Tag: Strategia SEM

Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony?

Stworzyłeś stronę internetową, wygląda dobrze, jesteś z niej zadowolony. Internauci – jak się spodziewasz – już wkrótce zaczną ją tłumnie odwiedzać. Całkiem możliwe, że tak by było, gdyby nie pewien “szczegół”. Jak się okazuje, Google nie wyszukuje Twojej strony! Otóż ... czytaj więcej

Google Partners a dobór agencji SEM – wybierz najlepiej!

Google Partners to specjalny projekt firmy Google, który skierowany jest do agencji marketingowych działających w sieci. Jego celem jest wspieranie agencji oraz konsultantów i specjalistów związanych na co dzień z usługami Google dla biznesu. Za sprawą Google Partners można uzyskać ... czytaj więcej

05 kwi 2018 przez Marta Buda
SEM

Konwersja sprzedażowa

Czym jest konwersja marketingowa? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Konwersja w różnych dziedzinach oznacza coś innego - podobnie w marketingu, gdzie przybiera różne postaci. Słownik PWN ... czytaj więcej

AdWords

Czym jest AdWords? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj pierwsze hasło z zakresu e-marketingu. AdWords to narzędzie dystrybuowane przez Google Inc. Służy do reklamowania stron internetowych w ramach wyników w wyszukiwarce Google, ... czytaj więcej

07 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

SEM – Search Engine Marketing

SEM, czyli Search Engine Marketing, to bardzo szerokie pojęcie dotyczące wszystkiego, co wiąże się z marketingiem w samych wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj o SEM tworzy się równanie ukazujące: SEM = SEO + PPC SEO (Search Engine Optimization) - Optymalizacja strony pod ... czytaj więcej