Marketing internetowy

Brief – co powinien zawierać?

Czym jest brief? To dokument formułujący oczekiwania naszego klienta wobec pracy, jaką dla niego wykonujemy. Jest on korzystny zarówno dla agencji, ponieważ w znaczący sposób ułatwia pracę marketingowcom i reklamiarzom, a także daje klientowi jasne poczucie partnerstwa i zaufania do ... czytaj więcej

Jak być popularnym na Instagramie

Instagram nie traci na popularności. Obecnie pojawia się na nim coraz więcej nowych użytkowników, w tym firm. Portal może być przepustką do sukcesu, o ile będzie dobrze prowadzony. Trzema złotymi zasadami prowadzenia dobrego konta na Instagramie są: jakość, kreatywność i ... czytaj więcej

Reklama internetowa

Dzisiejsi marketingowcy nie mają łatwego życia: jak reklamować firmę, kiedy wydaje się, że “wszystko już było”? Nie jest łatwo zaspokoić współczesnego konsumenta usług firm, których reklamą się zajmujemy. Szansą na zyskanie przychylności i zainteresowania na tle rosnącej konkurencji jest sięgnięcie ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketingowa historia marki

Marketing narracyjny swoje podwaliny ma w preferencjach ludzkich. Każdy z nas lubi słuchać porywających opowieści, bądź wzruszających historii, najlepiej z życia wziętych. Narracja jest nieodłącznym elementem kultury, dlaczego więc nie wykorzystać jej jako narzędzia marketingowego? Opowiadanie angażujących historii o markach ... czytaj więcej

Teksty reklam

Sztuka pisania tekstów reklamowych jest w obecnych czasach bardzo pożądaną cechą. W zalewie reklam dobry copywriter musi trafić ze swoim przekazem do jak najszerszej publiczności. Proces tworzenia tekstów reklamowych można porównać do odwróconej piramidy, którą stosują na przykład dziennikarze (w ... czytaj więcej

Skuteczna reklama na Facebooku, część II

W poprzednim wpisie wprowadziliśmy Was w świat skutecznej reklamy na Facebooku. Opowiedzieliśmy nieco o tym, jak konstruować przekaz i jak dobierać grupę odbiorców. Przejdźmy dalej! Tym razem zajmiemy się zasięgiem, kompozycją, a także rodzajami reklam na Facebooku. Zapraszamy do lektury! ... czytaj więcej

Skuteczna reklama na Facebooku, część I

Planujesz kampanię reklamową na Facebooku? Zastanawiasz się, jak przygotować reklamę, która będzie skutkowała zwiększeniem sprzedaży? W poniższym artykule przybliżymy Ci tajniki reklam na niebieskim portalu i podpowiemy Ci, jak zyskać więcej dzięki skutecznym kampaniom. Komunikacja dobrana do celów kampanii reklamowej ... czytaj więcej

8 zasad skutecznego wideo marketingu

Według badań przeprowadzonych przez Mobience, obecnie najczęściej wykorzystywaną aplikacją jest Youtube. Ale reklamy w formie wideo pojawiają się również na Facebooku, a także na stronach internetowych. A skoro tak, warto rozszerzyć swój marketing o wideo i traktować go tak poważnie, ... czytaj więcej

Poke-marketing nową formą outdooru?

Od niedawna doświadczamy światowego fenomenu. Firma Niantic wypuściła grę wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość - Pokemon Go. Gra bije rekordy popularności - ilość pobrań prześcignęła już takich tuzów, jak Tinder czy Twitter! W aplikacji doszukuje się ogromnego potencjału marketingowego, który może być ... czytaj więcej

Content marketing

Content marketing jest obecnie uznawany za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.  Marketing treści wśród światowych marketerów był priorytetem na lata 2013, 2014 i 2015, ale i teraz jest silną techniką. Content marketing to strategia  polegająca na pozyskiwaniu klientów - nie ... czytaj więcej

Archetypy marki

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że ludzie swoim ubiorem, zachowaniem, gestykulacją i ekspresją podczas wielu codziennych sytuacji prezentują jakiś wizerunek. Składają się na to inteligencja emocjonalna oraz niektóre kompetencje miękkie człowieka. Posiadamy także wyuczone umiejętności, czyli kompetencje ... czytaj więcej

Facebook Marketing w biurach nieruchomości

W chwili obecnej coraz więcej biur nieruchomości zaczyna zauważać jak duży wpływ odgrywają media społecznościowe w promocji biznesu. Poprzez Facebook marketing zdecydowanie łatwiej jest zaistnieć ze swoją marką w Internecie. Dzięki takim zabiegom wiele przedsiębiorstw zwiększa swoją sprzedaż. Dzieję się ... czytaj więcej

Siła i moc Twittera

Twitter od 10 lat na rynku, niezmiennie z roku na rok staje się coraz popularniejszym narzędziem do komunikacji w internecie. Korzystają z niego nie tylko duże firmy, ale też marki osobiste: politycy, dziennikarze, sportowcy. Wszyscy powoli zdają sobie już sprawę ... czytaj więcej