Marketing internetowy

Jak nie prowadzić fanpage’a, czyli najpopularniejsze błędy w mediach społecznościowych

“Prowadzenie strony profilowej na Facebooku? Przecież to bułka z masłem, nawet kilkuletnie dziecko sobie z tym poradzi!” - powiedział świeżo upieczony administrator strony profilowej swojej firmy na Facebooku. Niespełna kilka miesięcy później, przedsiębiorca ten całkowicie rezygnuje z korzystania z najpopularniejszego ... czytaj więcej

Instagram dla firm!

Często wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic ... czytaj więcej

Jak używać hashtagów

Historia hashtagów (#) jest dłuższa, niż może nam się to wydawać. Choć obecnie królują głównie w serwisach społecznościowych, to pierwszy raz zastosowano je przy okazji programowania stron przez informatyków. Dopiero w latach 90’ zaczęto ich używać w czatach IRC, do ... czytaj więcej

Promowanie na Youtube

YouTube to niepozorny portal, który jest na rynku raptem od 10 lat, a już osiągnął niekwestionowane miejsce w świecie mediów społecznościowych. Jego największą zaletą, która odróżnia go od pozostałych portali, takich jak Facebook czy Twitter, jest fakt, że możemy tam jedynie publikować filmy. A ... czytaj więcej

Facebook jako narzędzie promocji

Często sami nie zdajemy sobie sprawy, jak wielkim i potężnym środkiem komunikacji może być Facebook. Cały czas w tyle głowy mamy wrażenie i przekonanie, że to jedynie trochę lepszy następca Naszej-Klasy, czy innej tego typu strony. Nic bardziej mylnego. Facebook ... czytaj więcej

Kupowanie lajków

Kiedy zakładamy fanpage swojej firmy, chcielibyśmy od razu mieć dużo fanów, aby nasze oferty i promocje docierały do jak największego grona potencjalnych klientów. To zupełnie naturalne i nie ma w tym nic złego. Istnieją różne sposoby na zdobycie fanów: możemy ... czytaj więcej

Firma na facebooku

Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad wprowadzeniem własnej firmy na ramy Facebooka, to w tej chwili powinien zdać sobie sprawę, że musi to zrobić. Twitter, Instagram, Google+ to aktualnie jedne z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Wszystkie mają pewien zasięg i odbiór, ... czytaj więcej

Zmiany w konkursach na Facebooku

Wtorkowy wieczór może przejść do historii zmian regulaminowych Facebooka. Gorący temat zmian w organizacji konkursów pojawił się niemal w każdym miejscu dyskusji o Social Media w Polsce. Na pierwszy rzut oka dla zwyczajnego użytkownika serwisu nie zmienia się nic - ... czytaj więcej

Przenośny Facebook!

Podczas wczorajszej konferencji Facebooka działo się bardzo wiele. Pojawił się oczywiście nowy newsfeed, o którym szerzej pisałem w poprzednim artykule "Nowy Timeline Facebook’a". Lecz o tym wszyscy wiedzieli już od dawna i nie jest to rzeczą specjalnie zaskakującą, gdyż jak ... czytaj więcej

Trzęsienie ziemi w social media.

O tym, że media społecznościowe zawładnęły komunikacją na lini klient - przedsiębiorstwo, pisałem już w artykule "Nieruchomości w społeczności!". Z resztą podobnego typu spostrzeżeń możemy znaleźć wiele, wystarczy zapytać "wujka google" o media społecznościowe, a zostaniemy zasypani wynikami, co i ... czytaj więcej

Nowy Timeline Facebook’a.

Od niedługiego czasu, ze wszystkich stron spływają informacje o nowym wyglądzie “Osi czasu” na Facebooku. Niektórzy bloggerzy otrzymali wcześniej dostęp do nowej szaty i przy każdej okazji chwalą się nowym wyglądem. By bardziej przybliżyć to co nieuniknione postarajmy się zebrać w ... czytaj więcej

Facebookowicze kontra nowa polityka prywatności

Użytkownicy Facebooka zbuntowali się przeciwko nowej polityce prywatności. Mark Zucerberg wprowadził kolejne zmiany. Od 3 grudnia do 10 grudnia wszyscy Facebookowicze mają możliwość oddać swój głos! Modyfikacji uległy dwa najważniejsze dokumenty regulujące sposób funkcjonowania serwisu oraz korzystania z niego przez ... czytaj więcej