Reklama w Gmailu

Oferta i Cennik

Google oferuje wiele form promowania swojej marki, produktów czy usług. Jedną z nich jest reklama w Gmailu, czyli skrzynce pocztowej tego giganta. Bez względu na to, czy wybrałeś już inne formy promocji, czy jeszcze nie. Warto wesprzeć te praktyki o kolejną. Łatwo się domyślić, że ludzie dużo czasu spędzają na sprawdzanie swojej wirtualnej poczty. Zwykle robią to minimum raz na dzień. Poza główną zakładką przeglądają również dwie pozostałe, tj. “społeczności” oraz “oferty”. To właśnie w którejś z nich znajdzie się Twoja reklama! Oczywiście, nie będziesz sam jej tworzył, szkoda Twojego czasu. Zdaj się na ekspertów. Zgłoś się do nas, a przygotujemy Ci efektywną kampanię.

Zrobimy branżowe rozeznanie, określimy trafnie grupę docelową Twoich potencjalnych klientów, napiszemy tekst, zilustrujemy go dopasowaną, spójną wizerunkowo grafiką… I dotrzemy do  zainteresowanych! Celnie wytypujemy Twój target. Określeni odbiorcy z ochotą wejdą w interakcję z elementami i layoutem reklamy – odtworzą wideo, przejdą na landing page. Wszystko zależy od tego, jakie określimy cele kampanii. Reklama jest nieinwazyjna, co chwalą sobie sami użytkownicy poczty. Przy tym Google automatycznie optymalizuje reklamy graficzne, by dobrze wyglądały zarówno na desktopie jak i urządzeniu mobilnym.

Co otrzymasz?

  • Stałą optymalizację reklam
  • Odpowiedni dobór odbiorców sieci reklamowej
  • Kampanię remarketingową
  • Elastyczne reklamy displayowe
  • Stałą opiekę certyfikowanego specjalisty Google Ads
  • Miesięczny raport Google Data Studio

+ dedykowana kreacja graficzna dla reklam w Gmailu 200 zł

Minimalny budżet emisyjny: 300 zł
+ 12% od kwoty budżetu powyżej 1500 zł.

Cena od
200 zł
netto miesięcznie

Zamów

Co Zyskujesz?

  • 1

    Świadomość marki

    Zwiększysz świadomość marki wśród tysięcy użytkowników poczty Gmail. Przykujemy ich uwagę odpowiednią reklamą.

  • 2

    Pokazanie oferty

    Dotrzesz do użytkowników poczty Gmail i poinformujesz ich o nowych produktach, promocjach i wyprzedażach na swojej stronie.

  • 3

    Zasięg reklamy

    Twoje reklamy codziennie wyświetlą się setkom a nawet tysiącom odpowiednio dobranych użytkowników sieci. Reklamy na Gmailu mają ogromne możliwości marketingowe!

  • 4

    Zbudowanie więzi

    Zadbasz o aktywne i bogate relacje z klientami. Do tych najbardziej zaangażowanych trafisz z odpowiednią treścią w kampanii remarketingowej.

Zamów