Marketing internetowy

Jak NIE dodawać hashtagów

Hashtag jest najczęściej używanym znakiem na Instagramie i jednym z najpopularniejszych znaków na świecie. Nie dziwi to już nikogo. Codziennie w mediach społecznościowych pojawiają się miliony postów, opatrzonych różnymi hashtagami. Znak # stał się powszechną formą komunikacji nie tylko indywidualnych ... czytaj więcej

Jak zbudować dobry newsletter?

E-mail marketing wciąż jest bardzo popularną formą marketingu internetowego. Newsletter jest dobrym pomysłem na przekazanie oferty zarówno nowym, jak i potencjalnym klientom. O jego skuteczności decyduje odpowiednia konstrukcja. Co powinien zawierać dobrze zbudowany newsletter? Odpowiedź w poniższym artykule! Newsletter - ... czytaj więcej

Open Rate

Czym jest Open Rate? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Open Rate to jeden ze wskaźników w kampaniach marketingowych, który dostarcza marketerom podstawowej wiedzy na temat skuteczności ... czytaj więcej

Konkursy na facebooku

Konkursy na Facebooku to wciąż popularna forma promocji dla fanpage’a. Na portalu Zuckerberga mamy możliwość przeprowadzenia wielu form konkursów. Wciąż popularne są konkursy na “kreatywną odpowiedź”, ale spotykamy też coraz więcej form fotograficznych czy nawet plastycznych. Co trzeba wiedzieć przed ... czytaj więcej

Landing Page

Czym jest Landing Page? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. W telegraficznym skrócie: „Landing Page” to strona docelowa, na którą trafia użytkownik. Tak zwane landingi tworzone są ... czytaj więcej

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

Marketing mix – model 7P

[vc_row css=".vc_custom_1508831534954{margin-bottom: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text]W jednym z poprzednich artykułów wyjaśniliśmy, na czym polega wersja 4P marketing mix. Przypomnijmy główne założenie koncepcji: marketing mix to kompozycja, która pozwala nam na oddziaływanie na rynek, czyli klientów. Dziś rozszerzymy wersję 4P - jeżeli dodamy ... czytaj więcej

Marketing mix – czym jest model 4P?

W podstawowej wersji marketing mix mówimy o modelu 4P, ale praktyka marketingowa wykazała, że model można rozszerzyć do 5P, a nawet 7P. W dzisiejszym artykule zajmiemy się podstawą marketingowych rozważań, czyli wersją 4P. Marketing mix 4P Jak sama nazwa wskazuje, ... czytaj więcej

Typy liderów opinii

Na naszym blogu poruszyliśmy już temat influencer marketingu. Jak pamiętacie, w tym rodzaju marketingu nie jest ważny sposób komunikacji, a autor, czyli influencer. Liderów opinii można sklasyfikować, biorąc pod uwagę różne kryteria. Poznajmy je! Influencer marketing - podział liderów opinii ... czytaj więcej

Email marketing

Czym jest E-mail marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Skuteczny marketing można prowadzić każdym kanałem komunikacji z klientem. Jednym z nich jest poczta elektroniczna - stąd ... czytaj więcej

Dojne krowy i gwiazdy, czyli macierz BCG

Macierz BCG, a właściwie Boston Consulting Group, znacznie pomaga w planowaniu marketingu zarówno produktów, jak i usług. Jest to najstarsza a zarazem najprostsza forma analizy portfelowej.  Prowadząc własną firmę, powinieneś wiedzieć w co inwestować, aby powiększyć swój zysk, a jakim ... czytaj więcej

Influencer marketing

Influencer Marketing jest narzędziem, który pomaga w kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów. Obecnie ponad 70% kupujących szuka informacji o produktach i usługach w mediach społecznościowych, które znajdują się na drugim miejscu rankingu zaufania odbiorców. Influencer Marketing wykorzystuje preferencje konsumentów, aby trafić ... czytaj więcej

Rebranding a lifting komunikacji wizerunkowej

Rebranding, jako proces marketingowy, często traktowany jest na wyrost i definiujemy go nieprecyzyjnie. Nie do końca wiadomo, czy zmiana logo to już rebranding, czy jeszcze lifting komunikacji wizerunkowej. Różne definicje pokazują też różne podejście do tematu. Czym w takim razie ... czytaj więcej

Świadomość marki, czyli branding

“Branding” jest terminem, który już na stałe zagościł w Polsce i jest słowem stosowanym w naszych rodzimych firmach. Jest to nic innego, jak długofalowe i wielokanałowe budowanie świadomości marki. Nie jest to prosty proces, a jego wdrażanie jest długotrwałe. Na ... czytaj więcej

Kolory w marketingu

Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie rzadko podejście do życia. O tym, że kolory w są niezwykle ważne, wiedzą też eksperci ds. marketingu i reklamy, ponieważ ... czytaj więcej

Najważniejszy jest insight!

Insight, czyli ukryta potrzeba konsumencka, leży u podstaw marketingu. Każdy marketingowiec wie, że umiejętne targetowanie przekazów i treści jest kluczem do sukcesu kampanii i działań prowadzonych na rzecz budowania wizerunku marki czy podnoszenia sprzedaży. Czym są insighty i jak się ... czytaj więcej