Czy wiesz, że na Facebooku możesz korzystać z kilkunastu formatów reklamowych? Dotrzesz do klientów z reklamą ze zdjęciem, pokazem slajdów, video czy reklamą karuzelową; a także kolekcją produktów, ofertą, reklamą kontaktową i kanwą. Możesz także dodać przycisk CTA, zachęcający do działania albo wysłać wiadomość sponsorowaną do osób, z którymi nawiązałeś już kontakt.
Typy dostępnych formatów zależą od wybranego celu reklamowego. A te z kolei mogą mieć wpływ na miejsce wyświetlania reklam. Odpowiedni menedżer pozwala docierać do potencjalnych klientów nie tylko na Facebooku, ale także na innych platformach, jak Instagram, Audience Network czy Messenger.
Masz wiele możliwości reklamowych… w których jednak łatwo się pogubić. Dlatego zdaj się na osoby, które na co dzień zajmują się tworzeniem grafik i kampanii reklamowych na Facebooku.
Skontaktuj się z nami, a stworzymy dla Ciebie banery, które będą spójne wizualnie oraz dopasowane do wybranych celów reklamowych.