Wszystkie wpisy

8 zasad skutecznego wideo marketingu

Według badań przeprowadzonych przez Mobience, obecnie najczęściej wykorzystywaną aplikacją jest Youtube. Ale reklamy w formie wideo pojawiają się również na Facebooku, a także na stronach internetowych. A skoro tak, warto rozszerzyć swój marketing o wideo i traktować go tak poważnie, ... czytaj więcej

Poke-marketing nową formą outdooru?

Od niedawna doświadczamy światowego fenomenu. Firma Niantic wypuściła grę wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość - Pokemon Go. Gra bije rekordy popularności - ilość pobrań prześcignęła już takich tuzów, jak Tinder czy Twitter! W aplikacji doszukuje się ogromnego potencjału marketingowego, który może być ... czytaj więcej

Content marketing, czyli jak dać się poznać?

Content marketing jest obecnie uznawany za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.  Marketing treści wśród światowych marketerów był priorytetem na lata 2013, 2014 i 2015, ale i teraz jest silną techniką. Content marketing to strategia  polegająca na pozyskiwaniu klientów - nie ... czytaj więcej

Wizerunek Twojej marki: Mędrzec, odkrywca a może bohater?

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że ludzie swoim ubiorem, zachowaniem, gestykulacją i ekspresją podczas wielu codziennych sytuacji prezentują jakiś wizerunek. Składają się na to inteligencja emocjonalna oraz niektóre kompetencje miękkie człowieka. Posiadamy także wyuczone umiejętności, czyli kompetencje ... czytaj więcej

SEM – Search Engine Marketing

SEM, czyli Search Engine Marketing, to bardzo szerokie pojęcie dotyczące wszystkiego, co wiąże się z marketingiem w samych wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj o SEM tworzy się równanie ukazujące: SEM = SEO + PPC SEO (Search Engine Optimization) - Optymalizacja strony pod ... czytaj więcej

19 Kwi 2016 przez Paweł Oleś
SEM

Facebook Marketing w biurach nieruchomości

W chwili obecnej coraz więcej biur nieruchomości zaczyna zauważać jak duży wpływ odgrywają media społecznościowe w promocji biznesu. Poprzez Facebook marketing zdecydowanie łatwiej jest zaistnieć ze swoją marką w Internecie. Dzięki takim zabiegom wiele przedsiębiorstw zwiększa swoją sprzedaż. Dzieję się ... czytaj więcej

Siła i moc Twittera

Twitter od 10 lat na rynku, niezmiennie z roku na rok staje się coraz popularniejszym narzędziem do komunikacji w internecie. Korzystają z niego nie tylko duże firmy, ale też marki osobiste: politycy, dziennikarze, sportowcy. Wszyscy powoli zdają sobie już sprawę ... czytaj więcej

SEO – co to jest? Czy SEO to reklama?

Zaczynacie właśnie swoją przygodę z własnym biznesem oraz załatwiliście już wszelkie formalności. Jesteście zatem gotowi, aby oficjalnie prowadzić własną działalność. Interesujecie się reklamą w Internecie i wpadacie na hasło “pozycjonowanie" "SEM", "SEO" i pytacie w końcu "SEO co to jest"?. ... czytaj więcej

Facebook – podstawowe narzędzia do obsługi

Chcielibyście spróbować wypromować swoją firmę na Facebooku, ale nie wiecie od czego zacząć? Podajemy Wam kilka przydatnych, aczkolwiek bardzo podstawowych narzędzi, dzięki którym Wasza strona wyróżni się spośród monotonnych grafik i filmów. Program graficzny - Canva Darmowy i zaskakująco dobry ... czytaj więcej

Coraz więcej emocji na Facebooku!

Wyobrażaliście sobie kiedyś, jak będzie wyglądał Facebook za kilka lat? Mark Zuckeberg uchylił ostatnio nieco rąbka tejże tajemnicy. Już niedługo wszyscy użytkownicy będą mogli w sposób niezwykle bezpośredni wyrazić swoje emocje - smutek, złość, zachwyt, czy zdziwienie będą zobrazowane za ... czytaj więcej