Instagram dla firm!
Często wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic ... czytaj więcej
Często wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic ... czytaj więcej
Historia hashtagów (#) jest dłuższa, niż może nam się to wydawać. Choć obecnie królują głównie w serwisach społecznościowych, to pierwszy raz zastosowano je przy okazji programowania stron przez informatyków. Dopiero w latach 90’ zaczęto ich używać w czatach IRC, do ... czytaj więcej
YouTube to niepozorny portal, który jest na rynku raptem od 10 lat, a już osiągnął niekwestionowane miejsce w świecie mediów społecznościowych. Jego największą zaletą, która odróżnia go od pozostałych portali, takich jak Facebook czy Twitter, jest fakt, że możemy tam jedynie publikować filmy. A ... czytaj więcej
Żeby zaistnieć w serwisie YouTube, nie wystarczy już tylko oryginalny pomysł i kamera z telefonu. Obecnie najwięksi youtuberzy muszą naprawdę się starać, żeby ich produkcje wybiły się spośród setek przeciętnych filmów, znajdujących się na portalu. Jak to robią, jakie stosują ... czytaj więcej
Konkursy na Facebooku są fantastycznym motorem napędowym fanpage’a i narzędziem budowania lojalności klientów. Dobrze dobrana do branży i grupy docelowej nagroda może być łakomym kąskiem dla szerokiej rzeszy fanów strony Twojej firmy. Aby jednak ich nie zniechęcić, należy jasno określić ... czytaj więcej
Wraz ze wzrostem popularności Facebooka, jednocześnie rośnie liczba ludzi, którzy chcą wykorzystać serwis dla własnych zarobków. Niestety, tak jak w prawdziwym życiu, tak i w wirtualnym, musimy być niezwykle czujni i ostrożni, gdyż w innym przypadku możemy dużo na tym ... czytaj więcej
Często sami nie zdajemy sobie sprawy, jak wielkim i potężnym środkiem komunikacji może być Facebook. Cały czas w tyle głowy mamy wrażenie i przekonanie, że to jedynie trochę lepszy następca Naszej-Klasy, czy innej tego typu strony. Nic bardziej mylnego. Facebook ... czytaj więcej
Kiedy zakładamy fanpage swojej firmy, chcielibyśmy od razu mieć dużo fanów, aby nasze oferty i promocje docierały do jak największego grona potencjalnych klientów. To zupełnie naturalne i nie ma w tym nic złego. Istnieją różne sposoby na zdobycie fanów: możemy ... czytaj więcej
Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad wprowadzeniem własnej firmy na ramy Facebooka, to w tej chwili powinien zdać sobie sprawę, że musi to zrobić. Twitter, Instagram, Google+ to aktualnie jedne z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Wszystkie mają pewien zasięg i odbiór, ... czytaj więcej
Wtorkowy wieczór może przejść do historii zmian regulaminowych Facebooka. Gorący temat zmian w organizacji konkursów pojawił się niemal w każdym miejscu dyskusji o Social Media w Polsce. Na pierwszy rzut oka dla zwyczajnego użytkownika serwisu nie zmienia się nic - ... czytaj więcej
Podczas wczorajszej konferencji Facebooka działo się bardzo wiele. Pojawił się oczywiście nowy newsfeed, o którym szerzej pisałem w poprzednim artykule "Nowy Timeline Facebook’a". Lecz o tym wszyscy wiedzieli już od dawna i nie jest to rzeczą specjalnie zaskakującą, gdyż jak ... czytaj więcej
O tym, że media społecznościowe zawładnęły komunikacją na lini klient - przedsiębiorstwo, pisałem już w artykule "Nieruchomości w społeczności!". Z resztą podobnego typu spostrzeżeń możemy znaleźć wiele, wystarczy zapytać "wujka google" o media społecznościowe, a zostaniemy zasypani wynikami, co i ... czytaj więcej
Od niedługiego czasu, ze wszystkich stron spływają informacje o nowym wyglądzie “Osi czasu” na Facebooku. Niektórzy bloggerzy otrzymali wcześniej dostęp do nowej szaty i przy każdej okazji chwalą się nowym wyglądem. By bardziej przybliżyć to co nieuniknione postarajmy się zebrać w ... czytaj więcej
W połowie stycznia Facebook zaprezentował wyszukiwarkę Graph Search, w Polsce nazywaną Socjogramem. W chwili obecnej udostępniania jest w wersji beta ograniczonej liczbie użytkowników Facebooka korzystających z serwisu w amerykańskiej wersji językowej. Z pomocą Graph Search znajdowanie osób, miejsc i rzeczy ... czytaj więcej
Wprowadzone zmiany na Facebooku wywołały niemałe zamieszanie wśród Internautów. Głosowanie użytkowników odnośnie zasad funkcjonowania portalu dobiegło końca. Pomimo widocznego głosu sprzeciwu, frekwencja była bardzo niska! Swój głos można było oddać do 10 grudnia, aby głosowanie było wiążące musiałoby wziąć w ... czytaj więcej
Użytkownicy Facebooka zbuntowali się przeciwko nowej polityce prywatności. Mark Zucerberg wprowadził kolejne zmiany. Od 3 grudnia do 10 grudnia wszyscy Facebookowicze mają możliwość oddać swój głos! Modyfikacji uległy dwa najważniejsze dokumenty regulujące sposób funkcjonowania serwisu oraz korzystania z niego przez ... czytaj więcej
Wydatki branży odzieżowej związane z działaniami marketingowymi na Facebooku stale rosną. Nic dziwnego! Ta branża ma ogromy potencjał. W Polsce połowa z 8 mln użytkowników Facebooka polubiła przynajmniej jeden fanpage marki odzieżowej. Fani chcą być na bieżąco z aktualną ofertą ... czytaj więcej
Mark Zuckerberg dba o użytkowników Facebooka, nie chce aby cokolwiek przegapili. Dlatego też planuje wprowadzić nową funkcję. Niedawno zaczął testować powiadomienia dźwiękowe. Mające na celu informowanie za pomocą dźwięku o wszystkich nowych wydarzeniach m.in. dostarczenia wiadomości, zaproszenia do znajomych, jak również ... czytaj więcej