Content marketing Poznań

Content marketing Poznań

“Marketing” na dobre wkradł się do naszego języka. Nie trzeba chyba tłumaczyć jego znaczenia. Wygląda na to, że podobny los czeka inny termin związany z reklamą – czyli “content”. Ma on już swoją spolszczoną wersję, czyli “kontent” (tak samo wyglądający wyraz istnieje od lat, niemniej ma zgoła odmienne znaczenie). Wspólnie tworzą termin “content marketing”, co śmiało tłumaczy się jako “marketing treści”, co – trzeba jednak przyznać – nie brzmi już tak dobrze. Wspominamy o tym, bo właśnie takim rodzajem promocji się trudnimy. Zwykle przebywamy w Opolu, w którym to mamy siedzibę, niemniej w erze Internetu nie czujemy się ograniczeni i działamy na terenie całego kraju. Stąd też otwieramy się też na współpracę z firmami z Poznania, proponując adekwatne rozwiązania. 

 

Co wchodzi w ich zakres? W przypadku content marketingu jest to większość prac związanych z e-reklamą – w końcu zawsze opiera się na treści (nie tylko na tekście, lecz również na przedstawieniach graficznych). Niemniej skupiamy się na tworzeniu przekazu przy pomocy słów, pisząc artykuły sponsorowane, wpisy blogowe (zob. prowadzenie bloga firmowego), opisy na stronach (kategorie, podkategorie oraz inne), a także reklamy dystrybuowane za pośrednictwem platform Google Ads oraz Facebook Ads. Godzi się jeszcze zauważyć, że na marketingu treści buduje się pozycjonowanie w wyszukiwarce (zob. teksty SEO).

 

Poczytaj więcej o poszczególnych koncepcjach, a najlepiej – zgłoś się bezpośrednio do nas przez zakładkę “kontakt”.