Tag: E-mail marketing

Automatyzacja marketingu

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej

Jak zbudować dobry newsletter?

E-mail marketing wciąż jest bardzo popularną formą marketingu internetowego. Newsletter jest dobrym pomysłem na przekazanie oferty zarówno nowym, jak i potencjalnym klientom. O jego skuteczności decyduje odpowiednia konstrukcja. Co powinien zawierać dobrze zbudowany newsletter? Odpowiedź w poniższym artykule! Newsletter - ... czytaj więcej

Open Rate

Czym jest Open Rate? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Open Rate to jeden ze wskaźników w kampaniach marketingowych, który dostarcza marketerom podstawowej wiedzy na temat skuteczności ... czytaj więcej

Email marketing

Czym jest E-mail marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Skuteczny marketing można prowadzić każdym kanałem komunikacji z klientem. Jednym z nich jest poczta elektroniczna - stąd ... czytaj więcej