Google oferuje wiele form promowania swojej marki, produktów czy usług. Jedną z nich jest reklama w Gmailu, czyli skrzynce pocztowej tego giganta. Bez względu na to, czy wybrałeś już inne formy promocji, czy jeszcze nie. Warto wesprzeć te praktyki o kolejną. Łatwo się domyślić, że ludzie dużo czasu spędzają na sprawdzanie swojej wirtualnej poczty. Zwykle robią to minimum raz na dzień. Poza główną zakładką przeglądają również dwie pozostałe, tj. “społeczności” oraz “oferty”. To właśnie w którejś z nich znajdzie się Twoja reklama! Oczywiście, nie będziesz sam jej tworzył, szkoda Twojego czasu. Zdaj się na ekspertów. Zgłoś się do nas, a przygotujemy Ci efektywną kampanię.
Zrobimy branżowe rozeznanie, określimy trafnie grupę docelową Twoich potencjalnych klientów, napiszemy tekst, zilustrujemy go dopasowaną, spójną wizerunkowo grafiką… I dotrzemy do zainteresowanych! Celnie wytypujemy Twój target. Określeni odbiorcy z ochotą wejdą w interakcję z elementami i layoutem reklamy – odtworzą wideo, przejdą na landing page. Wszystko zależy od tego, jakie określimy cele kampanii. Reklama jest nieinwazyjna, co chwalą sobie sami użytkownicy poczty. Przy tym Google automatycznie optymalizuje reklamy graficzne, by dobrze wyglądały zarówno na desktopie jak i urządzeniu mobilnym.