Marketing internetowy

Jak używać hashtagów

Historia hashtagów (#) jest dłuższa, niż może nam się to wydawać. Choć obecnie królują głównie w serwisach społecznościowych, to pierwszy raz zastosowano je przy okazji programowania stron przez informatyków. Dopiero w latach 90’ zaczęto ich używać w czatach IRC, do ... czytaj więcej

Promowanie na Youtube

YouTube to niepozorny portal, który jest na rynku raptem od 10 lat, a już osiągnął niekwestionowane miejsce w świecie mediów społecznościowych. Jego największą zaletą, która odróżnia go od pozostałych portali, takich jak Facebook czy Twitter, jest fakt, że możemy tam jedynie publikować filmy. A ... czytaj więcej

Facebook jako narzędzie promocji

Często sami nie zdajemy sobie sprawy, jak wielkim i potężnym środkiem komunikacji może być Facebook. Cały czas w tyle głowy mamy wrażenie i przekonanie, że to jedynie trochę lepszy następca Naszej-Klasy, czy innej tego typu strony. Nic bardziej mylnego. Facebook ... czytaj więcej

Kupowanie lajków

Kiedy zakładamy fanpage swojej firmy, chcielibyśmy od razu mieć dużo fanów, aby nasze oferty i promocje docierały do jak największego grona potencjalnych klientów. To zupełnie naturalne i nie ma w tym nic złego. Istnieją różne sposoby na zdobycie fanów: możemy ... czytaj więcej

Firma na facebooku

Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad wprowadzeniem własnej firmy na ramy Facebooka, to w tej chwili powinien zdać sobie sprawę, że musi to zrobić. Twitter, Instagram, Google+ to aktualnie jedne z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Wszystkie mają pewien zasięg i odbiór, ... czytaj więcej

Zmiany w konkursach na Facebooku

Wtorkowy wieczór może przejść do historii zmian regulaminowych Facebooka. Gorący temat zmian w organizacji konkursów pojawił się niemal w każdym miejscu dyskusji o Social Media w Polsce. Na pierwszy rzut oka dla zwyczajnego użytkownika serwisu nie zmienia się nic - ... czytaj więcej

Przenośny Facebook!

Podczas wczorajszej konferencji Facebooka działo się bardzo wiele. Pojawił się oczywiście nowy newsfeed, o którym szerzej pisałem w poprzednim artykule "Nowy Timeline Facebook’a". Lecz o tym wszyscy wiedzieli już od dawna i nie jest to rzeczą specjalnie zaskakującą, gdyż jak ... czytaj więcej

Trzęsienie ziemi w social media.

O tym, że media społecznościowe zawładnęły komunikacją na lini klient - przedsiębiorstwo, pisałem już w artykule "Nieruchomości w społeczności!". Z resztą podobnego typu spostrzeżeń możemy znaleźć wiele, wystarczy zapytać "wujka google" o media społecznościowe, a zostaniemy zasypani wynikami, co i ... czytaj więcej

Nowy Timeline Facebook’a.

Od niedługiego czasu, ze wszystkich stron spływają informacje o nowym wyglądzie “Osi czasu” na Facebooku. Niektórzy bloggerzy otrzymali wcześniej dostęp do nowej szaty i przy każdej okazji chwalą się nowym wyglądem. By bardziej przybliżyć to co nieuniknione postarajmy się zebrać w ... czytaj więcej

Facebookowicze kontra nowa polityka prywatności

Użytkownicy Facebooka zbuntowali się przeciwko nowej polityce prywatności. Mark Zucerberg wprowadził kolejne zmiany. Od 3 grudnia do 10 grudnia wszyscy Facebookowicze mają możliwość oddać swój głos! Modyfikacji uległy dwa najważniejsze dokumenty regulujące sposób funkcjonowania serwisu oraz korzystania z niego przez ... czytaj więcej

Nowa funkcja na Facebooku – dźwiękowe powiadomienia

Mark Zuckerberg dba o użytkowników Facebooka, nie chce aby cokolwiek przegapili. Dlatego też planuje wprowadzić nową funkcję. Niedawno zaczął testować powiadomienia dźwiękowe. Mające na celu informowanie za pomocą dźwięku o wszystkich nowych wydarzeniach m.in. dostarczenia wiadomości, zaproszenia do znajomych, jak również ... czytaj więcej

Facebookowy nałóg

Facebook zdominował nasze życie! Jak długo możecie wytrzymać nie sprawdzając tego co się dzieje na Facebooku? Z sondażu jaki przeprowadzono w Niemczech wynika, iż chęć sprawdzenia Facebooka, skomentowania czyjegoś wpisu na tablicy lub dodanie nowego zdjęcia jest jeszcze większa od ... czytaj więcej