Content marketing Wrocław

Content marketing Wrocław

“Marketing” już na dobre przeszczepił się na grunt polskich słowników. Prawdopodobnie podobny los czeka inny obcobrzmiący termin, mianowicie “content”, który już pojawia się w bliższej nam formie – “kontent”. Z obydwu słów powstaje popularny dziś termin “content marketing”, co przetłumaczylibyśmy na “marketing treści”. Do czego zmierzamy? Otóż nim się między innymi zajmujemy. Na co dzień pracujemy w Opolu, niemniej w erze Internetu przestrzeń fizyczna nie ma już takiego znaczenia jak niegdyś. Obsługujemy więc klientów z całego kraju. Chętnie nawiązujemy również współpracę z firmami wywodzącymi się z Wrocławia. 

 

Wróćmy jeszcze do tytułowego terminu – co się tak właściwie pod nim kryje? Otóż odnosi się do wszelkich działań reklamowych, w których używa się słów, ale także obrazów czy filmików. Ma zatem pojemne znaczenie. Można by więc content marketing potraktować jako synonim marketingu, w którym szczególny nacisk kładzie się na warstwę słowno-wizualną przekazu promocyjnego. Treść jest jego najistotniejszą częścią, w szczególności ta bazująca na słowach. Opiera się więc na artykułach sponsorowanych, wpisów blogowych (prowadzenie bloga firmowego), opisach kategorii czy innych podstron oraz reklamach tekstowych dystrybuowanych przez platformy Google Ads oraz Facebook Ads. Wspomnijmy jeszcze, że marketing treści to jedno z kluczowych zadań w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarce (zob. teksty SEO).

 

Poczytaj więcej o poszczególnych koncepcjach, a najlepiej – zgłoś się bezpośrednio do nas przez zakładkę “kontakt”.