualnie najszybciej rozwijającą się aplikacją w mediach społecznościowych. Z miesiąca na miesiąc pojawiają się nowe funkcje. Korzystając z nich oraz tworząc dobry content marketing, można zbudować silną i rozwijającą się markę ... czytaj więcej

Nowe zasady dotyczące reklam na Facebooku

Portal społecznościowy Facebook stara się walczyć z dyskryminacją i na bieżąco obserwuje swoje środowisko. W miarę szybko reaguje na nieprawidłowości wynikające z działań społeczności i nieetyczne zachowania. Niedawno zaostrzono także zasady dotyczące reklam. Jakie są najnowsze aktualizacje dotyczące reklam? Aktualizacja ... czytaj więcej

Jak NIE dodawać hashtagów

Hashtag jest najczęściej używanym znakiem na Instagramie i jednym z najpopularniejszych znaków na świecie. Nie dziwi to już nikogo. Codziennie w mediach społecznościowych pojawiają się miliony postów, opatrzonych różnymi hashtagami. Znak # stał się powszechną formą komunikacji nie tylko indywidualnych ... czytaj więcej

Jak zbudować dobry newsletter?

E-mail marketing wciąż jest bardzo popularną formą marketingu internetowego. Newsletter jest dobrym pomysłem na przekazanie oferty zarówno nowym, jak i potencjalnym klientom. O jego skuteczności decyduje odpowiednia konstrukcja. Co powinien zawierać dobrze zbudowany newsletter? Odpowiedź w poniższym artykule! Newsletter - ... czytaj więcej