Wszystkie wpisy

Aktualizacja języka PHP

Język programowania PHP ma już swoje lata, ale nie stoi w miejscu. Jego twórcy wciąż go rozwijają i aktualizują – średnio co trzy lata. Dlatego też czasem, np. użytkownicy Wordpressa, spotykają się z komunikatem, że: “Wymagana jest aktualizacja języka PHP”. ... czytaj więcej

Marketing kościelny – niewykorzystany potencjał

W rodzimej literaturze wciąż brakuje pozycji rzetelnie omawiających temat. Również w internecie trudno znaleźć artykuły odnoszące się do zagadnienia. Cały czas uprawnione jest nazwanie kościelnego marketingu niewykorzystanym potencjałem. Czy jest nadzieja, by się coś zmieniło? Marketing – czy to przystoi ... czytaj więcej

Spacer dróżkami hipertekstu

Treści te są już statyczne, ustalone raz na zawsze, zastygłe w jednej pozie – ich cechą jest dynamiczność. Wraz z pojawieniem hipertekstów co bardziej odważni wieszczyli śmierć książki. Stwierdzono, że to znak czasów, pewna forma komunikowania się, konstruowania i przekazywania ... czytaj więcej

Jak zoptymalizować obrazki pod SEO

Można pokusić się o stwierdzenie, że wypierają inne środki komunikowania się. Słowa, jak należy przypuszczać, stają się zaledwie ich uzupełnieniem. Widać to na przykładzie rozpowszechnionych w internecie memów. Trochę to niepokojące  – coraz trudniej nam sformułować złożone wypowiedzi. Czy tego ... czytaj więcej

Teksty SEO

Jak pisać teksty SEO? Copywriter pisze teksty na zamówienie. Z reguły nie ogranicza się do wąskiego zakresu tematów. Chyba że wyrobił sobie renomę i zajął interesującą go niszę. Powinien jednak być dość oczytany i wszechstronny. Z równą, bądź porównywalną, łatwością napisze tekst ... czytaj więcej

Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego to dobra sposobność, by wypromować swoją firmę i nawiązać długotrwałą więź z klientem. Zobacz, co możesz zrobić, by poprzez niego rozwinąć swoje przedsiębiorstwo. Bądź z czytelnikiem na “ty” W tworzeniu blogów ważne jest, aby nawiązać ze swoim ... czytaj więcej

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Anchor tekst – czym jest i jak go używać

W tym artykule przekażemy podstawową wiedzę na temat roli anchor tekstu w budowaniu pozycji strony i zarazem własnej marki. Omówimy także różne rodzaje tekstu zakotwiczenia. Podstawowe informacje o tekście zakotwiczenia Zacznijmy od początku. Kiedy mamy z nimi do czynienia? Właściwie ... czytaj więcej

Kiedy wybrać stronę typu one page

Być może spotkałeś się już z pojęciem strony one page. Jednak nie wiesz dokładnie, czym się charakteryzują tego rodzaju witryny. Dobrze poszerzyć tę wiedzą. Całkiem możliwe, że to właśnie taki rodzaj strony idealnie się sprawdzi pod kątem Twojej działalności gospodarczej. ... czytaj więcej

Co Google o mnie wie?

Zdania są podzielone, jedni twierdzą, że Google wie o nas zbyt dużo, i jest to niebezpieczne. Drudzy głoszą, że jeśli nie jesteśmy przestępcami, nie robimy nic zdrożnego, to nie ma się czego obawiać. W każdym razie ludzie coraz częściej zadają ... czytaj więcej

Jak zautomatyzować raporty Google AdWords/Ads

Dobre wyniki to jedno, lecz jeszcze nie wszystko. Następnie trzeba przedstawić korzystne dla firmy rezultaty jej właścicielom; najlepiej – w jak najczytelniejszej formie. Długie kolumny danych, ciągnące się wręcz w nieskończoność, nie wyglądają zbyt interesująco. Ale bez obaw – da ... czytaj więcej

23 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Kłopotliwe kampanie AdWords – jak sobie z nimi poradzić?

Zanim przystąpisz do swojej pierwszej kampanii reklamowej Google Ads warto byś zapoznał się z problemami, na które natykają się początkujący reklamodawcy. Dzięki temu szybciej osiągniesz zadowalające efekty i nie popełnisz błędów, które inni wciąż często popełniają. Za mało grup reklamowych ... czytaj więcej

19 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Jak sprawdzić ruch na stronie

Co oczywiste, samo wprowadzenie zmian na stronie to za mało, aby przyniosły zadowalający efekt. Co najwyżej tylko na krótki czas, ale trzeba myśleć długofalowo. Istotne zatem jest, aby sukcesywnie monitorować ruch na pozycjonowanej witrynie. Taką analizę przeprowadza się za pomocą ... czytaj więcej