Kampania reklamowa na Facebooku

Oferta i Cennik

Stawiasz pierwsze kroki w promowaniu strony na Facebooku? A może masz już za sobą pewne doświadczania? W każdym razie bez dobrze przemyślanej strategii Twoje szanse na zysk i przebicie się przez ścianę konkurencji są znikome.

Liczba użytkowników Facebooka w Polsce stale rośnie, w listopadzie 2018 było ich 16 780 000, co stanowi 44.1% populacji. Dlatego musisz zdać sobie sprawę, ile masz okazji, aby trafić z ofertą bezpośrednio do odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.

Zrobimy dla Ciebie rozpoznanie rynku i stworzymy kampanię reklamową na Facebooku. Wykonamy szereg zadań, abyś mógł z nami osiągnąć sukces.

  • Targetowanie – określimy trafnie grupę docelową, biorąc pod uwagę takie kryteria jak demografia czy zainteresowania.
  • Umiejscowienie – wybierzemy miejsca, w których reklama zaprezentuje się jak najlepiej.
  • Grafika – wybierzemy do promocji kreacje graficzne, które skupią na sobie uwagę odbiorców. Będzie spójna z wizerunkiem i charakterem Twojej firmy.
  • Tekst – przygotujemy angażujący, współbrzmiący z Twoją stroną  tekst. Wykorzystamy do tego język korzyści. Odwołamy się do emocji czy rozumu potencjalnego klienta. Ukształtujemy strategię zgodną ze specyfiką branży.

Aby wykorzystać wszystkie możliwości reklamowe na Facebooku, warto zwrócić się do specjalistów. Zobacz, co otrzymasz u nas w pakiecie!

Co otrzymasz?

  • Wszystkie dostępne typy kampanii
  • Stałą optymalizację reklam
  • Reagowanie na trendy branżowe
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • Selekcję odbiorców sieci reklamowej
  • Ciągłą opiekę specjalisty
  • Miesięczny raport Google Data Studio

Cena od
400 zł
netto miesięcznie

Zamów

Co Zyskujesz?

  • 1

    Zwiększenie zasięgu fanpage’a

    Reklamy Facebook Ads gwarantują zwiększenie zasięgu fanpage’a, a także umożliwiają zwiększenie ruchu na stronie internetowej.

  • 2

    Możliwość targetowania reklamy

    Trafisz z reklamą do Twojego Idealnego Klienta, dzięki skierowaniu specjalnej oferty do wybranej, ściśle określonej grupy docelowej.

  • 3

    Świadomość marki

    Budujesz obecność Twojej marki promując produkty lub usługi. Dzięki temu użytkownicy poznają ofertę i zaczynają interesować się Twoją markę.

Zamów